Vind ik niet fair, deze kritiek.. Wat shmoopy schreef, geldt nog steeds, en we treden dágelijks op tegen mensen die die regels overschrijden. Dat we niet alles zien, klopt. Het helpt dan ook als users een topicreport maken met een linkje er in, zodra ze van mening zijn dat de grenzen duidelijk overschreden worden door iemand.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:21 schreef maril het volgende:
T heeft geeen zin meer om dit te laten staan te pas en te onpas wordt er mij inziens gediscimineerd en doodverwensingen geuit door sommige users, doe er iest aan of doe het weg, maar wees wel duidelijk en oprecht hierin
[..]
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:45 schreef Sporti het volgende:
[..]
lukt filmpje 1 ook niet? Duurt 5 minuten en dan heb je een prima beeld van de gebeurtenissen![]()
Zet t filmpje dan aan als je weggaat als je terug bent kun je m misschien kijkenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik probeer het later nog wel eens, ga maar eens boodschapjes doen
![]()
Ach om te sporten is dat wel praktischquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:09 schreef Gigageil het volgende:
Die wanstaltige strakke broek weer aan.....![]()
Meen je dat echt??quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:12 schreef yvonne het volgende:
Kan iemand me voortaan snachts even wakker smsen?
quote:
Slijtageslag, zou hem nog weleens flink kunnen gaan opbreken als die niet oppast.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:13 schreef scanman01 het volgende:
Huub was gisteren zo moe (zakte op de bank al bijna in slaap), dat zal wel weer 2 of 3 uur worden voordat hij eruit komt.
Het verbaast me dat hij zijn bed nog niet uitpest is door Amanda, Brian of Jaap.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:13 schreef scanman01 het volgende:
Huub was gisteren zo moe (zakte op de bank al bijna in slaap), dat zal wel weer 2 of 3 uur worden voordat hij eruit komt.
Soms briljant, vaak TE grof, en de laaste tijd teveel kwijlend over zijn eigen succes op de bank.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:18 schreef salutem het volgende:
Owja, HUUB is Geweldig !!!
Wilgo houdt óók regelmatig "Therapietrips naar Suriname."quote:
Die ziet het al helemaal zitten: Bij psychische problemen nu in Suriname in therapie, omdat mensen in een tropisch klimaat sneller herstellen.....quote:
Die regel is allang afgeschaft volgens mij, anders zou Sylvia momenteel de enige zijn met Contact Punten...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:19 schreef Sonique het volgende:
Begrijp ik nu dat Amanda geen CP meer heeft wegens het onnodige schelden van haar vanacht';)
wtf!!!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die ziet het al helemaal zitten: Bij psychische problemen nu in Suriname in therapie, omdat mensen in een tropisch klimaat sneller herstellen.....
Ze had dus ook op kosten van de AWBZ in Suriname kunnen zitten, ipv en plein public in DGK.
Operatie gaat ook om die reden nooit lukken, zelfs nu al al die maanden sport ze nog steeds met tegenzin, bij haar is duidelijk die knop niet om!quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die ziet het al helemaal zitten: Bij psychische problemen nu in Suriname in therapie, omdat mensen in een tropisch klimaat sneller herstellen.....
Ze had dus ook op kosten van de AWBZ in Suriname kunnen zitten, ipv en plein public in DGK.
Erg he, dat doe ik ookquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:17 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik vond stofzuigen met koptelefoon op, om niets te missen als heeeeeeeeel erg ver gaan nml.![]()
Niet nodig, ik heb het stukje uit de Televaag al in de SC gepost: Therapietrip voor Natasia?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:26 schreef itsme het volgende:
[..]
wtf!!!![]()
ga mar even de krant halen bij de buren
Zie je welquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:17 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik vond stofzuigen met koptelefoon op, om niets te missen als heeeeeeeeel erg ver gaan nml.![]()
voor de rat een waarschuwing of er uit dat mag ookquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:43 schreef Ashrak het volgende:
Ga ik een keer op een redelijke tijd naar bed (rond2:30) en hoop ik op een rustige nacht mis ik toch weer een "relnacht". Tjeempie
Filmpjes wel bekeken, alleen de 2e wilde niet zo lukken.
Ik wacht rustig af of dit consequenties heeft voor bepaalde personen.
ik heb nu 1 filmpje gezien en nu die andere nog ( is wel de langste trouwens) laat ze laden en dan pas kijkenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:07 schreef milk-shake het volgende:
maar wat hebben ze gedaan ...de filmpjes doen het niet .............hebben huub enb eric de asbak geleegd of andersom(trouwens heerlijk dat para rat is gaan flippe)![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:18 schreef jacqjacq het volgende:
mooie acties van eric en huub.
Het doel was brian jennen en dat lukt uitstekend. Brian stond te briezen als een paard en kon zijn woede nauwelijks de baas. Vannacht was het een dekbed met fotolijstje, een volgende keer is het een vuist in het gezicht van huub of eric.
Natasia was hysterisch en riep steeds Huub, maar dat was puur eigenbelang, ze had door dat brian het niet langer trok. Ze schermde huub af, maar dat deed ze eigenlijk om brian niet de kans te geven huub aan te raken.
Uit het hele gedrag van huub en eriic kon je zeer duideljk opmaken dat ze met een doel bezig waren en er heel geconcentreerd mee bezig waren. Huub heeft geen enkele keer zelfs maar een poging gedaan om natas, brian of jaap aan te raken, hij had zichzelf geheel onder controle en was alleen bezig met uitlokken en jennen. Verbaal is hij zeer sterk en op de juiste momenten doet eric er nog een schepje bovenop. Jut en jul zijn mentaal ijzersterk.
Brian is dat duidelijk niet, en natas beseft zich dat steeds meer. Ze weet ook dat amanda en jaap niet onder controle te houden zijn, amanda geeft iemand in no time een lel als ze boos wordt, en jaap is nog steeds bezig zijn lichaam te gebruiken in de strijd. Zodra hij iemand een keer heel doelbewust ineen hoek gaat duwen. dan is het voor hem ook exit, hij heeft echter voor de rest geen andere capaciteiten.
DGK heeft het persbeleid ook wel gestimuleerd, door allerlei extra regels op te leggen en ook maar geen nieuwe bewoner in te brengen.
Zo'n nieuwe bewoner kan de hele groep weer in verwarring brengen en daar komen dan weer de meer taktische gesprekken aan bod.
Syl vindt het prima wat eric en huub doen, ze heeft een hekel aan jaap, brian heeft haar ook al een paar keer (oa vorige week) behoorlijk geschoffeert. Ze weet dat natas oneerlijk is en amanda vindt ze maar een trutje eerste klas. Ze praat ook alleen af en toe met amanda en laatst met natas een keer, maar dat komt zeer zelden voor. Ze heeft absoluut geen behoefte aan die mensen,
Ze laat eric en huub lekker rellen, die weten dat zij ze zal blijven steunen.
Huub zei laatst nog: onze groep (SHE) heeft echte vriendschap, we hebben et leuk met elkaar.
de anderen (BANJ) zijn tot elkaar veroordeeld en hebben eigenlijk niets met elkaar. en daarmee sloeg ie de spijker op zijn kop.
Ik was SHE-fan, en wordt steeds meer SHE-fan naarmate de tijd vordert. De andere groep wordt met name door Brian vreselijk omlaag getrokken, ik vind die vent zo diep-triest.
Eigenlijk hoop ik voor een aantal fokkers hier dat Huub de rest van het weekend in zijn bed blijft. Hij en Eric niets doen. Kijken of ze het zondagmiddag dan nog steeds zo leuk vinden om naar te kijken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:13 schreef scanman01 het volgende:
ik geloof het, te grijze streams om te bekijkenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:16 schreef petraa het volgende:
Volgens mij Er zijn er 2 weer aan hetkonijnen.
![]()
Precies. De hele week was zo saai overdag toen de 2 groepen het zo goed met elkaar konden vinden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:22 schreef marky het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik voor een aantal fokkers hier dat Huub de rest van het weekend in zijn bed blijft. Hij en Eric niets doen. Kijken of ze het zondagmiddag dan nog steeds zo leuk vinden om naar te kijken.
Ik hoop dan ook dat SHE het spel echt gaat verharden ... geen leuk samenzijn, maar het spel gewoon door blijven spelen. Kijken wie echt bereid is om ook verder te spelen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. De hele week was zo saai overdag toen de 2 groepen het zo goed met elkaar konden vinden.
inderdaad, dan storten de kijkcijfers meteen weer in.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:22 schreef marky het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik voor een aantal fokkers hier dat Huub de rest van het weekend in zijn bed blijft. Hij en Eric niets doen. Kijken of ze het zondagmiddag dan nog steeds zo leuk vinden om naar te kijken.
Je bent een SHE-fan en je analyse lijkt me niet objectief te zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:18 schreef jacqjacq het volgende:
mooie acties van eric en huub.
Het doel was brian jennen en dat lukt uitstekend. Brian stond te briezen als een paard en kon zijn woede nauwelijks de baas. Vannacht was het een dekbed met fotolijstje, een volgende keer is het een vuist in het gezicht van huub of eric.
Natasia was hysterisch en riep steeds Huub, maar dat was puur eigenbelang, ze had door dat brian het niet langer trok. Ze schermde huub af, maar dat deed ze eigenlijk om brian niet de kans te geven huub aan te raken.
Uit het hele gedrag van huub en eriic kon je zeer duideljk opmaken dat ze met een doel bezig waren en er heel geconcentreerd mee bezig waren. Huub heeft geen enkele keer zelfs maar een poging gedaan om natas, brian of jaap aan te raken, hij had zichzelf geheel onder controle en was alleen bezig met uitlokken en jennen. Verbaal is hij zeer sterk en op de juiste momenten doet eric er nog een schepje bovenop. Jut en jul zijn mentaal ijzersterk.
Brian is dat duidelijk niet, en natas beseft zich dat steeds meer. Ze weet ook dat amanda en jaap niet onder controle te houden zijn, amanda geeft iemand in no time een lel als ze boos wordt, en jaap is nog steeds bezig zijn lichaam te gebruiken in de strijd. Zodra hij iemand een keer heel doelbewust ineen hoek gaat duwen. dan is het voor hem ook exit, hij heeft echter voor de rest geen andere capaciteiten.
DGK heeft het pestbeleid ook wel gestimuleerd, door allerlei extra regels op te leggen en ook maar geen nieuwe bewoner in te brengen.
Zo'n nieuwe bewoner kan de hele groep weer in verwarring brengen en daar komen dan weer de meer taktische gesprekken aan bod.
Syl vindt het prima wat eric en huub doen, ze heeft een hekel aan jaap, brian heeft haar ook al een paar keer (oa vorige week) behoorlijk geschoffeert. Ze weet dat natas oneerlijk is en amanda vindt ze maar een trutje eerste klas. Ze praat ook alleen af en toe met amanda en laatst met natas een keer, maar dat komt zeer zelden voor. Ze heeft absoluut geen behoefte aan die mensen,
Ze laat eric en huub lekker rellen, die weten dat zij ze zal blijven steunen.
Huub zei laatst nog: onze groep (SHE) heeft echte vriendschap, we hebben et leuk met elkaar.
de anderen (BANJ) zijn tot elkaar veroordeeld en hebben eigenlijk niets met elkaar. en daarmee sloeg ie de spijker op zijn kop.
Ik was SHE-fan, en wordt steeds meer SHE-fan naarmate de tijd vordert. De andere groep wordt met name door Brian vreselijk omlaag getrokken, ik vind die vent zo diep-triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |