maar wij jou nog welquote:Op zondag 18 maart 2007 15:00 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als er over n aantal maanden weer hele nieuwe genereties nieuwen bij zijn gekomen zien die mij allemaal echt niet als newbie
![]()
Jouw avater schrikt ook afquote:Op zondag 18 maart 2007 16:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar wij jou nog wel![]()
Ik werd meteen geaccepteerd als newbie eigenlijkJe moet wel in de juiste subfora komen
![]()
Je bent nog steeds een newbie hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 16:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar wij jou nog wel![]()
Ik werd meteen geaccepteerd als newbie eigenlijkJe moet wel in de juiste subfora komen
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:08 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je bent nog steeds een newbie hoor
2006.. pfffff
Een vrouw zonder foto blijft altijd een newbie.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:00 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als er over n aantal maanden weer hele nieuwe genereties nieuwen bij zijn gekomen zien die mij allemaal echt niet als newbie
![]()
Vertelquote:
X-Ray SCH een hele irritante dikke homo vindt.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:39 schreef SCH het volgende:
dat de dochters van Doc mij een hele gezellige dikke oom vinden
Zo niet, dan toch ... en anders welquote:Op zondag 18 maart 2007 22:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Heeft Sugar Lee Hooper al zulke oude kinderen?
Thanks voor de tip. (al moet ik nog even kijken wat KPD is en of je me niet soltquote:Op zondag 18 maart 2007 17:34 schreef postmortum het volgende:
ONZ, R & P en GC zoveel mogelijk vermijden viswijsje.
In KPD wordt je heel snel geaccepteerd![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:33 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. (al moet ik nog even kijken wat KPD is en of je me niet solt)
wist je dat interreseert met een t is?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:05 schreef Hanstin het volgende:
wist je dat dit mij niet intreseerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |