hou jij muggen tegen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:58 schreef Hor het volgende:
En dan te bedenken dat dat ding door pininfarina getekend is.......
Ach, dan moeten ze straks ook niet gaan zeuren als er een shitload ringspots in geplaatst wordtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
lipje, in het modforum van autogespot word je nu uitgelachen, zo van haha we hebben er weer een op de kast. ze hebben hun zin weer gekregen
al een sop hun eigen forum gekeken? ze kunnen niet anders dan zeuren. dat hele forum draait er om andermans spots af te kraken. google earth word er bij geppakt om te bewijzen dat een auto binnen een straal van 100 meter van ene dealer staat, als iemand een kenteken weghalat is dat verdacht want ze kunnen hem niet RDW-en, dus dat mag ook niet meer helemaal, en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ach, dan moeten ze straks ook niet gaan zeuren als er een shitload ringspots in geplaatst wordt
Je maakt een grapje, hoop ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
al een sop hun eigen forum gekeken? ze kunnen niet anders dan zeuren. dat hele forum draait er om andermans spots af te kraken. google earth word er bij geppakt om te bewijzen dat een auto binnen een straal van 100 meter van ene dealer staat, als iemand een kenteken weghalat is dat verdacht want ze kunnen hem niet RDW-en, dus dat mag ook niet meer helemaal, en ga zo maar door.
Was het maar waarquote:
Ik snap dan ook niet waarom ze zo moeilijk doen over dealerspots, de duurste hotels en wijken opzoeken en daar een paar uur campen (lekkere vakantie heb je dan, maar dat terzijde...) tot er iets duurs/exclusiefs voorbij rijdt kan iedere mongool. Het idee achter een spot is juist dat je het niet opzoekt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was het maar waarGelukkig zitten er ook een paar aardige gozer tussen (meest vlamingen), van wie ik de foto's mag gebruiken voor BB. Alleen weiger ik foto's met zon balk of stepel te gebruiken
Maar de dingen die in de 'mag niet op de site'-topics staan vind ik toch interessanter dan de auto's op de site zelf.
COllega van me vond het een helemaal gewldige site... Tot hij er achter kwam dat de E36 M3 er niet op mocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |