inderdaad ben ik een SHE-fan ,quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:31 schreef rencho03 het volgende:
[..]
Je bent een SHE-fan en je analyse lijkt me niet objectief te zijn.
Als alleen huub erik en sylvia in het huis zaten was het programma ook niks aan. Je moet vijandigheid hebben om het leuk te maken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:28 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
inderdaad, dan storten de kijkcijfers meteen weer in.
wie heeft er nu zin om alleen de bedacties van brian en snollie te bekijken (zoals nu weer....). Dat zijn namelijk de meest troosteloze acties die ik op dat gebied ooit heb aanschouwd. Moet dan weer terugdenken aan alle grootspraak van brian op dat gebied wat ie allemaal niet zou bewerkstelligen.
ach, het is voor brian op alle gebied een afknapper, dus deze kan er ook nog wel bij.
Nee, maar dat weten we toch al van toen hij een weekje op vakantie was. Als Huub er niet is, is het saai, of je wilt of niet. Zou het trouwens niet erg vinden, kan ik andere dingen doen. Overigens naar een Huub kijken die alleen is (achter de pc of zo) is ook saai.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:22 schreef marky het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik voor een aantal fokkers hier dat Huub de rest van het weekend in zijn bed blijft. Hij en Eric niets doen. Kijken of ze het zondagmiddag dan nog steeds zo leuk vinden om naar te kijken.
dat je er nog naar kunt kijken (ok de keus is ook geweldigquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:33 schreef jacqjacq het volgende:
zo het voorspel van brian en amanda is wederom wergaloos
eigenlijk een palma-actie nu van natasia.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:33 schreef Torment het volgende:
haha ineens doodstil liggen als Natasia binnenloopt
Dat lijkt me ook geen vereiste ....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:31 schreef rencho03 het volgende:
[..]
HEAR HEARquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:31 schreef rencho03 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel wat verschil maken of je als hoofd huishouding je werk komt doen of je eigen slaapkamer inloopt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:35 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
eigenlijk een palma-actie nu van natasia.
slaapkamer binnenkomen, en de gordijnen omhoog halen![]()
Als je een tijdje objectief de streams hebt bekeken, en je hebt een béétje gevoel voor menselijkheid, warmte en humor heb je nou eenmaal geen andere keus om SHE-fan te worden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:31 schreef rencho03 het volgende:
[..]
bedoel ik ook niet, ik bedoel dat ze op net zo'n ongelukkig tijdstip binnen komt lopen als dat palma altijd doet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel wat verschil maken of je als hoofd huishouding je werk komt doen of je eigen slaapkamer inloopt.
Billie komt uit de periode van de stam van de holebeer, dus nee.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:38 schreef Charmian het volgende:
Japio heeft zeker nog nooit van borden gehoord?
Hear Hearquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als je een tijdje objectief de streams hebt bekeken, en je hebt een béétje gevoel voor menselijkheid, warmte en humor heb je nou eenmaal geen andere keus om SHE-fan te worden.Maar iedereen moet natuurlijk lekker zelf weten of ie ergens fan van wil worden, zo is het natuurlijk ook wel weer.
Maar vanuit mijn volkomen objectieve modus zeg ik: SHE, ik hou der fan!
kan hdnkkk toch niet dus maakt niet zoveel uitquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:41 schreef michelle23 het volgende:
haha wat een actie van natasia! Ik zou me wel dood iriteren als ik daar in bed lag, kan je het niet afmaken
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als je een tijdje objectief de streams hebt bekeken, en je hebt een béétje gevoel voor menselijkheid, warmte en humor heb je nou eenmaal geen andere keus om SHE-fan te worden.
Maar iedereen moet natuurlijk lekker zelf weten of ie ergens fan van wil worden, zo is het natuurlijk ook wel weer.
Maar vanuit mijn volkomen objectieve modus zeg ik: SHE, ik hou der fan!
Misschien toch wel een goed plan van Eric en Huub om toch proberen een wig te drijven tussen Natasia en Brian. Het zal waarschijnlijk niet leiden tot een wig dat ze elkaar laten vallen, maar er onstaat wel steeds meer irritatie ...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:41 schreef michelle23 het volgende:
haha wat een actie van natasia! Ik zou me wel dood iriteren als ik daar in bed lag, kan je het niet afmaken
Heb ook gelezen dat hij vannacht weer wat ijs naar binnen heeft gewerkt, dus dat gaat goed.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:43 schreef jacqjacq het volgende:
al staande je eten opeten is ook zo onverstandig, en dat zie je jaap steeds doen.
Als die weer thuis is gaat het weer fout, gewoon omdat hij zijn oude gewoontes blijft houden.
(staand eten, op wisselende tijden eten, stress-eten, heel veel eetmomenten op een dag)
Ok danquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:40 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
bedoel ik ook niet, ik bedoel dat ze op net zo'n ongelukkig tijdstip binnen komt lopen als dat palma altijd doet.
natuurlijk heeft ze recht die kamer in te lopen, als ik haar was had ik me ook niks aangetrokken van rabbit&co.
En 's nachts rechtstreeks uit een beker ijs vreten. En dan ook nog ontkennen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:40 schreef mootie het volgende:
Is jaap op een zalm-only-dieet? Zou een plakje mager vlees niet een veel beter plan zijn?
een hele bak vol, hoe krijg je het naar binnen......quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:44 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Heb ook gelezen dat hij vannacht weer wat ijs naar binnen heeft gewerkt, dus dat gaat goed.
Lllllllekker hoorrr!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:46 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
een hele bak vol, hoe krijg je het naar binnen......
Oeh er is inderdaad iets goed mis, Amanda zegt goedemorgen maar uit Natasia komt nog net een hallo, niet eens een goedemorgen schatje of zo.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:49 schreef Marrije het volgende:
Hahaha, Amanda stapt uit bed, Natasja loopt erlangs maar geen van twee zegt iets.
Jawel, Snollie zei goedemorgen en Zdngmw heel kriegel.....hoi.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:49 schreef Marrije het volgende:
Hahaha, Amanda stapt uit bed, Natasja loopt erlangs maar geen van twee zegt iets.
natas haar hele hoofd staat op onweer, ben benieuwd wanneer de bom weer barst vandaag, wat dat ie barst lijkt me nu al duidelijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:49 schreef Marrije het volgende:
ja maar je zal als maatje toch ook gek worden van die Brain , hij geeft hel;etijd aan haar aan dat hij niet meer met Amanda wil neuken en 10 min later(okee ik overdrijf een beetje, van die 10 min dan hè)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:44 schreef tipsch het volgende:
Natasia is overigens na gisternacht erg pissig op aDEL (omdat ze in bed bleef liggen). Volgens mij verstiert ze het moment tussen de rat en aDEL bewust, Natasia ziet het helemaal niet zitten tussen die twee
Die goedemorgen had ik dan gemist.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
Oeh er is inderdaad iets goed mis, Amanda zegt goedemorgen maar uit Natasia komt nog net een hallo, niet eens een goedemorgen schatje of zo.
Jawel hoor, Amanda zei nog goede morgenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:49 schreef Marrije het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |