hou jij muggen tegen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:58 schreef Hor het volgende:
En dan te bedenken dat dat ding door pininfarina getekend is.......
Ach, dan moeten ze straks ook niet gaan zeuren als er een shitload ringspots in geplaatst wordtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
lipje, in het modforum van autogespot word je nu uitgelachen, zo van haha we hebben er weer een op de kast. ze hebben hun zin weer gekregen
al een sop hun eigen forum gekeken? ze kunnen niet anders dan zeuren. dat hele forum draait er om andermans spots af te kraken. google earth word er bij geppakt om te bewijzen dat een auto binnen een straal van 100 meter van ene dealer staat, als iemand een kenteken weghalat is dat verdacht want ze kunnen hem niet RDW-en, dus dat mag ook niet meer helemaal, en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ach, dan moeten ze straks ook niet gaan zeuren als er een shitload ringspots in geplaatst wordt
Je maakt een grapje, hoop ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
al een sop hun eigen forum gekeken? ze kunnen niet anders dan zeuren. dat hele forum draait er om andermans spots af te kraken. google earth word er bij geppakt om te bewijzen dat een auto binnen een straal van 100 meter van ene dealer staat, als iemand een kenteken weghalat is dat verdacht want ze kunnen hem niet RDW-en, dus dat mag ook niet meer helemaal, en ga zo maar door.
Was het maar waarquote:
Ik snap dan ook niet waarom ze zo moeilijk doen over dealerspots, de duurste hotels en wijken opzoeken en daar een paar uur campen (lekkere vakantie heb je dan, maar dat terzijde...) tot er iets duurs/exclusiefs voorbij rijdt kan iedere mongool. Het idee achter een spot is juist dat je het niet opzoekt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was het maar waarGelukkig zitten er ook een paar aardige gozer tussen (meest vlamingen), van wie ik de foto's mag gebruiken voor BB. Alleen weiger ik foto's met zon balk of stepel te gebruiken
Maar de dingen die in de 'mag niet op de site'-topics staan vind ik toch interessanter dan de auto's op de site zelf.
COllega van me vond het een helemaal gewldige site... Tot hij er achter kwam dat de E36 M3 er niet op mocht
nog in een 164 tussen allemaal rommel, hij had door tijd druk hem niet uitgebouwd en ik had er geen trek in om het zelf te doen vanavondquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:58 schreef Alfisti het volgende:
Komt wel
ik neig nu toch weer naar een GTV
oh, de FAQ, nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:55 schreef Alfisti het volgende:
Even snel de "regels" gelezen bij autogesopt.nl..........wat een kansloze zooi daar
appeltje + w
Ik heb één keer een foto geupt. Per plaats mag iedere auto een keer op de foto op de sitequote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
oh, de FAQ, nog niet eens gezien
Vraag: Ik heb een auto gespot bij een evenement/dealer/circuit! Mag deze op de site?
Antwoord: Nee, deze mag niet op de site.
Vandaar dat je foto's er nooit opkomen lexxx
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
ringspottopic vind ik ERG OK in ieder geval.
Kan ik meteen mn linkje naar mn eigen foto's weer spammenCitroën Forum wil ook een ringdagje doen
Wel vermakelijk te zien hoe de eendrijdeers toch heel anders naar de ring kijken dan de BX GTI rijders, en de XM-ers nog weer anders.
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=178703
damn... ik snap dat dus echt niet, het spotten van aparte auto's is leuk om af en toe eens te doen, maar om het zo serieus en elitair af te bakenenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb één keer een foto geupt. Per plaats mag iedere auto een keer op de foto op de siteDus het was in Hallum gewoon net zo lang wachten tot er eens een ferrari stond, en ik had mn spot, komt verder toch niemand daar
(Heel Cornjum is binnen een straal van 100 meter van en autohandelaar, dus dat mocht niet)
En enkel ge-upt omdat ze begonnen te miepen dat mensen van het forum af moeten worden gemeiterd zonder spots op de site of zo
boeiendquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
lipje, in het modforum van autogespot word je nu uitgelachen, zo van haha we hebben er weer een op de kast. ze hebben hun zin weer gekregen
Barrel gespot !!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ach, dan moeten ze straks ook niet gaan zeuren als er een shitload ringspots in geplaatst wordt
Die gasten zijn gewoon niet helemaal fris in de bovenkamer...........quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
damn... ik snap dat dus echt niet, het spotten van aparte auto's is leuk om af en toe eens te doen, maar om het zo serieus en elitair af te bakenen
quote:Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt dat een van mijn Visas op de Ring mag komen...
Nee hij bedoelt dat we m eerst kaal moeten scherenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]Je kunt toch rustig tussen de eendjes tuffen?
Anders kan ik je straks ringtaxi-en
Zullen we een dealtje sluiten? Jij met de MX-5, Lexx met een van zijn Visa'squote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:12 schreef Paladijn het volgende:
Die visa's zijn gezamelijk nog minder waard dan mijn ringbakquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:18 schreef lipje het volgende:
Zullen we een dealtje sluiten? Jij met de MX-5, Lexx met een van zijn Visa's
Ik heb nu twee Visa's het heeft heel even serieus in mn hoofd gespeeld om er eén om te bouwen tot ringracerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:12 schreef Paladijn het volgende:
ik kwam vandaag een rooie unimog tegenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb nu twee Visa's het heeft heel even serieus in mn hoofd gespeeld om er eén om te bouwen tot ringracerTotdat ik zag dat Visa Twee zo gaaf was
mailtje van terreineortuigen uit IJSland in mn mailbox
Nissan Patrol ballonbanden
Unimog bus
duitse vrouwenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:21 schreef Paladijn het volgende:
En we kunnen altijd nog met dit famke op pad:
[afbeelding]
Heidi Klum! en helaas jaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:30 schreef lipje het volgende:
[..]
duitse vrouwen![]()
Er zijn er maar weinig die echt mooi zijn
die zijn wel uniekquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
deze unimog is gaver
Die jij tegen kwam was van brandweer Scheveningen, voor duinbranden. De vroige is omgeflikkerd.
voorbeeld?quote:
Ik kan geen voorbeeldjes laten zien, aangezien ik geen foto's van ze ga maken wanneer ik ze tegenkomquote:
foto's en telefoonnummersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |