Dan kijk ik toch liever naar de billen van Amandel (euh...alleeen kijken uiteraard!!)quote:
Ik gun jullie de billen van Brain welquote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:57 schreef yvonne het volgende:
Gun ons ook eens wat!
Wordt waarschijnlijk weer een doofpotaffaire net zoals afgelopen week met die vervelende Jaap met z'n intimerende gedrag wat blijkbaar wel door de beugel kan met zo'n groot lomp lichaam.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:22 schreef rebellious_angel het volgende:
Goedemorgen allemaal, teveel gehoopt dus dat Brian vandaag de kooi uit wordt geschopt. Jammer, was zo'n goed begin van het weekeind geweest!
http://www.youtube.com/watch?v=n0E-oVLMDcIquote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:43 schreef FSR het volgende:
Mogge allemaal....
Hoe is het gekomen dat mensen zeggen dat er geslagen is ?
Iemand wat gezien of een filmpje er van ?
Haha Kickassquote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:46 schreef Copycat het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=n0E-oVLMDcI
http://www.youtube.com/watch?v=s2_jn_y_uyI
Sterkte met je nieuwe idool.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:30 schreef Haroula het volgende:
Ik was vanaf het begin fan van lulletje rozewater Huub, maar na zijn irri gedrag van afgelopen weken en het zien van bovenstaande filmpjes heb ik er schoon genoeg van. Ik ga overlopen naar de Jaap fanclub.
Wat was Jaap goed vannacht, zo gedisciplineerd, als een muur zo standvastig. Ik seg, ik houw erfannn..![]()
![]()
Dat is mij ook erg tegengevallen inderdaad.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:23 schreef Dynabite het volgende:
Vannacht bleek maar weer eens dat Jut en Jul (erik en Huub) totaal geen respect hebben voor Sylvia.
Hoe ziek moet je zijn, om te gaan rellen op de dag dat ze haar vader gecremeerd heeft!.![]()
Zo gedisciplineerd? Je hebt zeker niet die bakken ijs die hij heeft weg lopen vreten omdat het even tegen zat (extra energie). Ach en nu kwam hij op voor zijn vriendje die hem dadelijk weer gaat ophitsen om domme dingen te doen omdat die hem zo goed helpt met afvallen. Lekker makkelijk ook om gedisciplineerd te blijven en met z'n lompe lichaam voor Huub te gaan staan. Als Huub of Eric tegen hem waren begonnen was er van zijn discpline niet veel overgebleven hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:30 schreef Haroula het volgende:
Ik was vanaf het begin fan van lulletje rozewater Huub, maar na zijn irri gedrag van afgelopen weken en het zien van bovenstaande filmpjes heb ik er schoon genoeg van. Ik ga overlopen naar de Jaap fanclub.
Wat was Jaap goed vannacht, zo gedisciplineerd, als een muur zo standvastig. Ik seg, ik houw erfannn..![]()
![]()
Met alle respect, als ze dat niet had gewild, had ze niet terug moeten komen. Ze zit nu eenmaal in DGK waar in principe met niemand rekening wordt gehouden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:36 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat is mij ook erg tegengevallen inderdaad.
*zet warm bad klaar*quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:30 schreef Haroula het volgende:
![]()
Ik zag Huub anders ook geregeld Brian de doorgang verhinderen dus zet die oogkleppen eens af.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zo gedisciplineerd? Je hebt zeker niet die bakken ijs die hij heeft weg lopen vreten omdat het even tegen zat (extra energie). Ach en nu kwam hij op voor zijn vriendje die hem dadelijk weer gaat ophitsen om domme dingen te doen omdat die hem zo goed helpt met afvallen. Lekker makkelijk ook om gedisciplineerd te blijven en met z'n lompe lichaam voor Huub te gaan staan. Als Huub of Eric tegen hem waren begonnen was er van zijn discpline niet veel overgebleven hoor.
Maar je hebt natuurlijk alle recht om naar de Jaap fanclub over te stappen.
Mogge, kun jij die filmpjes kijken, ik n.l. nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:46 schreef Copycat het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=n0E-oVLMDcI
http://www.youtube.com/watch?v=s2_jn_y_uyI
Ik vind Huub en Brian van iets meer hetzelfde kaliber (hoewel Brian wat meer kracht zal hebben). Geen vergelijking.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:46 schreef Haroula het volgende:
[..]
Ik zag Huub anders ook geregeld Brian de doorgang verhinderen dus zet die oogkleppen eens af.
Jaap go go go![]()
*gaat in bad*
Ik kan ze gewoon zienquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogge, kun jij die filmpjes kijken, ik n.l. niet![]()
O, ik wist dat deze opmerking zou komen....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
Met alle respect, als ze dat niet had gewild, had ze niet terug moeten komen. Ze zit nu eenmaal in DGK waar in principe met niemand rekening wordt gehouden.
Ik heb ze gezien maar ze niet vloeiend.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogge, kun jij die filmpjes kijken, ik n.l. niet![]()
Huub heeft anders heel duidelijk en openlijk gezegt Sylvis te laten vallen als hij dat nodig acht, dus echt onbekend is het niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:50 schreef Elounda het volgende:
[..]
O, ik wist dat deze opmerking zou komen....
Het valt me mee dat je er nog niet achteraan schrijft: "en als het je niet bevalt, ga je lekker naar huis".
Het gaat er bij mij om dat Huub en Eric zich altijd heel sterk profileren als de vrienden van Sylvia.
Daar heb ik al enige tijd mijn twijfels over. Maar dat mag je hier niet zeggen, want dan wordt je afgebrand.
De COSSEN zijn heel democratisch: Je moet pro-Huub zijn en anti BANJ.
Ik probeer het altijd maar door een wat objectievere bril te bekijken....
Nee dat zeg ik er dus niet achteraan. Toen mijn vader overleed, werd ik ook gesteund door mijn beste vrienden. Maar ik verwachtte niet van ze dat ze dezelfde rouw moeten doormaken als ik dat deed, het is tenslotte niet hun vader en kunnen dus ook niet hetzelfde verdriet voelen. Moet je dan zeggen dat ook voor hun de wereld moet stilstaan? Dat gebeurt dus gewoon niet. En DGK is op het moment hun wereld, een hele kleine welliswaar.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:50 schreef Elounda het volgende:
[..]
Het valt me mee dat je er nog niet achteraan schrijft: "en als het je niet bevalt, ga je lekker naar huis".
Het gaat er bij mij om dat Huub en Eric zich altijd heel sterk profileren als de vrienden van Sylvia.
Daar heb ik al enige tijd mijn twijfels over. Maar dat mag je hier niet zeggen, want dan wordt je afgebrand.
Juist. Er zijn dagen dat ik me helemaal niet laat horen, omdat ieder punt van kritiek wordt gezien als een heksenjacht op de Heilige Maagd Maria. Maar Syl zit daar toch ook voor de winst? Dat zij het spel speelt op een manier die de meeste streamers wel bevalt, is geen vrijbrief om alles te OK'en wat zij doet. Ook Syl, Huub en Eric spelen een spel en proberen het de medemens het leven zuur te maken. En daarin gaan ze wat mij betreft regelmatig te ver.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:50 schreef Elounda het volgende:
[..]
Sil wist hier van hoor, wat ze vannacht gingen doenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Huub heeft anders heel duidelijk en openlijk gezegt Sylvis te laten vallen als hij dat nodig acht, dus echt onbekend is het niet.
Trouwens, Sylvia weet dat dit onderdeel is van een spel, dus boeid het haar geen kont. Zolang zij er geen last van heeft... Als dat wel zo is, dan is Sylvia mondig genoeg om er wat van te zeggen, en dat zou ze ook zonder twijfel doen...
En ook Brian heeft het aan zich zelf te danken dat Huub op z'n dak zit... Hij ois degene die probeert Huub eruit te werken door hem uit te lokken agressief geweld te gebruiken. Dat krijgt hij gewoon terug natuurlijk... Verschil is dat Huub meer hersens heeft en weet hoe hij mensen moet bespelen...
Natuurlijk wist ze dat, het is onderdeel van het plan...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:01 schreef Ning het volgende:
[..]
Sil wist hier van hoor, wat ze vannacht gingen doen
Komt er eigenlijk op neer dat BRian een knak momentje had en Natasia er ook een beetje doorheen zat 'ik trek dit niet meer'quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:02 schreef milk-shake het volgende:
maar goed ...(morge trouwens) kan iemand me in't kort ff vertellen wat er vanacht ongeveer gebeurde....de schokkende details..................please???
![]()
Goeiemorgen !! .... ben net bijgelezen. Rellende Huub en Eric. Iedereen over de emmer, Brian para, Amanda kwam van woede haar bed niet uit, Natasia zich weer als buffer opwerpend tussen de kiftende jongens en Jaap die een literbak ijs leeg vrat. Per ongeluk een fotolijstje kapot ... iedereen weer naar bed en daar liggen ze nu nog .... zoiets dacht ikquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:02 schreef milk-shake het volgende:
....de schokkende details..................please???![]()
Ze laden bij mij echt super langzaamquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:05 schreef solara4 het volgende:
is er dan ook een filmpje van, die andere 2 hierboven werken niet![]()
jup.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Goeiemorgen !! .... ben net bijgelezen. Rellende Huub en Eric. Iedereen over de emmer, Brian para, Amanda kwam van woede haar bed niet uit, Natasia zich weer als buffer opwerpend tussen de kiftende jongens en Jaap die een literbak ijs leeg vrat. Per ongeluk een fotolijstje kapot ... iedereen weer naar bed en daar liggen ze nu nog .... zoiets dacht ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |