mits de loting goed isquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:25 schreef Pritt het volgende:
[..]
Jij kan het Feyenoord beleidsplan wel geschreven hebben.
Hun doelstelling was ook om elke seizoen halve finale Gatorade Cup te halen mits de loting goed was.![]()
Gaar klote tournooi was dat. Niet te vergeten dat we al met mazzel doorgegaan zijn toen. Kansloos ten onder toen iets wat ik niet vind van de kwartfinale van het vorige WK.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tijdens het EK van 2004 behaalden we de halve finale, maar sinds die tijd zijn we achteruit gegaan en door meerdere landen voorbij gestreefd.
In de kwartfinale op de WK stond er een kansloze coach aan de kantquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:26 schreef Fathom het volgende:
[..]
Gaar klote tournooi was dat. Niet te vergeten dat we al met mazzel doorgegaan zijn toen. Kansloos ten onder toen iets wat ik niet vind van de kwartfinale van het vorige WK.
Stonden ze maar in de kwartfinale. In de achtste finale werden ze uitgeschakeld namelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:32 schreef Longmen het volgende:
[..]
In de kwartfinale op de WK stond er een kansloze coach aan de kantDie niet ingreep en totaal strak bleef kijken. Dat was erg om te zien.
![]()
Het gaat mij om het feit of we kansloos ten onder gingen en nou echt zoveel slechter waren dan bij het vorige EK? Nog maar te zwijgen over het feit dat we bij het WK daarvoor er niet eens bij waren.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:33 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Stonden ze maar in de kwartfinale. In de achtste finale werden ze uitgeschakeld namelijk.
Gedeeltelijk wel mee eens. Maar ik vind dat Van Basten het niet zo walgelijk slecht geeft gedaan als dat de meeste mensen beweren. Misschien moeten de meeste ook maar eens na gaan denken of we echt zo goed zijn als dat we denken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:32 schreef Longmen het volgende:
[..]
In de kwartfinale op de WK stond er een kansloze coach aan de kantDie niet ingreep en totaal strak bleef kijken. Dat was erg om te zien.
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:33 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Stonden ze maar in de kwartfinale. In de achtste finale werden ze uitgeschakeld namelijk.
Nee walgelijk slecht niet, de cijfers liegen niet. Vind alleen het selectiebeleid en zn gedraai en inconseuqnt zijn echt wel erg triest. Maar ook de fout van de KNVB om zo'n onervaren man aan te nemen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:38 schreef Fathom het volgende:
[..]
Gedeeltelijk wel mee eens. Maar ik vind dat Van Basten het niet zo walgelijk slecht geeft gedaan als dat de meeste mensen beweren. Misschien moeten de meeste ook maar eens na gaan denken of we echt zo goed zijn als dat we denken.
Klopt de man is erg onervaren en mss ook een beetje te eigenwijs. Maar op het moment dat de beste man werd aangesteld zou ik ook niet geweten hebben wie het dan moest doen. Misschien meoten we het eens proberen met een buitenlandse coach? Die kan in ieder geval niet de indruk wekken dat hij een voorkeur heeft voor een bepaald team in de nederlandse competitie.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:47 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nee walgelijk slecht niet, de cijfers liegen niet. Vind alleen het selectiebeleid en zn gedraai en inconseuqnt zijn echt wel erg triest. Maar ook de fout van de KNVB om zo'n onervaren man aan te nemen.
Denk ook dat we zeker geen EK worden in 2008 met welke coach ook, zo goed zijn we idd niet. Tenzijn iemand de ploeg echt aan het spelen krijgt, er een super hecht team is.. Zoiets als Fc Twente dit seizoen laat zien. Of Griekenland op het laatste EK.![]()
Ja ben ook voorstander van een buitenlandse coach. Frisse kijk op t NL voetbal!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:59 schreef Fathom het volgende:
[..]
Klopt de man is erg onervaren en mss ook een beetje te eigenwijs. Maar op het moment dat de beste man werd aangesteld zou ik ook niet geweten hebben wie het dan moest doen. Misschien meoten we het eens proberen met een buitenlandse coach? Die kan in ieder geval niet de indruk wekken dat hij een voorkeur heeft voor een bepaald team in de nederlandse competitie.
Ja ik vind ook dat we 4-4-2 moeten gaan spelen met opkomende middenvelders.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja ben ook voorstander van een buitenlandse coach. Frisse kijk op t NL voetbal!
Inderdaad. Eerst vond ik het nog wel een leuke afwisseling, maar dat gevoel is onder Van Basten helemaal verdwenen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:52 schreef AminBen het volgende:
Zo'n interlandvoetbalweek is inmiddels een kutweek geworden![]()
Naja zaterdag is toch best een belangrijke wedstrijd en ga ik voor de verandering weer kijkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:33 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Inderdaad. Eerst vond ik het nog wel een leuke afwisseling, maar dat gevoel is onder Van Basten helemaal verdwenen.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:31 schreef M0NTANA het volgende:
De bondscoach van het Pakistaans cricketteam is afgelopen weekend gewurgd, zal San Marco nu extra beveiligd worden?
Ziek. Ik kots op de anti Van Basten mafia.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:31 schreef M0NTANA het volgende:
De bondscoach van het Pakistaans cricketteam is afgelopen weekend gewurgd, zal San Marco nu extra beveiligd worden?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:01 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Ziek. Ik kots op de anti Van Basten mafia.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:01 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Ziek. Ik kots op mensen die niet tegen een geintje kunnen![]()
Onder Advocaat was het pas genieten hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:33 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Inderdaad. Eerst vond ik het nog wel een leuke afwisseling, maar dat gevoel is onder Van Basten helemaal verdwenen.
Nog altijd meer dan nu.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Onder Advocaat was het pas genieten he.
Dat ben ik toch niet met je eens denk ik. Wat een draak van een EK speelden we in 2004 zeg. Dan was zelfs het WK van afgelopen jaar beter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |