Het is al jaren slecht en Advocaat was ook een dramatische bondscoach, dat zal niemand kunnen ontkennen. Maar onder Advocaat was het tenmiste nog een eer om voor Oranje uit te komen. Dat is nu verdwenen met al die losers die onder Van Basten de revue hebben gepasseerd. Ook daardoor is het gevoel voor het Nederlands Elftal minder geworden en daarom vind ik interlands tegenwoordig meer dan ooit een hinderlijke onderbreking tijdens de competitie.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat ben ik toch niet met je eens denk ik. Wat een draak van een EK speelden we in 2004 zeg. Dan was zelfs het WK van afgelopen jaar beter.
Tegen elke speler van Portugal heeft Nederland wel iets vergelijkbaars of zelfs beter staan, dus wat is je punt?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Paulo Ferreira, Miguel Monteiro, Ricardo Carvalho, Fernando Meira, Nuno Valente, Armando Petit, Costinha, Tiago Mendes, Maniche Ribeiro, Hugo Viana, Luis Figo, Deco, Cristiano Ronaldo, Simao Sabrosa, Luis Boa Morte, Pauleta,
Nuno Gomes en Helder Postiga zijn al met al beter ...
Goeie omschrijving van het probleem van Basten idd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:49 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben niet zo 'Anti-Van Basten' als veel hier, maar ik vind het wel vermoeiend dat Van Basten steeds als laatste overal achterkomt.
Eerst met Sneijder als verdedigende middenvelder en nu weer met Landzaat. Heel Nederland vraagt zich al tijden af wat een middelmatige Landzaat nu eigenlijk in Oranje doet. Hij speelt altijd een heel mager zesje en valt nooit op.
Pas nu lijkt Van Basten dat in te zien en gaat hij het met Demy de Zeeuw en Sneijder proberen.
Wat vandaag ook mogelijk was geweest:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:27 schreef Longmen het volgende:
NEDERLAND: Stekelenburg,Jaliens,
Mathijsen,Bouma,v.Bronckhorst,Sneijder,
Landzaat,v.d.Vaart,Robben,Huntelaar,
Babel
Wat een wereldverdediging hebben we toch.
De verdediging zuigt echt apenballen idd, er is geen aansluiting en Huntelaar staat er voor de kat zn kut. Makaay zou beter uitkomen, die voetbalt mee.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:27 schreef Longmen het volgende:
NEDERLAND: Stekelenburg,Jaliens,
Mathijsen,Bouma,v.Bronckhorst,Sneijder,
Landzaat,v.d.Vaart,Robben,Huntelaar,
Babel
Wat een wereldverdediging hebben we toch.
Vreselijke wedstrijd idd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
De verdediging zuigt echt apenballen idd, er is geen aansluiting en Huntelaar staat er voor de kat zn kut. Makaay zou beter uitkomen, die voetbalt mee.
Maja. Ik heb donuts en chips, dus ik zit deze wedstrijd wel uit![]()
Dat onze beste spelers geblesseerd, gepasseerd of genegeerd zijn/wordenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:49 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Tegen elke speler van Portugal heeft Nederland wel iets vergelijkbaars of zelfs beter staan, dus wat is je punt?
Ja weet t,thx.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Vanavond extra herhaling ergens laat, hij is aan te raden!!
Idd waarom heb je anders 2 centrale spitsen op de bank ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:26 schreef TJDoornbos het volgende:
Koef en Kuijt moesten er gewoon vanaf 70ste ong in!!!
nee wil wel toffe zomer volgend jaarquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:29 schreef Longmen het volgende:
Misschien moet NL maar gewoon lekker 3e worden, moet van Basten wel weg.![]()
Oh nee dan blijft Kesler het volste vertrouwen houden in san Marco.
één of ander jeugd toernooi op 10.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee wil wel toffe zomer volgend jaar
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:25 schreef DaMart het volgende:
Dan zijn er 16 miljoen bondscoaches in Nederland, en nog presteert de KNVB het om iemand met het tactisch inzicht van een golfbal aan te stellen...
Dat stelt me gerust op een EK met landen als Italië, Portugal en Frankrijkquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:36 schreef koningdavid het volgende:
Hij was radeloos vanavond en was tactisch niet in staat om Roemenië te breken.
Hij is in de verste verte niet geschikt voor deze functie.
2x seedorfquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
Dick Advocaat deed het nog beter.
Van der Sar
Boulahrouz - Stam - Bouma - V. Bronckhorst
---------------Seedorf--------------------
Van Bommel-----------------Seedorf
----------------Van Persie-----------
Van Nistelrooy-------------Robben
![]()
Guus had Jaap over kunnen halen![]()
Ik vrees dat het EK2008 wel weer een nieuwe leerproces zal zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:46 schreef DrDentz het volgende:
Ja pfft. En Van Basten is nog steeds bezig aan z'n "masterplan", wat moet leiden tot de titel op het EK in 2008. Daarvoor is zelfs het WK in 2006 opgeofferd tot leerproces
Nederland heeft dalijk 4 jaar weggegooid met Van Basten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:46 schreef DrDentz het volgende:
Ja pfft. En Van Basten is nog steeds bezig aan z'n "masterplan", wat moet leiden tot de titel op het EK in 2008. Daarvoor is zelfs het WK in 2006 opgeofferd tot leerproces
Nee, het is tijd voor een wederkeer van Guus of Van Gaal, onder hun waren wedstrijden van Nederlands Elftal om van te genieten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het is gewoon tijd voor een buitenlander
Nee een 8 want hij verliest niet kansloos met 1-0 van Portugal op een eindtoernooi, maar met 1-0 van Italie.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nederland heeft dalijk 4 jaar weggegooid met Van Basten.
Van Basten die dalijk in de groepsfase van het EK wordt uitgeschakeld en zichzelf daarna een 7 geeft
Franky Vercauterenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het is gewoon tijd voor een buitenlander
Een buitenlander als coach gaat nooit gebeuren, dan neemt de KNVB nog langer Jans aan als trainer. Nederland heeft zichzelf hoog staan als voetballand en zal het zich nooit veroorloven om een buitenlandse coach als bondscoach aan te stellen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:48 schreef Longmen het volgende:
Er moet gewoon een buitenlander als coach komen, of Hiddink.
Is zou dan Bouma doen inplaats van Gioquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:49 schreef Silver_Shark het volgende:
ik hoop dat ie voor Slovenie dit doet:
-----Stekelenburg----
Jaliens--Mathijsen-Gio
-vD vaart--De zeeuw-Seedorf-
-----------Sneijder---------
-kuijt---Koevermans---Babel-
De zeeuw kan ook Verdedigenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is zou dan Bouma doen inplaats van Gio
Bouma kan ook centraal uit de voeten en dat is wel belangrijk met 3 man achterin.
Bouma is verdedigend ook sterker en hij hoeft bij een 3 man defensie alleen maar op te bouwen.
Van Basten zal wel niet veel om gaan gooien.
Astublieft geen Huntelaar en Robbenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:54 schreef Asskicker14 het volgende:
3 - 5 - 2 is volgens mij de tover formule:
D: Stekelenburg
V: Heitinga Bouma Van Bronckhorst
VM: De Zeeuw
M: Robben Van Der Vaart Seedorf Babel
A: Huntelaar Kuyt
VD Vaart eruit en Robin erin en Babel ook afschoppen en desnoods Vincken erin!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Die gasten zitten er voor de gezelligheidquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd waarom heb je anders 2 centrale spitsen op de bank ?
Vast om een verdediger minuten te geven.
Zolang van basten de toverstaf heeft niet neequote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ze vrouw dan maar veel in beeld komtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:01 schreef DrDentz het volgende:
Oh.. dan wordt het vast Ronald Koeman
Vincken !quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
VD Vaart eruit en Robin erin en Babel ook afschoppen en desnoods Vincken erin!!
Hoezo is die lekker?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als ze vrouw dan maar veel in beeld komt![]()
één voordeel hij kan dan geen aankopen te doenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:01 schreef DrDentz het volgende:
Oh.. dan wordt het vast Ronald Koeman
Hij is nu niet fit maar alles liever dan Babel op de flank want die piel staat net als Zweefdorf op plekken waar die normaal gesproken vanuit zijn positie niet behoord te wezen waardoor er van de tacktiek geen tering terecht komt!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vincken !wanneer zou Marco hem oproepen ?
Zal wel net zo een geniaal plan worden als het beleidsplan van Feijenoord.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:46 schreef DrDentz het volgende:
Ja pfft. En Van Basten is nog steeds bezig aan z'n "masterplan", wat moet leiden tot de titel op het EK in
Een coach voor de coach lijkt me geen slecht idee hier van Wottequote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal wel net zo een geniaal plan worden als het beleidsplan van Feijenoord.
Dan hadden spelers met het nivo van Tiendalli in Oranje gestaanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal wel net zo een geniaal plan worden als het beleidsplan van Feijenoord.
Doe mij maar:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
Dick Advocaat deed het nog beter.
Van der Sar
Boulahrouz - Stam - Bouma - V. Bronckhorst
---------------Seedorf--------------------
Van Bommel-----------------Seedorf
----------------Van Persie-----------
Van Nistelrooy-------------Robben
![]()
Guus had Jaap over kunnen halen![]()
Robben kun je niet eens zoveel kwalijk nemen. Ten eerste wordt hij rechts gezet, ten koste van een centrumspits die een paar wedstrijden leuk gespeeld heeft. En ten tweede bij elke bal die die aanneemt loopt die Jaliens al naast hem te snuiven, en anders Sneijder wel, waardoor ie totaal geen ruimte heeft om z'n sterke punten te benutten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:57 schreef Silver_Shark het volgende:
Robben Kan Beter bij de Duitse Selectie toevoegen daar kan hij pas Swables maken
Van Gaal is een uitstekende coach, maar een clubcoach. Doemijma een portie Hiddink. Of een buitenlander.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nee, het is tijd voor een wederkeer van Guus of Van Gaal, onder hun waren wedstrijden van Nederlands Elftal om van te genieten.
Die stonden er toch ook?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dan hadden spelers met het nivo van Tiendalli in Oranje gestaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |