SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is?"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:02 schreef GizartFRL het volgende:
Det het mobiele nummer van Yvonnemocht ze willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is?
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
Met de mooiste stem van Nederlandquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:14 schreef postmortum het volgende:
welke bekende presentattrice?
Zijn er daan ook sppolers bij![]()
spreekt zij de 0900-sexreclames in?quote:
Nee da's privéquote:
OMG dadelijk heb ik op de moeder van Verbal gefaptquote:
dat postmortum al ouder is dan vijftig ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
OMG dadelijk heb ik op de moeder van Verbal gefapt![]()
Tjezus. Als je A zegt moet je ook B zeggen. weakassquote:
Dat denk ik niet. Volgens mij presenteert/presenteerde ze geen programma's waar jij naar luistert.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
OMG dadelijk heb ik op de moeder van Verbal gefapt![]()
omg is het Sonja Barendquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
dat postmortum al ouder is dan vijftig ?
neeheequote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
omg is het Sonja BarendWant daar lijkt Verbal op
![]()
Noem me geen Tjezus. Jezus will do.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tjezus. Als je A zegt moet je ook B zeggen. weakass
quote:
Dát weet ik ook niet (de rest van de weetjes trouwens wel)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:27 schreef Shirley het volgende:
Wie zijn dan de ouders van Kamagurka?
Adam Curry en Patricia Paayquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:27 schreef Shirley het volgende:
Wie zijn dan de ouders van Kamagurka?
Nee! Dat geloof ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:27 schreef SCH het volgende:
Wist je dat Tongs moeder iedere week zijn ramen komt lappen?
Trouwens SCH is hoofdredacteur.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:27 schreef SCH het volgende:
Wist je dat Tongs moeder iedere week zijn ramen komt lappen?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:47 schreef tong80 het volgende:
Er een user was die zijn zelfmoord live op Fok deed. Hij loog en toen ie het wel deed niemand hem geloofde ?
Geweldig!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:36 schreef Ole het volgende:
wist je dat er heel veel katten vernoemd zijn naar Fokkers?
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:47 schreef tong80 het volgende:
Er een user was die zijn zelfmoord live op Fok deed. Hij loog en toen ie het wel deed niemand hem geloofde ?
Doc toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:52 schreef tong80 het volgende:
Een ex-voetbalmod cume laude is afgestudeerd ?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:58 schreef tong80 het volgende:
LoekB steeds de verkeerde pseudoniemen neemt. Eerst Ruud Gullit nu Jorienvandenherik ?
zo vanquote:
En een beroemde opa.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:52 schreef tong80 het volgende:
Wist je dat
Kamagurka een bekende moeder EN een bekende vader heeft ?
Harmke Pijpers ?quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:56 schreef Fir3fly het volgende:
Wist je dat een vraagteken nooit vooraf wordt gegaan door een spatie?
StofjeB ookquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:41 schreef SCH het volgende:
Da_Sandman een neus heeft die je als boekensteun kunt gebruiken
Waarom post je dan in dit topic?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:05 schreef Hanstin het volgende:
wist je dat dit mij niet intreseerd?
Coolquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:44 schreef postmortum het volgende:
-sandstorm- de dj is van de 3fm jaarmix
Dus toch.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:44 schreef postmortum het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:44 schreef postmortum het volgende:
-sandstorm- dj_sandstorm de dj is van de 3fm jaarmix
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:44 schreef postmortum het volgende:
Kikkerlikkerfan een kloon van Gellarboy was?quote:
Anne van Egmondquote:
Hij mailt mij regelmatigquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Onder welke nick post hij nu? Heb em echt al jaren niet meer gezien
Wist je dat Hanstin geen Nederlands kan schrijven?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:05 schreef Hanstin het volgende:
Nieuwelingen moeten hun blote borsten posten..quote:Op zondag 18 maart 2007 13:46 schreef Viswijfje het volgende:
Wist je dat ik nieuw ben, en t jammer vind dat er zo'n kliekje is daT JE als nieuweling je moet bewijzen ofzo![]()
Dat bedoel ik nouquote:Op zondag 18 maart 2007 13:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nieuwelingen moeten hun blote borsten posten..![]()
Van mij niet hoor.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:41 schreef Ole het volgende:
duhhhh... maar troost je, je zult nooit nieuweling-af zijn![]()
Nee, nooitquote:
quote:
Nee, vertel?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:52 schreef tong80 het volgende:
Wist je dat Kamagurka een bekende moeder EN een bekende vader heeft ?
maar wij jou nog welquote:Op zondag 18 maart 2007 15:00 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als er over n aantal maanden weer hele nieuwe genereties nieuwen bij zijn gekomen zien die mij allemaal echt niet als newbie
![]()
Jouw avater schrikt ook afquote:Op zondag 18 maart 2007 16:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar wij jou nog wel![]()
Ik werd meteen geaccepteerd als newbie eigenlijkJe moet wel in de juiste subfora komen
![]()
Je bent nog steeds een newbie hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 16:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar wij jou nog wel![]()
Ik werd meteen geaccepteerd als newbie eigenlijkJe moet wel in de juiste subfora komen
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:08 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je bent nog steeds een newbie hoor
2006.. pfffff
Een vrouw zonder foto blijft altijd een newbie.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:00 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als er over n aantal maanden weer hele nieuwe genereties nieuwen bij zijn gekomen zien die mij allemaal echt niet als newbie
![]()
Vertelquote:
X-Ray SCH een hele irritante dikke homo vindt.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:39 schreef SCH het volgende:
dat de dochters van Doc mij een hele gezellige dikke oom vinden
Zo niet, dan toch ... en anders welquote:Op zondag 18 maart 2007 22:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Heeft Sugar Lee Hooper al zulke oude kinderen?
Thanks voor de tip. (al moet ik nog even kijken wat KPD is en of je me niet soltquote:Op zondag 18 maart 2007 17:34 schreef postmortum het volgende:
ONZ, R & P en GC zoveel mogelijk vermijden viswijsje.
In KPD wordt je heel snel geaccepteerd![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:33 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. (al moet ik nog even kijken wat KPD is en of je me niet solt)
wist je dat interreseert met een t is?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:05 schreef Hanstin het volgende:
ksstquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:32 schreef Dribbel_ het volgende:
nee
En wist jij dat het interesseert met 1 t en 2 s is?quote:
1 r bedoel jequote:Op dinsdag 3 april 2007 17:39 schreef Larissa het volgende:
[..]
En wist jij dat het interesseert met 1 t en 2 s is?![]()
wist je dat ik dat wist maar ik te weinig mijn spelling controleerquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:39 schreef Larissa het volgende:
[..]
En wist jij dat het interesseert met 1 t en 2 s is?![]()
En ofquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:48 schreef BonJovi het volgende:
Wist je dat fraubitch lekkere tieten heeft
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:16 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat SCH zich een neutrale en oprechte journalist vindt![]()
Wist je dat je dat eigenlijk met 2 keer n schrijft?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:31 schreef Martijn_77 het volgende:
Wist je dat Yvone eigenlijk heel aardig is
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:34 schreef Larissa het volgende:
[..]
Wist je dat je dat eigenlijk met 2 keer n schrijft?![]()
Wist je dat het eigenlijk door Martijn werd getikt?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:36 schreef Bolletje... het volgende:
ik heb koffie nodig..als ik toch al geen Yvonne meer kan typen...
Wie is Martijn?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:37 schreef Larissa het volgende:
[..]
Wist je dat het eigenlijk door Martijn werd getikt?![]()
Geen idee!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:50 schreef Bolletje... het volgende:
Wie is Martijn?
Meisjes met rode haren [...]quote:Op zondag 18 maart 2007 07:52 schreef Larissa het volgende:
Semtex eigenlijk rood haar heeft?
Ik eigenlijk steil haar heb?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:48 schreef BonJovi het volgende:
Wist je dat fraubitch lekkere tieten heeft
Je bent in 2002 geregistreerd, van iemand die al zo lang meegaat zou ik toch verwachten dat hij snapt dat het vroeger kwalitatief tien keer beter was hier, minstens. Tenzij je de aandacht hier nodig hebt, dan ga je er gewoon in mee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:49 schreef Ole het volgende:
* Dat Blivox een ouwe zuurpruim is
ooh zeg dat dan!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:04 schreef Larissa het volgende:
Ja, ik reageerde op Martijn dat Yvonne met 2 keer n was en vervolgens reageerde jij weer op mij dat je koffie nodig had.. ik zie jouw reply eigenlijk nu pas. Jullie schreven het allebie met 1 n.
Ligt eraan of je haar bevalt. Anders kan ze een heuse bitch zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:31 schreef Martijn_77 het volgende:
Wist je dat Yvone eigenlijk heel aardig is
Ik amuseer me hier kostelijk met users die volslagen 't pad kwijtraken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:45 schreef DreamForEver het volgende:
Is X-Ray serieus met een moslima getrouwd? SERIEUS?
Lijkt me propaganda van SCH, omdat je voor dat dan een moslim moet zijn. En dat is X-ray overduidelijk niet.
Zelfs als je me bevalt kan ik een bitch zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:35 schreef DreamForEver het volgende:
Ligt eraan of je haar bevalt. Anders kan ze een heuse bitch zijn.
Die staat er gewoon nog.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:39 schreef DreamForEver het volgende:
Huh, waar is Acree's post, waarop je reageerde, gebleven?
????
quote:
Dat komt omdat je vaak dicht bij de waarheid zit, dus de spijker op zijn kop slaat en dat komt dan hard aan bij sommigen.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:03 schreef berney het volgende:
[..]
Dat komt omdat je vaak dicht bij de waarheid zit, dus de spijker op zijn kop slaat en dat komt dan hard aan bij sommigen.
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gevoelige snaar geraakt?quote:
Jawel want ik ben er ook al een paar maanden (actief) en niemand kent mij, en ik blijf newbie.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:00 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:45 schreef DreamForEver het volgende:
Is X-Ray serieus met een moslima getrouwd? SERIEUS?
Lijkt me propaganda van SCH, omdat je voor dat dan een moslim moet zijn. En dat is X-ray overduidelijk niet.
Wist je dat Larissa lange tijd niet heeft gepostquote:Op woensdag 4 april 2007 14:16 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waarom ken ik jou niet?
Je hebt al dik 10.000 posts, ongeveer evenveel als mij. En je bent rond dezelfde tijd als mij geregistreerd.
Waar heb jij je al die tijd verstopt?![]()
Mijn meeste posts zijn gedaan in 2001 en 2002. Die stonden in Onzin en Feedback. In 2003 heb ik amper gepost, in 2004 helemaal niet, in 2005 een paar posts en in 2006 weer helemaal niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:16 schreef Refragmental het volgende:
Waarom ken ik jou niet?
Je hebt al dik 10.000 posts, ongeveer evenveel als mij. En je bent rond dezelfde tijd als mij geregistreerd.
Waar heb jij je al die tijd verstopt?![]()
Ja, dat is nou algemeen bekendquote:Op woensdag 4 april 2007 15:33 schreef Larissa het volgende:
Wisten jullie dat Heatwave een Kutmod is?
wist je dat ik dat strakjes ook kan?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Wist je dat ik het niet zo heb op bashen in een normaal topic?
Wist je dat ik een delete knop heb die ik zo ga gebruiken?
Wist je dat jij nu ook je post stiekem aangepast hebt?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:46 schreef covie het volgende:
Wist je dat Larissa stiekem haar post hierboven heeft aangepast![]()
Of heeft heatwave dat voor haar gedaan![]()
wist je dat dat nog duur gaat worden?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:02 schreef covie het volgende:
Wist je dat je per 1-1-08 moet gaan betalen voor je Fok! account![]()
Wist je dat het geen 1 april meer is?quote:
Wist je dat Larissa me lief vindquote:Op donderdag 5 april 2007 13:43 schreef Larissa het volgende:
[..]
Wist je dat het geen 1 april meer is?![]()
Grapje zeker?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:02 schreef covie het volgende:
Wist je dat je per 1-1-08 moet gaan betalen voor je Fok! account![]()
Ik vind BonJovi wel lief hoor.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:59 schreef berney het volgende:
Wist je dat dit nu een onzin topic geworden is?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry Tong80quote:Op donderdag 5 april 2007 14:26 schreef HeatWave het volgende:
Kan inmiddels wel naar ONZ dan ja.
Zie ook de fok bijbel.
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:26 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Nogal ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou me overigens niets verbazen hoor, maar dat terzijde.
Dan wil ik wel zo'n schatig tagje hebben bij mijn naam.![]()
Ja maar, Tong80 is lief!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:49 schreef berney het volgende:
Je hebt toch al vijanden genoeg, eentje meer of minder maakt ook niets uit.![]()
Dat krijg je alleen bij een gold accountquote:Op donderdag 5 april 2007 14:51 schreef berney het volgende:
[..]
Nogal ja.
Het zou me overigens niets verbazen hoor, maar dat terzijde.
Dan wil ik wel zo'n schatig tagje hebben bij mijn naam.
*vast sparen gaat*quote:Op donderdag 5 april 2007 14:56 schreef covie het volgende:
[..]
Dat krijg je alleen bij een gold account![]()
En dat account gaat dan antuurlijk nog meer kosten he![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:18 schreef tong80 het volgende:
Wat een triest lot voor een in potentie briljant topic
Ik weet niet eens hoe je t uitspreektquote:Op donderdag 5 april 2007 15:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wist je....
dat Deoxyribonucleic de meest door-users-foutgespelde nick heeft als newbie?
Cool. Wie?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:52 schreef tong80 het volgende:
Een VBL-user columnist is geweest bij voetbal international ?
Wist je dat er veel dyslexisie op Fok zitten ?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:58 schreef Jimbo het volgende:
wist je dat de meeste fokkers hard verlsaafd zijn ?
en dat ik bijna geen elke post gemaakt heb zonder ook maar 1spelfout erinn ?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist je dat er veel dyslexisie op Fok zitten ?
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:06 schreef Jimbo het volgende:
en dat ik bijna geen elke post gemaakt heb zonder ook maar 1spelfout erinn ?
Waaraan?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:58 schreef Jimbo het volgende:
wist je dat de meeste fokkers hard verlsaafd zijn ?
En veel taalpuristen zeikerds.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist je dat er veel dyslexisie op Fok zitten ?
Dat kunnen we natuurlijk pas bevestigen wanneer je foto's laat zien. Liefst in sexy lingerie of badkledingquote:
Dan moet ik eerst nog even een stuk of wat kilotjes afvallen voor ik dat doe.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat kunnen we natuurlijk pas bevestigen wanneer je foto's laat zien. Liefst in sexy lingerie of badkleding
Pffff die wijven van tegenwoordig.... willen allemaal op barbie lijkenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:46 schreef berney het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst nog even een stuk of wat kilotjes afvallen voor ik dat doe.
De eerste 12 ben ik al kwijt.![]()
Nou, voordat ik op een barbie lijk.......quote:Op donderdag 5 april 2007 19:54 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Pffff die wijven van tegenwoordig.... willen allemaal op barbie lijken![]()
MILFquote:Op donderdag 5 april 2007 21:48 schreef Larissa het volgende:
Volgens mij ben ik iets te oud voor voor jou.![]()
Ik ben 20+ dus alles kan, maar het is geen seks ofzo hoor masserenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:48 schreef Larissa het volgende:
Volgens mij ben ik iets te oud voor voor jou.![]()
Mouvement de libération des femmesquote:
Juist!!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:04 schreef Larissa het volgende:
[..]
Mouvement de libération des femmes
Opgericht in mijn geboortejaar (1968).
Mijn grootste leeftijdsverschil met een man was ooit 9 jaar trouwens.
wordtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:23 schreef Double-Helix het volgende:
Wist je dat....
Tong80 word gedwarsboomt door Dirkh.
Hier een foto van Brechtje net voordat ze gaan snuiven..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:17 schreef tong80 het volgende:
Brechtje haar neus niet poedert maar het witte spul opsnuift ?
treinhomoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |