hou jij muggen tegen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:58 schreef Hor het volgende:
En dan te bedenken dat dat ding door pininfarina getekend is.......
Ach, dan moeten ze straks ook niet gaan zeuren als er een shitload ringspots in geplaatst wordtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
lipje, in het modforum van autogespot word je nu uitgelachen, zo van haha we hebben er weer een op de kast. ze hebben hun zin weer gekregen
al een sop hun eigen forum gekeken? ze kunnen niet anders dan zeuren. dat hele forum draait er om andermans spots af te kraken. google earth word er bij geppakt om te bewijzen dat een auto binnen een straal van 100 meter van ene dealer staat, als iemand een kenteken weghalat is dat verdacht want ze kunnen hem niet RDW-en, dus dat mag ook niet meer helemaal, en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ach, dan moeten ze straks ook niet gaan zeuren als er een shitload ringspots in geplaatst wordt
Je maakt een grapje, hoop ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
al een sop hun eigen forum gekeken? ze kunnen niet anders dan zeuren. dat hele forum draait er om andermans spots af te kraken. google earth word er bij geppakt om te bewijzen dat een auto binnen een straal van 100 meter van ene dealer staat, als iemand een kenteken weghalat is dat verdacht want ze kunnen hem niet RDW-en, dus dat mag ook niet meer helemaal, en ga zo maar door.
Was het maar waarquote:
Ik snap dan ook niet waarom ze zo moeilijk doen over dealerspots, de duurste hotels en wijken opzoeken en daar een paar uur campen (lekkere vakantie heb je dan, maar dat terzijde...) tot er iets duurs/exclusiefs voorbij rijdt kan iedere mongool. Het idee achter een spot is juist dat je het niet opzoekt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was het maar waarGelukkig zitten er ook een paar aardige gozer tussen (meest vlamingen), van wie ik de foto's mag gebruiken voor BB. Alleen weiger ik foto's met zon balk of stepel te gebruiken
Maar de dingen die in de 'mag niet op de site'-topics staan vind ik toch interessanter dan de auto's op de site zelf.
COllega van me vond het een helemaal gewldige site... Tot hij er achter kwam dat de E36 M3 er niet op mocht
nog in een 164 tussen allemaal rommel, hij had door tijd druk hem niet uitgebouwd en ik had er geen trek in om het zelf te doen vanavondquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:58 schreef Alfisti het volgende:
Komt wel
ik neig nu toch weer naar een GTV
oh, de FAQ, nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:55 schreef Alfisti het volgende:
Even snel de "regels" gelezen bij autogesopt.nl..........wat een kansloze zooi daar
appeltje + w
Ik heb één keer een foto geupt. Per plaats mag iedere auto een keer op de foto op de sitequote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
oh, de FAQ, nog niet eens gezien
Vraag: Ik heb een auto gespot bij een evenement/dealer/circuit! Mag deze op de site?
Antwoord: Nee, deze mag niet op de site.
Vandaar dat je foto's er nooit opkomen lexxx
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
ringspottopic vind ik ERG OK in ieder geval.
Kan ik meteen mn linkje naar mn eigen foto's weer spammenCitroën Forum wil ook een ringdagje doen
Wel vermakelijk te zien hoe de eendrijdeers toch heel anders naar de ring kijken dan de BX GTI rijders, en de XM-ers nog weer anders.
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=178703
damn... ik snap dat dus echt niet, het spotten van aparte auto's is leuk om af en toe eens te doen, maar om het zo serieus en elitair af te bakenenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb één keer een foto geupt. Per plaats mag iedere auto een keer op de foto op de siteDus het was in Hallum gewoon net zo lang wachten tot er eens een ferrari stond, en ik had mn spot, komt verder toch niemand daar
(Heel Cornjum is binnen een straal van 100 meter van en autohandelaar, dus dat mocht niet)
En enkel ge-upt omdat ze begonnen te miepen dat mensen van het forum af moeten worden gemeiterd zonder spots op de site of zo
boeiendquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
lipje, in het modforum van autogespot word je nu uitgelachen, zo van haha we hebben er weer een op de kast. ze hebben hun zin weer gekregen
Barrel gespot !!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ach, dan moeten ze straks ook niet gaan zeuren als er een shitload ringspots in geplaatst wordt
Die gasten zijn gewoon niet helemaal fris in de bovenkamer...........quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
damn... ik snap dat dus echt niet, het spotten van aparte auto's is leuk om af en toe eens te doen, maar om het zo serieus en elitair af te bakenen
quote:Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt dat een van mijn Visas op de Ring mag komen...
Nee hij bedoelt dat we m eerst kaal moeten scherenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]Je kunt toch rustig tussen de eendjes tuffen?
Anders kan ik je straks ringtaxi-en
Zullen we een dealtje sluiten? Jij met de MX-5, Lexx met een van zijn Visa'squote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:12 schreef Paladijn het volgende:
Die visa's zijn gezamelijk nog minder waard dan mijn ringbakquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:18 schreef lipje het volgende:
Zullen we een dealtje sluiten? Jij met de MX-5, Lexx met een van zijn Visa's
Ik heb nu twee Visa's het heeft heel even serieus in mn hoofd gespeeld om er eén om te bouwen tot ringracerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:12 schreef Paladijn het volgende:
ik kwam vandaag een rooie unimog tegenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb nu twee Visa's het heeft heel even serieus in mn hoofd gespeeld om er eén om te bouwen tot ringracerTotdat ik zag dat Visa Twee zo gaaf was
mailtje van terreineortuigen uit IJSland in mn mailbox
Nissan Patrol ballonbanden
Unimog bus
duitse vrouwenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:21 schreef Paladijn het volgende:
En we kunnen altijd nog met dit famke op pad:
[afbeelding]
Heidi Klum! en helaas jaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:30 schreef lipje het volgende:
[..]
duitse vrouwen![]()
Er zijn er maar weinig die echt mooi zijn
die zijn wel uniekquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
deze unimog is gaver
Die jij tegen kwam was van brandweer Scheveningen, voor duinbranden. De vroige is omgeflikkerd.
voorbeeld?quote:
Ik kan geen voorbeeldjes laten zien, aangezien ik geen foto's van ze ga maken wanneer ik ze tegenkomquote:
foto's en telefoonnummersquote:
trustenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:50 schreef Paladijn het volgende:
Ik ben maar eens slapen, straks F1 en morgenmiddag roadtripje + minimeet met Vlad
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben met het splitsen aardig geweest voor Anne
Waarom niet gewoon in de camera kijken?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
.
Ik ga morgen eens de garage opengooien en kijken of ze er nog staat.
sinds wanneer kan jij sleutelen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
nog in een 164 tussen allemaal rommel, hij had door tijd druk hem niet uitgebouwd en ik had er geen trek in om het zelf te doen vanavond
We kunnen hem van de week savonds wel halen, als je hem dringend nodig hebt wou ie hem zelf brengen![]()
In de camera kijken? Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon in de camera kijken?
Wel stoer dinkie!
Heh, toch wel. Ga je 't gevalletje ook opknappen, of laat je m zo?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In de camera kijken? Hoe bedoel je?
Ik snap 'm al.
Opknappenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heh, toch wel. Ga je 't gevalletje ook opknappen, of laat je m zo?
Die verneukt het vast wel in de racequote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
Jammer dat ik trouwens niet voor Sato ben gegaan. Maar die bakte er vorig jaar maar weinig van. Grr.
Let's hope soquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die verneukt het vast wel in de race![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:28 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Geweldig boek gekocht van een Graffiti-artiest dat ik al een hele poos wilde hebben
Geen vlad gezien, wel een aantal fraaie auto's, waaronder een 550 Maranello die'm vol doortrok toen ik naar rechts gingquote:
Ah, lip ging bij jou langsquote:
nee ik heb hem aan een Seat geholpenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ah, lip ging bij jou langs
Heb je'm nog gas aan weten te smeren?
hij is een dieselaarquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ah, lip ging bij jou langs
Heb je'm nog gas aan weten te smeren?
Wel een fatsoenlijke hoop ik...quote:
Als jij je Leon/Ibiza hebt gaan we touren door de polderquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:38 schreef lipje het volgende:
[..]
Als jij je Leon/Ibiza hebt gaan we touren door de polder
wel opzij voor die gekke Heidfeltquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:39 schreef vlad het volgende:
[..]
en samen met de MX-5 en Visa over de ring
![]()
gewoon van de baan rossenquote:
Ik ga er dat weekend wel heenquote:
ik ookquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:41 schreef lipje het volgende:
Ik heb een nieuwe baan
Harry Potter's Hermelien krijgt lijfwacht
waar spreken we af?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ga er dat weekend wel heen
zaterdag F1 demo en VLN, zondag TF
Ergens tussen Arnhem/Venlo en de ring?quote:
zo te zien had ie ook al even voorgeproefdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:52 schreef Paladijn het volgende:
En wat we vanmiddag tegenkwamen onderweg (was 'even' met broertje een ebay aankoop afhalen bij de buren):
[afbeelding]
welk ding sjeesde ons voorbij? die gele pickup..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:55 schreef vlad het volgende:
[..]
zo te zien had ie ook al even voorgeproefd![]()
Viel mee, maar't zag er wel grappig uit zoquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:55 schreef vlad het volgende:
[..]
zo te zien had ie ook al even voorgeproefd![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:59 schreef lipje het volgende:
[..]
welk ding sjeesde ons voorbij? die gele pickup..
Hotel in Venlo en of Heerlenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:04 schreef Paladijn het volgende:
Als er trouwens meer mensen naar de BMW demo en VLN race op de ring van 28 april willen, laat het even weten. Wie weet is er wat te regelen qua groepsverblijf, anders zijn we/ik waarschijnlijk aangewezen op een camping.
over twee weken pas, maar alleen om te kijken... zodra ik de Porsche heb ga ik er eerst wat aan sleutelen en wat mee rondrijden om de auto te leren kennen voor ik er uberhaupt't circuit mee opga.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:04 schreef BoJo het volgende:
Volgens mij word het vanaf maandag echt takke weer in Dld, en als ik het goed begrijp gaan jullie al naar de Ring?
duur, en ver weg. Doe dan iets in de buurt van de ring op max 45 mins rijden ofzoquote:
of we slapen gewoon in de autoquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:04 schreef Paladijn het volgende:
Als er trouwens meer mensen naar de BMW demo en VLN race op de ring van 28 april willen, laat het even weten. Wie weet is er wat te regelen qua groepsverblijf, anders zijn we/ik waarschijnlijk aangewezen op een camping.
ik weet wel een hoteltje binnen een uurtje van de hockenheimring, telt dat ook?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
duur, en ver weg. Doe dan iets in de buurt van de ring op max 45 mins rijden ofzo
In mijn Rover had ik dat nog wel gedaan, in de MX-5 heb ik daar geen ruimte voorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:07 schreef vlad het volgende:
[..]
of we slapen gewoon in de auto![]()
cabrio heb je toch?![]()
28 april, dudequote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:04 schreef BoJo het volgende:
Volgens mij word het vanaf maandag echt takke weer in Dld, en als ik het goed begrijp gaan jullie al naar de Ring?
ik verheug me al wel weer op de Ring iig.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
over twee weken pas, maar alleen om te kijken... zodra ik de Porsche heb ga ik er eerst wat aan sleutelen en wat mee rondrijden om de auto te leren kennen voor ik er uberhaupt't circuit mee opga.
blijf je wakkerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
In mijn Rover had ik dat nog wel gedaan, in de MX-5 heb ik daar geen ruimte voor
Ik wil mijn Alfa ook eens over de ring jagenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik verheug me al wel weer op de Ring iig.
Dat ging over de minimeet bij jou thuisquote:
Same here, maar zal nog wel een maandje oid durenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik verheug me al wel weer op de Ring iig.
Mjah ik moet Maandag naar Essen en zag ook al dat het ging sneeuwen. Word wat met mijn zeer slecht op sneeuw scorende Toyo'squote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Same here, maar zal nog wel een maandje oid duren
Voor morgen of overmorgen voorspelden ze zelfs al sneeuw in de eifel trouwens
Essen? Niet eens naar schiphol tegenwoordig? Ik hoorde dat ze daar ook een vestiging gingen openen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mjah ik moet Maandag naar Essen en zag ook al dat het ging sneeuwen. Word wat met mijn zeer slecht op sneeuw scorende Toyo's![]()
Hoofdkantoor in Duitsland voor een training, Dinsdag avond weer terug.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Essen? Niet eens naar schiphol tegenwoordig? Ik hoorde dat ze daar ook een vestiging gingen openen.
En ach, een beetje sneeuw op de weg
en je v6 inruilenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:18 schreef BoJo het volgende:
Misschien kan ik de terreinwagen van Alfristi lenen
a: u wil failliet gezien benzine verbuik?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:18 schreef BoJo het volgende:
Misschien kan ik de terreinwagen van Alfristi lenen
Vandaar die GTV je hebt je Q4 geslooptquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
a: u wil failliet gezien benzine verbuik?
b: zoveel vermogen kun je niet aan
c: Waar blijft die accubak?
d: ik wil een GTV
* Alfisti geeft Bo een mep met een kromme spoorstang
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik geef er drie meter schutting en een baal hooi voor
Ik niet..........quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:24 schreef lipje het volgende:
[..]
Vandaar die GTV je hebt je Q4 gesloopt
nee geef je neukertje de schuldquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij boekt niks, jij staat alleen langs de kant websites van illustratie te voorzien![]()
* Alfisti voelt dat nummer 34 binnen 5 minuten weer vrijkomt in het ARTC registerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij boekt niks, jij staat alleen langs de kant websites van illustratie te voorzien![]()
Nummer 9 is al een tijdje voor mij gereserveerd sinds het moment dat je alleen al aan de letters GTV dachtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti voelt dat nummer 34 binnen 5 minuten weer vrijkomt in het ARTC register
Denk dat Peu wel een waardige opvolger is voor jouw nummer
Nummer 9 is alleen voor inspirators en aangezien jij nog niet eens een accubak los krijgt heb je nummer 9 voorlopig nog niet verdient!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nummer 9 is al een tijdje voor mij gereserveerd sinds het moment dat je alleen al aan de letters GTV dacht![]()
weet je waar je die accubak kan stoppen?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nummer 9 is alleen voor inspirators en aangezien jij nog niet eens een accubak los krijgt heb je nummer 9 voorlopig nog niet verdient!![]()
Links achterin de kofferbak?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
weet je waar je die accubak kan stoppen?
Je hebt de Crossa eindelijk weggedaan?quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:45 schreef BaraCuda het volgende:
Maar het doet zijn italiaanse naam wel eer aan.
tot nu toe is het een onbetrouwbaar hok met passie!![]()
* Alfisti post maar even een Novitec GTVquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo zwaait nog wat in het rond met zijn kromme spoorstang yiiihaaa
hoijequote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:47 schreef Paladijn het volgende:
Ik ben maar ff filmpje kijken, tot later
* BoJo zingt "kan je toch niet betalen lalalala"quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti post maar even een Novitec GTV
[afbeelding]
3.0 V6 24v bi-turboquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo zingt "kan je toch niet betalen lalalala"
ik ook niet![]()
volgende keer maar eens heen denk ikquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:06 schreef Alfisti het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/11586/d72e6c98/index.html
Is die onderste een nieuwe uitvoering van een Cold Air Intake???quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:02 schreef BoJo het volgende:
zoek de verschillen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja t blijft een Alfa hèquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die ziet er rot uit links voor of lijkt dat maar zo?![]()
zo idd!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:29 schreef Alfisti het volgende:
Mooi! Daar is de gehele 155 community blij mee
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:29 schreef Alfisti het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:29 schreef Alfisti het volgende:
Hij is verkocht aan een liefhebberquote:Op zondag 18 maart 2007 13:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat voor n sloerie gaat er in rijden?
Wat denk je zelfquote:Op zondag 18 maart 2007 13:32 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Uh ohIemand enig idee of dat kwaad kan?
Het scheurtje zit in het waterkanaal.
ik heb nog wel een tube vloeibare pakking voor jequote:Op zondag 18 maart 2007 13:32 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Uh ohIemand enig idee of dat kwaad kan?
Het scheurtje zit in het waterkanaal.
tsja italiaans hequote:Op zondag 18 maart 2007 13:49 schreef BaraCuda het volgende:
Heb het echt helemaal gehad met dat kut blok![]()
Een duitser was inderdaad gewoon geen probleem geweestquote:Op zondag 18 maart 2007 13:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
tsja italiaans he
had je maar een vw blok moeten halen![]()
Cilinders zijn inderdaad niet echt goedkoopquote:Op zondag 18 maart 2007 13:57 schreef Hugster het volgende:
Ai!!
Bara, dat is serieuze shit
Zoek maar vast op wat onderdeelnummer 01096 je gaat kosten
Ik heb mijn pa even voor je gebeld. Het komt veel vaker voor en hier kan evt wel mee doorgereden worden.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Cilinders zijn inderdaad niet echt goedkoop![]()
Zal die vent wel bellen maandag ofzo dat ie het maar oplost![]()
Oh dat is positiefquote:Op zondag 18 maart 2007 14:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb mijn pa even voor je gebeld. Het komt veel vaker voor en hier kan evt wel mee doorgereden worden.
Wees blij dat je geen Pavesi motor hebtquote:
Vrij kut.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen Pavesi motor hebtNog duurdere onderdelen.
Hoe ging je eerste dag rijden dan?
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vrij kut.
Het rijden zelf ging wel goed, maar dag begon al dat die draadeind tussen rempedaal en hoofdremcilinder verdwenen was bij aankomstDus dat was al een uur sleutelen
![]()
Daarna nog wat problemen gehad met ketting die niet lekker liep en dat er ik denk een luchtbel in m'n watersysteem zat![]()
Dus heb weinig gereden![]()
Ja eraf getriltquote:Op zondag 18 maart 2007 14:24 schreef Hugster het volgende:
[..]Die was er op de heenreis afgetrild?
In die jaren dat ik al ga zijn de keren dat er niet gesleuteld hoefde worden (afgezien van bandjes wisselen en afstellen van sporing/breedte) op 1 hand te tellen
Hoe kan er eigenlijk een luchtbel in je watersysteem zitten? Als je waterpomp alles een keer doorgepompt heeft is alle vloeistof ook bovenaan je radiateur geweest waar de vuldop met ontluchting zit, dus die moet vanzelf verdwijnen.
Zo'n Max heb je echt minder omkijken naar eh?
Ozin, volhouden hoor! Niet nu alweer naar een Max gaan kijkenquote:Op zondag 18 maart 2007 14:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja eraf getrilt![]()
Zal m'n waterpomp dan ook rot zijn?Enig idee hoe ik dat kan checken?
1e sessie ging goed qua temperatuur, 2e sessie heb ik water verloren door ik denk overdruk en was de bovenste leiding die achter stoel door loopt leeg![]()
En binnenkort inderdaad maar weer een max kopen![]()
Nadat ik water was verloren niet meer gereden, vertrouwde het voor geen meter meerquote:Op zondag 18 maart 2007 14:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ozin, volhouden hoor! Niet nu alweer naar een Max gaan kijkenHad je nu nog beter een RM1 kunnen kopen.
En toen heb je je koelwater weer bijgevuld maar toch problemen gehouden?
Liever op de snelweg eraf trillen dan einde rechtestuk
En toen ie het deed was het ook wel erg vet denk ik?![]()
Bijvullen, af laten koelen tot 30-40 graden, gaan rijden en gewoon je temperatuur in de gaten blijven houden had ik gedaan.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nadat ik water was verloren niet meer gereden, vertrouwde het voor geen meter meer![]()
als ik 1 rondje meer had gereden was de kans op vastloper groot geweest.
Het rijden zelf was erg puik jaAlleen het gezeik tot nu is wel kut
![]()
Dat waterprobleem zijn toch wel de mindere dingen. Ik weet ook niet hoe ik kan checken of alles netjes rond pompt.
Ja het rare was dat in het begin temperatuur gewoon stabiel bleef.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bijvullen, af laten koelen tot 30-40 graden, gaan rijden en gewoon je temperatuur in de gaten blijven houden had ik gedaan.
Er kan verder niet heel veel mis aan je watersysteem hoor, als het werkt dan werkt het en dat merk je snel zat.
Dankquote:
Je krijgt geen foto van m'n moeder, vieslapquote:Op zondag 18 maart 2007 16:15 schreef lipje het volgende:
ik mis de chick op de bijrijdersstoel
verders wel een OK wagentje
V70 klinkt veel te tam jaquote:Op zondag 18 maart 2007 16:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dank
D'r zitten ook echt puike gadgets inEn de motor klinkt weer als de oude 2.4T
Ik vind de V70 een beetje matig klinken...
Toen ik vanmorgen startte schrok ikquote:Op zondag 18 maart 2007 16:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
V70 klinkt veel te tam ja![]()
Ze moeten dat ouderwetse 850 5cil geluid terug brengen![]()
Fijne bak vinkquote:Op zondag 18 maart 2007 16:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dank
D'r zitten ook echt puike gadgets inEn de motor klinkt weer als de oude 2.4T
Ik vind de V70 een beetje matig klinken...
Ja geil gebakkie hèquote:
Absoluut. Ik denk alleen dat ik hem ga poetsenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef BaraCuda het volgende:
zwart blijft ook wel de mooiste kleur eigenlijk![]()
Nee 't is wel een echte sleutel...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:33 schreef Paladijn het volgende:
Puike bak Herman, en dat kaartje, dat is gewoon een die je in je zak kan houden neem ik aan?
Ik bak wel een leuk CD'tje voor als we een keertje gaan toerenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:23 schreef hermandeperman het volgende:
Het geluidsysteem is ook echt weer authentiek Volvo... Gaat ziek hard
Veiligheid voor alles hè...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:46 schreef ThaFreak het volgende:
wordt tijd dat volvo eens wat mooiere achterlampen gaat ontwerpenipv die blokkedozen
![]()
voor de rest is die puik hoor![]()
Oi, dat moet dodelijk wordenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik bak wel een leuk CD'tje voor als we een keertje gaan toeren![]()
Waarschijnlijk kun je dat laatste instellen. Dat is bij deze iig wel zo.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:57 schreef ook_gek het volgende:
mercedes heeft ook zulke sleuters. Maar dat uit einde is gewoon 1 dik blok. Doe je er in en dan hoor je *klik*De C220 combo die mijn pa had heeft zo een sleutel. Echter de 2 ML's er na hebben weer de normale vertrouwde sleutel
![]()
Dus volgens mij was het niet zo een heel groot succes![]()
wat ook vervelend is. Is dat als je nu de deur opens bij 1x klikken alleen de bestuurderskant open gaat druk je 2x achter elkaar gaan alle deuren open
Dankquote:
WTF? Wat voor vliegtuigen dan...?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:03 schreef vlad het volgende:
sjezus, m'n oom moest een originele propellor hebben. Ipv dat die zo'n ding los koopt, koopt ie er een complete vliegtuig bijik vind twee auto's al overdreven, maar twee vliegtuigen is echt over de top
![]()
twee ULV'squote:Op zondag 18 maart 2007 17:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dank
[..]
WTF? Wat voor vliegtuigen dan...?
Ze heeft smaakquote:Op zondag 18 maart 2007 17:06 schreef Hugster het volgende:
Ik vind de achterlichten juist wel puik zoMooi ding Herm.
Alleen gebruikt ze nog steeds de Corsa voor naar haar werk?![]()
Ik vind ze ook mooi ja. Vooral ook dat de ene helft op de klep zit, als je die opendoet gaan de lichten half meequote:Op zondag 18 maart 2007 17:06 schreef Hugster het volgende:
Ik vind de achterlichten juist wel puik zoMooi ding Herm.
Alleen gebruikt ze nog steeds de Corsa voor naar haar werk?![]()
Ik denk dat dat ding nog langzamer is dan die van jouquote:
Alleen de Rolls is mooier.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:10 schreef ook_gek het volgende:
oh en strakke bak herm. 1 van de mooiere cabrio's die je kan krijgen!
krijgen?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:10 schreef ook_gek het volgende:
oh en strakke bak herm. 1 van de mooiere cabrio's die je kan krijgen!
Hoezo nog langzamer? 0-100 in 14 seconden mag er best wezenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ding nog langzamer is dan die van jouMaar wel met automaat en 3 jaar oud ofzo
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:13 schreef vlad het volgende:
[..]
krijgen?doe mij zo een, krijg je van mij de starlet
![]()
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=31096&cache=no Pardon?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoezo nog langzamer? 0-100 in 14 seconden mag er best wezen![]()
18.3quote:Op zondag 18 maart 2007 17:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=31096&cache=no Pardon?
Ik zou je dat tot in het kleinste detail kunnen uitleggen, maar geloof niet dat je daar op doeldequote:Op zondag 18 maart 2007 17:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
18.3Hoe kunnen ze het ontwerpen zeg zo'n motor
![]()
Officieel geloof ik 17.9, maar dan nog, jankend traagquote:Op zondag 18 maart 2007 17:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
18.3Hoe kunnen ze het ontwerpen zeg zo'n motor
![]()
Ik had liever gehad dat je bij TM motori zou werken en mijn goedkoop onderdelen zou kunnen leveren.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:20 schreef vlad het volgende:
[..]
Ik zou je dat tot in het kleinste detail kunnen uitleggen, maar geloof niet dat je daar op doelde![]()
dit is veel en veeeeeel leukerquote:Op zondag 18 maart 2007 16:08 schreef Alfisti het volgende:
http://smg.photobucket.com/albums/v635/mpowerd/Video/?action=view¤t=Countach.flv
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik had liever gehad dat je bij TM motori zou werken en mijn goedkoop onderdelen zou kunnen leveren.
ipv die rare gas motoren![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:36 schreef Hugster het volgende:
M'n huisgenoot is vanmorgen na het stappen in slaap gevallen met een heel waterijsje op zijn borst
Daarna weer wakker geworden van een enorme grote rode geurende koude plas met plakzooi dwars door zijn dekbed, op z'n borst en in z'n matras![]()
![]()
is ook dik jaquote:Op zondag 18 maart 2007 17:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dit is veel en veeeeeel leuker
http://smg.photobucket.com/albums/v635/mpowerd/Video/?action=view¤t=Driving-fun_A31_Elmar-Femme.flv
dat geluid
JA! Dat is iets dat ik kan!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nummer 9 is alleen voor inspirators en aangezien jij nog niet eens een accubak los krijgt heb je nummer 9 voorlopig nog niet verdient!![]()
Heb ik ook!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb nog wel een tube vloeibare pakking voor je![]()
wat nou 0-100... Met mn nieuwe blok kan ik maximaal 70 met hele erge tegenwindquote:Op zondag 18 maart 2007 17:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoezo nog langzamer? 0-100 in 14 seconden mag er best wezen![]()
ja ik zag m te laat. Maar die meters zijn wel tofquote:
Echt een paar asociaal harde klappen jaquote:Op zondag 18 maart 2007 21:24 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, hier ook. Inclusief 3 wel hele flinke knallen.
Net goedquote:Op zondag 18 maart 2007 21:39 schreef BaraCuda het volgende:
Uh oh had me smoel moeten houden![]()
Tifus harde knallen nu![]()
We gingen net weg bij zee die ochtend, rit van 12 uur voor de boeg en het regende/bliksmede al 2 dagenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zou opzich ook even kunnen wachten natuurlijk.
aaaw meisje toch, aaait de Ijsmeis.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, trouwens, mijn radio deed ook fucked up joh in de auto, echt flink gekraak en storingen. Die heb ik maar even uitgezet.
Dan wacht je nog 2 dagen.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
We gingen net weg bij zee die ochtend, rit van 12 uur voor de boeg en het regende/bliksmede al 2 dagen![]()
Dat wordt een quote voor in Alexxxx' archief, me dunkt.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
toen reed ik tenminste nog een fatsoenlijke auto dus durfde ik het makkelijk aan.
Ik had sowieso bij de grens met Duitsland allang over hem heengereden...quote:Op zondag 18 maart 2007 21:43 schreef BoJo het volgende:
Ik had gewoon wel de oude weg over de berg moeten nemen en dan had ik midden in die wolk Peu eruit kunnen flikkeren.... shit man wat een gemiste kans![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:43 schreef BoJo het volgende:
Ik had gewoon wel de oude weg over de berg moeten nemen en dan had ik midden in die wolk Peu eruit kunnen flikkeren.... shit man wat een gemiste kans![]()
Nee, sorry, ik word telkens net iets minder kansloos, die houd ik niet meer bij.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat wordt een quote voor in Alexxxx' archief, me dunkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |