Je bent in 2002 geregistreerd, van iemand die al zo lang meegaat zou ik toch verwachten dat hij snapt dat het vroeger kwalitatief tien keer beter was hier, minstens. Tenzij je de aandacht hier nodig hebt, dan ga je er gewoon in mee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:49 schreef Ole het volgende:
* Dat Blivox een ouwe zuurpruim is
ooh zeg dat dan!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:04 schreef Larissa het volgende:
Ja, ik reageerde op Martijn dat Yvonne met 2 keer n was en vervolgens reageerde jij weer op mij dat je koffie nodig had.. ik zie jouw reply eigenlijk nu pas. Jullie schreven het allebie met 1 n.
Ligt eraan of je haar bevalt. Anders kan ze een heuse bitch zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:31 schreef Martijn_77 het volgende:
Wist je dat Yvone eigenlijk heel aardig is
Ik amuseer me hier kostelijk met users die volslagen 't pad kwijtraken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:45 schreef DreamForEver het volgende:
Is X-Ray serieus met een moslima getrouwd? SERIEUS?
Lijkt me propaganda van SCH, omdat je voor dat dan een moslim moet zijn. En dat is X-ray overduidelijk niet.
Zelfs als je me bevalt kan ik een bitch zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:35 schreef DreamForEver het volgende:
Ligt eraan of je haar bevalt. Anders kan ze een heuse bitch zijn.
Die staat er gewoon nog.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:39 schreef DreamForEver het volgende:
Huh, waar is Acree's post, waarop je reageerde, gebleven?
????
quote:
Dat komt omdat je vaak dicht bij de waarheid zit, dus de spijker op zijn kop slaat en dat komt dan hard aan bij sommigen.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:03 schreef berney het volgende:
[..]
Dat komt omdat je vaak dicht bij de waarheid zit, dus de spijker op zijn kop slaat en dat komt dan hard aan bij sommigen.
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nieuwelingen moeten hun blote borsten posten..![]()
Gevoelige snaar geraakt?quote:
Jawel want ik ben er ook al een paar maanden (actief) en niemand kent mij, en ik blijf newbie.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:00 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als er over n aantal maanden weer hele nieuwe genereties nieuwen bij zijn gekomen zien die mij allemaal echt niet als newbie
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:45 schreef DreamForEver het volgende:
Is X-Ray serieus met een moslima getrouwd? SERIEUS?
Lijkt me propaganda van SCH, omdat je voor dat dan een moslim moet zijn. En dat is X-ray overduidelijk niet.
Wist je dat Larissa lange tijd niet heeft gepostquote:Op woensdag 4 april 2007 14:16 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waarom ken ik jou niet?
Je hebt al dik 10.000 posts, ongeveer evenveel als mij. En je bent rond dezelfde tijd als mij geregistreerd.
Waar heb jij je al die tijd verstopt?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |