Queensrychequote:Op maandag 19 maart 2007 10:18 schreef knars het volgende:
Silent lucidity
En ik dacht een enorme flater te slaan als ik 'The Clash' zou antwoorden...quote:Op maandag 19 maart 2007 10:18 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is de geweldige nieuwe Clash, van het geweldige album Cut the crap.
Daarna besloten ze wijselijk heel snel te stoppen...
Kende je die nog niet, een punkrocksupergroep (oa. Fat Mike van NOFX).quote:Op maandag 19 maart 2007 12:00 schreef MadMaster het volgende:
Iemand weet dus inderdaad wie deze Tommy Coopers zijn...
Ze komen in juni in de Melkweg en ik ga daar dan wel even een kijkje nemen.
Nee, en ze heten ook geen july 2006quote:
Ik had wel al eens iets van ze gehoord (covers van John Denver en anderen), maar had me nooit in de groep er achter verdiept. Een bekende van mij werkt sinds kort als portier bij de Melkweg (altijd handig...) en attendeerde me op dit stelletje ongeregeld dat dus op 26 juni daar op gaat treden. Heb toen weer verder gekeken en kwam er toen eigenlijk pas achter wie en wat...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Kende je die nog niet, een punkrocksupergroep (oa. Fat Mike van NOFX).
quote:Het Londensemixt namelijk trancedeuntjes zoals we die van Tiësto of Armin van Buuren kennen met bikkelharde metal, hardrock en screamo. En met die ziedende combi verkoopt de band in hun thuisland al zalen van duizenden mensen uit. Een gelijking met de trend new rave is zeker te maken, al degradeert
trendsetter Klaxons zo eigenlijk tot een soort Klaxons Light.
Bartrid+1quote:Op maandag 19 maart 2007 13:33 schreef bartrid het volgende:
Enter Shikari.
flauw he?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Enter Shakira
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |