abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:06:27 #51
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47544605
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:04 schreef teamlead het volgende:

[..]

lange termijn denken ipv korte termijn denken...
Als het op lange termijn bijna gegarandeerd succes oplevert, dan is het goed. Maar nu neemt San Marco waarschijnlijk na een verloren kwartfinale afscheid als bondscoach en zijn er vier jaar verneukt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:07:04 #52
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47544630
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:06 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als het op lange termijn bijna gegarandeerd succes oplevert, dan is het goed. Maar nu neemt San Marco waarschijnlijk na een verloren kwartfinale afscheid als bondscoach en zijn er vier jaar verneukt.
waar baseer je deze aanname op?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_47544693
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:04 schreef teamlead het volgende:

[..]

lange termijn denken ipv korte termijn denken...

Dat is echt onzinnig, net alsof hij met dit team zo lange termijn gaat spelen. Een team dat 10 jaar zo bij elkaar blijft

Met het Nederlands Elftal moet je gewoon NU presteren, op de toernooien!
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:09:39 #54
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47544719
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:07 schreef teamlead het volgende:

[..]

waar baseer je deze aanname op?
Tijdens het EK van 2004 behaalden we de halve finale, maar sinds die tijd zijn we achteruit gegaan en door meerdere landen voorbij gestreefd.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_47544919
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:09 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Tijdens het EK van 2004 behaalden we de halve finale, maar sinds die tijd zijn we achteruit gegaan en door meerdere landen voorbij gestreefd.
Daarvoor waren we ook al zo goed, in 2002 enzo .
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:39:46 #56
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_47545688
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:08 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dat is echt onzinnig, net alsof hij met dit team zo lange termijn gaat spelen. Een team dat 10 jaar zo bij elkaar blijft

Met het Nederlands Elftal moet je gewoon NU presteren, op de toernooien!
Dat dus. Ik geloof niet zo in een traject om het Nederlands Elftal op te bouwen om aan het einde te oogsten. Bij een club kan je dat doen, maar met het nationale team hoor je er op elk groot toernooi gewoon te staan.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 maart 2007 @ 14:02:01 #57
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_47546453
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:45 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Clarence Seedorf, Edgar Davids, Mark van Bommel, Ruud van Nistelrooij, Roy Makaay, Robin van Persie, Arjen Robben, Khalid Boulahrouz, Giovanni van Bronckhorst, Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder, Philip Cocu, Urby Emanuelson, Klaas Jan Huntelaar, Nigel de Jong, André Ooijer, Joris Mathijsen, Johnny Heitinga en Jan Kromkamp zijn toch wel top, daar kon veel meer uitgehaald worden.
Paulo Ferreira, Miguel Monteiro, Ricardo Carvalho, Fernando Meira, Nuno Valente, Armando Petit, Costinha, Tiago Mendes, Maniche Ribeiro, Hugo Viana, Luis Figo, Deco, Cristiano Ronaldo, Simao Sabrosa, Luis Boa Morte, Pauleta,
Nuno Gomes en Helder Postiga zijn al met al beter ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:17:48 #58
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_47547005
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:52 schreef teamlead het volgende:

[..]

natuurlijk is het leuk als Nederland op een EK of WK goed presteert, maar de critici hier lijken vergeten dat het afgelopen WK in de doelstelling van de KNVB niet eens voorkwam op het moment dat Marco werd aangesteld. Dat hij zich kwalificeerde met een compleet vernieuwd team, was al meer dan men verwacht had. Natuurlijk gebruikt hij het WK dan om zijn spelers ervaring op te laten doen.
De doelstelling die de KNVB hem heeft meegegeven was bij de laatste 4 te komen op het komende EK. En dat gaat ongetwijfeld lukken . Je ziet nu al aan de selectie dat het een stuk evenwichtiger in elkaar zit dan bij zijn aantreden. Dat v Bommel en v Nistelrooij hun persoonlijke trots niet opzij kunnen schuiven in het belang van Oranje is jammer, maar dat is nu eenmaal niet anders
Helemaal mee eens, de azijnpissers der Nederlanden zijn strontvervelend met hun gezeik over Marco. Natuurlijk was de wedstrijd tegen Luxemburg een dieptepunt van Oranje - vd Sar moest tijdrekken om de 0-1 vast te houden - maar laten we ook kijken naar de goede momenten: de 1e helft tegen Duitsland in 2005 toen dat team van harde werkers en techniche kneuzen volkomen werd weggespeeld door goed spel van vdVaart en Co.

De potentie is er om Europees klampioen te worden.
Lekkeâh bčdehand. Nâh je zin?
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:19:42 #59
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_47547081
quote:

[..]

Nederland staat nog steeds 7e op de FIFA ranking achter 2 Zuid-Amerikaanse en 4 Europese landen. Valt dus wel mee.
pi_47547758
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 14:17 schreef Haaglander het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, de azijnpissers der Nederlanden zijn strontvervelend met hun gezeik over Marco. Natuurlijk was de wedstrijd tegen Luxemburg een dieptepunt van Oranje - vd Sar moest tijdrekken om de 0-1 vast te houden - maar laten we ook kijken naar de goede momenten: de 1e helft tegen Duitsland in 2005 toen dat team van harde werkers en techniche kneuzen volkomen werd weggespeeld door goed spel van vdVaart en Co.

De potentie is er om Europees klampioen te worden.
Dat was dan ook de enige helft die Oranje goed heeft gespeeld onder Van Basten. De tweede helft verpestte hij het echter weer met zijn onbegrijpelijke wissels.
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:40:35 #61
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47547841
Niet vreemd dat iedereen één helft van een vriendschappelijke interland tegen Duitsland herrinnert, het waren de enige 45 minuten die acceptabel waren, de rest was allemaal bagger.
pi_47548026
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 14:40 schreef M0NTANA het volgende:
Niet vreemd dat iedereen één helft van een vriendschappelijke interland tegen Duitsland herrinnert, het waren de enige 45 minuten die acceptabel waren, de rest was allemaal bagger.
Alsof er ook maar 1 vriendschappelijke wedstrijd is, van de laatste 7 jaar die jij je nog kan herinneren en waar jij 90min lang van hebt genoten? Onder Rijkaard, Van Gaal, Advocaat, Van Basten? Geeneen. De enige goede wedstrijd van de laatste x jaar, was de kwartfinale tegen Joegoslavie toen op het EK in de Kuip.

Het is verre van goed geweest de laatste 4 wedstrijden onder Van Basten, maar kap eens met die enorme onzin dat het zo dramatisch is ineens en dat het onder Van Gaal en Advocaat echt genieten was. Dat is wat me zo ergert aan je hele discussievoering. Toen was het ook kut en slecht, zoals het al 6 jaar lang kut en slecht is.
pi_47548230
Wie zegt er dan dat het onder Van Gaal en Advocaat het wel genieten was? Het is inderdaad al jarenlang dramatisch, maar dat neemt niet weg dat het onder Van Basten ook slecht is en dan mag dat dus ook aangegeven worden. De KNVB heeft duidelijk moeite met het uitzoeken van goede bondscoaches.
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:54:54 #64
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47548289
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 14:46 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Alsof er ook maar 1 vriendschappelijke wedstrijd is, van de laatste 7 jaar die jij je nog kan herinneren en waar jij 90min lang van hebt genoten? Onder Rijkaard, Van Gaal, Advocaat, Van Basten? Geeneen. De enige goede wedstrijd van de laatste x jaar, was de kwartfinale tegen Joegoslavie toen op het EK in de Kuip.

Het is verre van goed geweest de laatste 4 wedstrijden onder Van Basten, maar kap eens met die enorme onzin dat het zo dramatisch is ineens en dat het onder Van Gaal en Advocaat echt genieten was. Dat is wat me zo ergert aan je hele discussievoering. Toen was het ook kut en slecht, zoals het al 6 jaar lang kut en slecht is.
Ik reageer alleen maar op de post van Haaglander, die die ene helft tegen Duitsland erbij haalt. Er zijn verder geen lichtpunten qua spel, qua resultaat wel, maar wat heb je daaraan als je op het WK zo op je bek gaat?
pi_47549083
Tja, je moet ook wel een beetje geluk hebben met de loting. AlsPortugal van Nederland wint, is dat geen enorme stunt. Op het EK kan je met hetzelfde te maken hebben, je kan zomaar in de kwartfinale Frankrijk loten en uitgeschakeld worden, zou ook geen verrassing zijn. Je kan ook Oostenrijk loten en dan zit je zowat in de halve finale.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_47549331
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:17 schreef mcyodogg het volgende:
Tja, je moet ook wel een beetje geluk hebben met de loting. AlsPortugal van Nederland wint, is dat geen enorme stunt. Op het EK kan je met hetzelfde te maken hebben, je kan zomaar in de kwartfinale Frankrijk loten en uitgeschakeld worden, zou ook geen verrassing zijn. Je kan ook Oostenrijk loten en dan zit je zowat in de halve finale.
Jij kan het Feyenoord beleidsplan wel geschreven hebben.
Hun doelstelling was ook om elke seizoen halve finale Gatorade Cup te halen mits de loting goed was.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_47551404
Wordt tijd dat er bij de knvb is mensen komen met voetbalverstand, uit de jeugd wordt al jaren niet het optimale gehaald. En met het nationale elftal gokken ze maar wat af. Ik krijg het idee dat het enige gesprek dat ze vooraf met een bondscoach voeren is, wil je komen, en wat kost je. Visie etc. wordt volgens mij niet eens naar gevraagd. 2 van de 3 laatste coaches denken dat je met een nationaal team op dezelfde manier een team kunt bouwen als met een club, en de andere maakte d'r tactisch ook een zootje van. Terwijl ze daarvoor ook al gokken met een onervaren bondscoach, met een generatie waarbij je op zich alleen de spelers op de goeie plek hoeft te zetten om te winnen.
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:33:09 #68
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47551728
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:24 schreef Solstice het volgende:
Wordt tijd dat er bij de knvb is mensen komen met voetbalverstand, uit de jeugd wordt al jaren niet het optimale gehaald. En met het nationale elftal gokken ze maar wat af. Ik krijg het idee dat het enige gesprek dat ze vooraf met een bondscoach voeren is, wil je komen, en wat kost je. Visie etc. wordt volgens mij niet eens naar gevraagd. 2 van de 3 laatste coaches denken dat je met een nationaal team op dezelfde manier een team kunt bouwen als met een club, en de andere maakte d'r tactisch ook een zootje van. Terwijl ze daarvoor ook al gokken met een onervaren bondscoach, met een generatie waarbij je op zich alleen de spelers op de goeie plek hoeft te zetten om te winnen.
beetje simpel geredeneerd imho. Afgaand op het spelersmateriaal dat beschikbaar is, had van Gaal zich niet alleen moeten kwalificeren, maar ook minstens tot de laatste 4 moeten komen op het WK. Daarin heeft hij gefaald. Een onervaren bondscoach (die zich niet hoefde te kwalificeren) en uiteindelijk wordt uitgeschakeld omdat de spelers niet in staat zijn om 10 penalty's te nemen deed het dan toch een heel stuk beter, ook al viel er op zijn wissels die laatste wedstrijd wat aan te merken.

men schijnt hier te vergeten dat een goede bondscoach iemand is die ook met minder goed voetbal een prestatie weet neer te zetten. Zie Michels in '88. Wat een vreselijk bagger toernooi speelde Oranje toen.. (op 2 wedstrijden na), maar uiteindelijk nam hij wel de beker mee naar huis...Tot nu toe zijn de prestaties onder van Basten met het spelersmateriaal dat hij oproept zeker niet slecht
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_47552633
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:33 schreef teamlead het volgende:

[..]

beetje simpel geredeneerd imho. Afgaand op het spelersmateriaal dat beschikbaar is, had van Gaal zich niet alleen moeten kwalificeren, maar ook minstens tot de laatste 4 moeten komen op het WK. Daarin heeft hij gefaald. Een onervaren bondscoach (die zich niet hoefde te kwalificeren) en uiteindelijk wordt uitgeschakeld omdat de spelers niet in staat zijn om 10 penalty's te nemen deed het dan toch een heel stuk beter, ook al viel er op zijn wissels die laatste wedstrijd wat aan te merken.

men schijnt hier te vergeten dat een goede bondscoach iemand is die ook met minder goed voetbal een prestatie weet neer te zetten. Zie Michels in '88. Wat een vreselijk bagger toernooi speelde Oranje toen.. (op 2 wedstrijden na), maar uiteindelijk nam hij wel de beker mee naar huis...Tot nu toe zijn de prestaties onder van Basten met het spelersmateriaal dat hij oproept zeker niet slecht
Van Gaal is ook een slechte keuze geweest, als ze gesprekken met hem gevoerd hadden over zijn werkwijze(hetzelfde doen als clubcoach), hadden ze kunnen weten dat dat geen goede keuze was. Je moet trainers hebben die in korte tijd wat neer kunnen zetten, geen opbouwtrainers. Rijkaard heeft het idd op een paar vage wissels(ervaring?) na niet slecht gedaan. Van Gaal wel. Maar die paar slechte momenten van Rijkaard kosten je wel de wedstrijd, die ze domineerden. Dan zie ik toch liever een trainer die weet wat het is om steeds in een paar dagen een team neer te zetten, en niet teveel z'n eigen speelwijze op wil dringen(v. Gaal, v. Basten).

En doel je met minder goed voetbal op van Basten? Want Michels zal vast slechte wedstrijden hebben gespeeld, maar ik kan me niet voorstellen dat hij ooit heeft moeten vrezen voor Macedonië, laat staan voor Luxemburg. Als je van Basten beoordeelt op de wedstrijden die de topcoaches van de rest onderscheidt, heeft ie het gewoon slecht gedaan. De wedstrijden daarbuiten had de coach van Bal op 't dak 7 allemaal gewonnen(v. Basten zelfs niet, zie Macedonië). Komt nog bij dat z'n selectiebeleid nergens op slaat, hij absoluut niet normaal met mensen om kan gaan(van Basten's grote meester Cruijff beschermde z'n spelers bijvoorbeeld altijd in de media), en hij tactisch heel vreemde keuze's maakt. Hij heeft het zo langzamerhand met alle type spelers geprobeerd op rechtsbuiten, behalve met een rechtsbuiten. Dan heb je de blunder met Sneijder op het WK nog, die de trainer van OZC'65 nog niet had gemaakt, en veel andere vreemde gevallen. Als er iemand met voetbalverstand bij de KNVB had gezeten was ie er allang uitgetrapt.
  donderdag 22 maart 2007 @ 17:07:25 #70
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47553099
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:55 schreef Solstice het volgende:

[..]

Van Gaal is ook een slechte keuze geweest, als ze gesprekken met hem gevoerd hadden over zijn werkwijze(hetzelfde doen als clubcoach), hadden ze kunnen weten dat dat geen goede keuze was. Je moet trainers hebben die in korte tijd wat neer kunnen zetten, geen opbouwtrainers. Rijkaard heeft het idd op een paar vage wissels(ervaring?) na niet slecht gedaan. Van Gaal wel. Maar die paar slechte momenten van Rijkaard kosten je wel de wedstrijd, die ze domineerden. Dan zie ik toch liever een trainer die weet wat het is om steeds in een paar dagen een team neer te zetten, en niet teveel z'n eigen speelwijze op wil dringen(v. Gaal, v. Basten).
probleem is dat die trainers niet bestaan. Hiddink bijv. is een ontstellend goeie coach die zelfs australië aan het voetballen krijgt.. maar ook niet zomaar op korte termijn
quote:
En doel je met minder goed voetbal op van Basten? Want Michels zal vast slechte wedstrijden hebben gespeeld, maar ik kan me niet voorstellen dat hij ooit heeft moeten vrezen voor Macedonië, laat staan voor Luxemburg
mwah.. wit-rusland was een echte angstgegner in die periode.
quote:
. Als je van Basten beoordeelt op de wedstrijden die de topcoaches van de rest onderscheidt, heeft ie het gewoon slecht gedaan. De wedstrijden daarbuiten had de coach van Bal op 't dak 7 allemaal gewonnen(v. Basten zelfs niet, zie Macedonië).
Dat waag ik te betwijfelen. De tijden dat dat soort landen met een nulletje of 8 aan de kant gezet werden zijn echt voorbij. Dat zie je ook aan de resultaten van bijv. Duitsland (dat op het WK in eigen land toch echt leuk presteerde) tegen de Faraoer eilanden, Italië (toch ook geen beroerd WK achter de rug) tegen IJsland etc.
quote:
Komt nog bij dat z'n selectiebeleid nergens op slaat, hij absoluut niet normaal met mensen om kan gaan(van Basten's grote meester Cruijff beschermde z'n spelers bijvoorbeeld altijd in de media), en hij tactisch heel vreemde keuze's maakt. Hij heeft het zo langzamerhand met alle type spelers geprobeerd op rechtsbuiten, behalve met een rechtsbuiten. Dan heb je de blunder met Sneijder op het WK nog, die de trainer van OZC'65 nog niet had gemaakt, en veel andere vreemde gevallen. Als er iemand met voetbalverstand bij de KNVB had gezeten was ie er allang uitgetrapt.
Op de een of andere manier denk ik toch dat iemand als van Basten, die toch een best aardige carriere achter de rug heeft, net iets meer voetbalverstand heeft dan de trainer van OZC'65. De vraag is in hoeverre hij in staat is om zijn visie over te brengen naar zijn spelers, want als trainer kun je nog zoveel willen: als je spelers het niet kunnen (of a la v Nistelrooij) willen uitvoeren, ben je nergens
pi_47557419
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:03 schreef teamlead het volgende:

wie had hij dan het afgelopen WK moeten meenemen en (niet onbelangrijk) wie dus thuis laten?
Het gaat er niet zozeer om wie hij had moeten meenemen, maar meer welk systeem van Basten had moeten gebruiken.
Het is belachelijk om 433 te spelen zonder echte buitenspelers en zonder een echte 433 spits en zonder een 10.
pi_47570818
En nu is meester inconsequent weer bezig geweest inzake de aanvoerdersschap van Gio:

Van Bronckhorst gaf toe dat hij de man is die zaterdag de aanvoerdersband draagt. De linksback van Barcelona is zeer vereerd. ‘Het is een speciaal gevoel als je aanvoerder bent en het team mag leiden.’ Dat Van Bronckhorst bij Barcelona de laatste weken niet speelt, vindt de bondscoach niet erg. ‘Hij heeft inmiddels 64 interlands gespeeld’, zei Van Basten. ‘Dat hij er twee wedstrijden bij Barcelona niet bij is geweest, is geen probleem.’ Van Basten acht de ervaring van de verdediger onmisbaar in Oranje, waar relatief veel jonge spelers deel van uitmaken. Van Bronckhorst: ‘Als aanvoerder ben ik een verlengstuk van de trainer als hij bepaalde zaken wil overbrengen op de spelers.’

Een speler moest toch altijd spelen? En hij staat wel meer dan 2 wedstrijden niet in de basis.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 23 maart 2007 @ 08:06:56 #73
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47570933
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 07:48 schreef Longmen het volgende:
En nu is meester inconsequent weer bezig geweest inzake de aanvoerdersschap van Gio:

Van Bronckhorst gaf toe dat hij de man is die zaterdag de aanvoerdersband draagt. De linksback van Barcelona is zeer vereerd. ‘Het is een speciaal gevoel als je aanvoerder bent en het team mag leiden.’ Dat Van Bronckhorst bij Barcelona de laatste weken niet speelt, vindt de bondscoach niet erg. ‘Hij heeft inmiddels 64 interlands gespeeld’, zei Van Basten. ‘Dat hij er twee wedstrijden bij Barcelona niet bij is geweest, is geen probleem.’ Van Basten acht de ervaring van de verdediger onmisbaar in Oranje, waar relatief veel jonge spelers deel van uitmaken. Van Bronckhorst: ‘Als aanvoerder ben ik een verlengstuk van de trainer als hij bepaalde zaken wil overbrengen op de spelers.’

Een speler moest toch altijd spelen? En hij staat wel meer dan 2 wedstrijden niet in de basis.
en als hij Gio met dat argument had thuis gelaten, had je nu gejankt dat hij zo'n ervaren speler thuis zou laten.. Voor sommige mensen is het echt nooit goed...
Denk nu ff mee dan.. wie had hij als alternatief voor Gio moeten oproepen die wel speelt en net zo goed is?
pi_47571001
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 08:06 schreef teamlead het volgende:

[..]

en als hij Gio met dat argument had thuis gelaten, had je nu gejankt dat hij zo'n ervaren speler thuis zou laten.. Voor sommige mensen is het echt nooit goed...
Denk nu ff mee dan.. wie had hij als alternatief voor Gio moeten oproepen die wel speelt en net zo goed is?
Kijk ik vind het prima en Gio hoort ook in het elftal, het is alleen de zoveelste dwaling van van Basten gezien zn eerdere uitspraken dat wil ik ermee aangeven....
  vrijdag 23 maart 2007 @ 08:18:51 #75
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47571011
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 08:17 schreef Longmen het volgende:

[..]

Kijk ik vind het prima en Gio hoort ook in het elftal, het is alleen de zoveelste dwaling van van Basten gezien zn eerdere uitspraken dat wil ik ermee aangeven....
tsja.. of hij leert bij.. tis maar net of je het positief wilt zien of niet
  vrijdag 23 maart 2007 @ 11:04:23 #76
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_47574576
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:25 schreef Pritt het volgende:

[..]

Jij kan het Feyenoord beleidsplan wel geschreven hebben.
Hun doelstelling was ook om elke seizoen halve finale Gatorade Cup te halen mits de loting goed was.
mits de loting goed is
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  Redactie Games vrijdag 23 maart 2007 @ 11:26:58 #77
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_47575372
quote:

[..]

Gaar klote tournooi was dat. Niet te vergeten dat we al met mazzel doorgegaan zijn toen. Kansloos ten onder toen iets wat ik niet vind van de kwartfinale van het vorige WK.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_47575563
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:26 schreef Fathom het volgende:

[..]

Gaar klote tournooi was dat. Niet te vergeten dat we al met mazzel doorgegaan zijn toen. Kansloos ten onder toen iets wat ik niet vind van de kwartfinale van het vorige WK.
In de kwartfinale op de WK stond er een kansloze coach aan de kant Die niet ingreep en totaal strak bleef kijken. Dat was erg om te zien.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 11:33:31 #79
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_47575606
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:32 schreef Longmen het volgende:

[..]

In de kwartfinale op de WK stond er een kansloze coach aan de kant Die niet ingreep en totaal strak bleef kijken. Dat was erg om te zien.
Stonden ze maar in de kwartfinale. In de achtste finale werden ze uitgeschakeld namelijk.
  Redactie Games vrijdag 23 maart 2007 @ 11:37:00 #80
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_47575745
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:33 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Stonden ze maar in de kwartfinale. In de achtste finale werden ze uitgeschakeld namelijk.
Het gaat mij om het feit of we kansloos ten onder gingen en nou echt zoveel slechter waren dan bij het vorige EK? Nog maar te zwijgen over het feit dat we bij het WK daarvoor er niet eens bij waren.
  Redactie Games vrijdag 23 maart 2007 @ 11:38:32 #81
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_47575801
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:32 schreef Longmen het volgende:

[..]

Gedeeltelijk wel mee eens. Maar ik vind dat Van Basten het niet zo walgelijk slecht geeft gedaan als dat de meeste mensen beweren. Misschien moeten de meeste ook maar eens na gaan denken of we echt zo goed zijn als dat we denken.
pi_47576036
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:33 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Ja excuses. Is ook zo. Was het toernooi alweer zeer snel vergeten.
pi_47576119
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:38 schreef Fathom het volgende:

[..]

Gedeeltelijk wel mee eens. Maar ik vind dat Van Basten het niet zo walgelijk slecht geeft gedaan als dat de meeste mensen beweren. Misschien moeten de meeste ook maar eens na gaan denken of we echt zo goed zijn als dat we denken.
Nee walgelijk slecht niet, de cijfers liegen niet. Vind alleen het selectiebeleid en zn gedraai en inconseuqnt zijn echt wel erg triest. Maar ook de fout van de KNVB om zo'n onervaren man aan te nemen.
Denk ook dat we zeker geen EK worden in 2008 met welke coach ook, zo goed zijn we idd niet. Tenzijn iemand de ploeg echt aan het spelen krijgt, er een super hecht team is.. Zoiets als Fc Twente dit seizoen laat zien. Of Griekenland op het laatste EK.
  Redactie Games vrijdag 23 maart 2007 @ 11:59:29 #84
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_47576510
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:47 schreef Longmen het volgende:

[..]

Nee walgelijk slecht niet, de cijfers liegen niet. Vind alleen het selectiebeleid en zn gedraai en inconseuqnt zijn echt wel erg triest. Maar ook de fout van de KNVB om zo'n onervaren man aan te nemen.
Denk ook dat we zeker geen EK worden in 2008 met welke coach ook, zo goed zijn we idd niet. Tenzijn iemand de ploeg echt aan het spelen krijgt, er een super hecht team is.. Zoiets als Fc Twente dit seizoen laat zien. Of Griekenland op het laatste EK.
Klopt de man is erg onervaren en mss ook een beetje te eigenwijs. Maar op het moment dat de beste man werd aangesteld zou ik ook niet geweten hebben wie het dan moest doen. Misschien meoten we het eens proberen met een buitenlandse coach? Die kan in ieder geval niet de indruk wekken dat hij een voorkeur heeft voor een bepaald team in de nederlandse competitie.
pi_47576643
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:59 schreef Fathom het volgende:

[..]

Klopt de man is erg onervaren en mss ook een beetje te eigenwijs. Maar op het moment dat de beste man werd aangesteld zou ik ook niet geweten hebben wie het dan moest doen. Misschien meoten we het eens proberen met een buitenlandse coach? Die kan in ieder geval niet de indruk wekken dat hij een voorkeur heeft voor een bepaald team in de nederlandse competitie.
Ja ben ook voorstander van een buitenlandse coach. Frisse kijk op t NL voetbal!
  Redactie Games vrijdag 23 maart 2007 @ 12:29:20 #86
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_47577371
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 12:03 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ja ben ook voorstander van een buitenlandse coach. Frisse kijk op t NL voetbal!
Ja ik vind ook dat we 4-4-2 moeten gaan spelen met opkomende middenvelders.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 12:52:58 #87
159022 AminBen
El Maestro
pi_47578056
Zo'n interlandvoetbalweek is inmiddels een kutweek geworden
pi_47579338
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 12:52 schreef AminBen het volgende:
Zo'n interlandvoetbalweek is inmiddels een kutweek geworden
Inderdaad. Eerst vond ik het nog wel een leuke afwisseling, maar dat gevoel is onder Van Basten helemaal verdwenen.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 13:46:36 #89
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_47579787
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 13:33 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Inderdaad. Eerst vond ik het nog wel een leuke afwisseling, maar dat gevoel is onder Van Basten helemaal verdwenen.
Naja zaterdag is toch best een belangrijke wedstrijd en ga ik voor de verandering weer kijken
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:31:18 #90
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47581445
De bondscoach van het Pakistaans cricketteam is afgelopen weekend gewurgd, zal San Marco nu extra beveiligd worden?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:32:01 #91
159022 AminBen
El Maestro
pi_47581472
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:31 schreef M0NTANA het volgende:
De bondscoach van het Pakistaans cricketteam is afgelopen weekend gewurgd, zal San Marco nu extra beveiligd worden?
Ik moest lachen
  vrijdag 23 maart 2007 @ 15:01:31 #92
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_47582426
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:31 schreef M0NTANA het volgende:
Ziek. Ik kots op de anti Van Basten mafia.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 15:01:58 #93
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47582445
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 15:01 schreef Haaglander het volgende:

[..]

Ziek. Ik kots op de anti Van Basten mafia.
pi_47582547
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 15:01 schreef Haaglander het volgende:

[..]

Ziek. Ik kots op mensen die niet tegen een geintje kunnen
Secrets never die. Only people.
pi_47584204
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 13:33 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Onder Advocaat was het pas genieten he .
  vrijdag 23 maart 2007 @ 15:47:13 #96
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47584410
Voor en op het WK vond ik het nog wel leuk maar om nu te zeggen dat ik nog vooruit kijk naar een wedstrijd van het Nederlands Elftal, niet echt.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_47584549
Ik ben niet zo 'Anti-Van Basten' als veel hier, maar ik vind het wel vermoeiend dat Van Basten steeds als laatste overal achterkomt.

Eerst met Sneijder als verdedigende middenvelder en nu weer met Landzaat. Heel Nederland vraagt zich al tijden af wat een middelmatige Landzaat nu eigenlijk in Oranje doet. Hij speelt altijd een heel mager zesje en valt nooit op.
Pas nu lijkt Van Basten dat in te zien en gaat hij het met Demy de Zeeuw en Sneijder proberen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 23 maart 2007 @ 15:51:13 #98
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47584636
San Marco is al bijna drie jaar aan het leren als trainer/coach, maar waarom moet dat in de functie als bondscoach en niet bij een, pakweg, RKC Waalwijk ofzo?
pi_47585246
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 15:42 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Onder Advocaat was het pas genieten he .
Nog altijd meer dan nu.
pi_47585303
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 16:03 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Nog altijd meer dan nu.
Dat ben ik toch niet met je eens denk ik. Wat een draak van een EK speelden we in 2004 zeg. Dan was zelfs het WK van afgelopen jaar beter.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')