Core is de standaard xbox met een draadcontroller.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:29 schreef linebear het volgende:
Dankzij de Wii is mijn game hart weer gaan slaan. Vroeg wel gegamed. Maar echt jaren niet... zit te denken om nu ook een Xbox 360 te kopen. Wat is precies het verschil tussen de core en premium editie ?!
Kweet niet wacht ff tot einde van de maand.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:35 schreef linebear het volgende:
Wat is er waar van het gerucht dat binnenkort de prijs van de xbox omlaag gaat ?!
Gewoon een beetje rondkijken, een premium kan je al voor 350 euro vinden, een core met game en memorycard voor 300 euro. Die prijsverlaging zal er alleen voor zorgen dat de console overal die prijs gaat krijgen denk ik. En dan nog is het de vraag of die prijsverlaging er komt, want voorlopig is de premium editie standaard al 200 euro goedkoper dan een PS3.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:35 schreef linebear het volgende:
Wat is er waar van het gerucht dat binnenkort de prijs van de xbox omlaag gaat ?!
Kan gewoon jaquote:Op zondag 18 maart 2007 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan ik mijn Xbox Live Gold verlengen met een Xbox Live kaartje voor de oude Xbox uit zo'n starterspakketje? Graag ook antwoord met bewijs, dus van iemand die het heeft geprobeerd
Ik had de mijne via internet voor 25 euro incl. Guilty Gear X2.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cool. Nu nog kijken waar er ergens goedkope Xbox Live setjes zijn![]()
Ziet er wel cool uitquote:Op zondag 18 maart 2007 22:48 schreef gijsje79 het volgende:
Mercenaries 2: World in Flames
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk, dat is interessantquote:Op maandag 19 maart 2007 01:20 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik had de mijne via internet voor 25 euro incl. Guilty Gear X2.![]()
22 inch is toch wel wat te klein vind ik kun je niet beter gewoon naar tv's kijken? Ik heb zelf Sony 26 inch en is toch ook wel wat klein eigenlijk maja kon die goedkoop krijgen toen.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:06 schreef apengek het volgende:
ik ben van plan om een tft scherm te kopen voor de xbox,
nu zag ik deze:
Dell™ E228WFP LCD-breedbeeldflatpanel
Kenmerken en voordelen
Monitorformaat en -type : 22-inch LCD-breedbeeldflatpanel
Resolutie : 1.680 x 1.050 pixels
Responstijd / helderheid / contrastverhouding : 5 ms / 300 cd/m² / 800:1
Afmetingen (BxDxH) / Gewicht : Met standaard: 511 x 149 x 409 mm / 5 kg
Kenmerken : VESA® 100mm ophangsysteem, niet-schitterend met harde coating 3H
Aantal (vrije) poorten / connectortype : Analoog (15-pins D-Sub) / Digitaal (DVI-D) met HDCP, sleuf voorbeveiligingspoort
Pixelgrootte : 0,282 mm (Pixel pitch)
Kleur : Zwart
Compatibiliteit : Pc
Garantie : 3 jaar
[afbeelding]
is dit wat?
of heeft iemand nog alternatieven?
Een monitor gebruik je voor dichtbij.. Een tv voor veraf. Dus een 22" monitor is groot genoeg. Zelf game ik nu op een 21" van een paar tientallen centimeters afstand. Gaat prima.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
22 inch is toch wel wat te klein vind ik kun je niet beter gewoon naar tv's kijken? Ik heb zelf Sony 26 inch en is toch ook wel wat klein eigenlijk maja kon die goedkoop krijgen toen.
Maar zou toch wel zeker voor 32 inch gaan als ik jou was![]()
Ja voor gamen op een pc is dat wel te doen dan zit je er dichtbij. Maar gamen op console doe ik toch liggend in me relaxe stoel en dan zit je er verder vanaf!quote:Op maandag 19 maart 2007 15:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Een monitor gebruik je voor dichtbij.. Een tv voor veraf. Dus een 22" monitor is groot genoeg. Zelf game ik nu op een 21" van een paar tientallen centimeters afstand. Gaat prima.
Scherp, dat zeker, maar perfect? Ik zou me meteen gecastreerd voelen...quote:Op maandag 19 maart 2007 15:22 schreef Niek. het volgende:
Niet zeuren over grote van een scherm, ik game op een 37cm tvtje, gaat perfect, en ziet er ook perfect uit
Sommige mensen zijn blijkbaar snel tevredenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
37 cm?Dat gaat toch helemaal niet met de 360, je kan dan echt niet de tekst lezen als je meer dan 10 cm van het scherm zit
![]()
Dead Rising is onleesbaar en texas hold em was slecht leesbaar totdat ik een scart-kabel kocht, verder is elke game goed te lezen en spelenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
37 cm?Dat gaat toch helemaal niet met de 360, je kan dan echt niet de tekst lezen als je meer dan 10 cm van het scherm zit
![]()
Xboxworld.nl geloof ik. Daar zitten een hoop kneuzen waar ik altijd geld aan verdien.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kijk, dat is interessantWaar heb je m gekocht?
Ach, Dead Rising vond ik toch tegenvallenquote:
Ik ga binnenkort ook over op HDTV gaming;quote:Op maandag 19 maart 2007 13:06 schreef apengek het volgende:
ik ben van plan om een tft scherm te kopen voor de xbox,
nu zag ik deze:
Dell™ E228WFP LCD-breedbeeldflatpanel
Kenmerken en voordelen
Monitorformaat en -type : 22-inch LCD-breedbeeldflatpanel
Resolutie : 1.680 x 1.050 pixels
Responstijd / helderheid / contrastverhouding : 5 ms / 300 cd/m² / 800:1
Afmetingen (BxDxH) / Gewicht : Met standaard: 511 x 149 x 409 mm / 5 kg
Kenmerken : VESA® 100mm ophangsysteem, niet-schitterend met harde coating 3H
Aantal (vrije) poorten / connectortype : Analoog (15-pins D-Sub) / Digitaal (DVI-D) met HDCP, sleuf voor beveiligingspoort
Pixelgrootte : 0,282 mm (Pixel pitch)
Kleur : Zwart
Compatibiliteit : Pc
Garantie : 3 jaar
[afbeelding]
is dit wat?
of heeft iemand nog alternatieven?
Wanneer heb jij je 360 terug?quote:
2 maanden.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:56 schreef twi het volgende:
Xbox 360 reparatieprocedure part II is zojuist van start gegaan voor mijHopelijk duurt het deze keer geen 2 maanden
[High Definition & Multichannel Audio] #7quote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef Bastard het volgende:
Gelukkig hebben we een tv topic
Nee ik kan hem ook niet vinden
Geen iedee mag hopen deze week.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wanneer heb jij je 360 terug?
Ik heb nu alle offline Achievements met GRAW2 en ik wacht op je voor het online gebeuren
Die van mij was toen op een maandag opgehaald en die maandag erop had ik em terug.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:19 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Geen iedee mag hopen deze week.
Vorige week op de post gegaan.
Zelfs B spellen zien er goed uit op de 360 eigenlijkquote:Op maandag 19 maart 2007 18:15 schreef gijsje79 het volgende:
The Club
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik deed net voor het eerst online een potje solo elimination.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:35 schreef CittaR het volgende:
hoe vaker je GRAW2 speelt hoe vetter het wordt...
een flinke vooruitgang t.o.v. deeltje nummer 1, prachtige maps nu...
wat ik alleen jammer vind is dat 1 map helemaal geel is, dat doet gewoon pijn aan mijn ogen.
ga teams spelen. in het begin wordt je idd veel afgeschoten maar als je de maps wat beter leert kennen en de zelf ook je skills verbetert wordt het echt al een stuk leuker.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik deed net voor het eerst online een potje solo elimination.
Kan niet zeggen dat ik het leuk vond...
loop loop loop, pang ..dood
erm ok Respawn
loop loop , pang...dood..
Erm ..ok
loop pang dood...
Echt te kut gewoon, volgens mij is het ook zo dat campers standaard winnen
B spellen ?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zelfs B spellen zien er goed uit op de 360 eigenlijk
Gaat me er meer om dat het met 1 schot over is..En ik vind de manier waarop je beweegt ook maar wazig, lijkt wel alsof je over de map zweeftquote:Op maandag 19 maart 2007 18:47 schreef CittaR het volgende:
[..]
ga teams spelen. in het begin wordt je idd veel afgeschoten maar als je de maps wat beter leert kennen en de zelf ook je skills verbetert wordt het echt al een stuk leuker.
Is je Xbox nog niet terug? Die van mij gaat over 2 daagjes wegquote:Op maandag 19 maart 2007 19:48 schreef gijsje79 het volgende:
It's never been easier to try Xbox Live®! Your Xbox Live Two-Month Free Trial Card contains everything you need to play on Xbox Live free for two whole months. Look for the card in specially marked Xbox Live titles. This offer is good only for new members.
Iemand die nog zo'n kaart heeft?
Dit is voor de Xbox geen 360.
Nee net een week weg.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:54 schreef twi het volgende:
[..]
Is je Xbox nog niet terug? Die van mij gaat over 2 daagjes weg
Die van mij heb ik net definitief opgegeven en in de doos gedaan. Hij liep na elke 2 minuten zo'n beetje vast.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:55 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee net een week weg.
Zoek nu zo'n kaartje kan ik tenminste op live spelen.
Dat had ik ook met B en later met jou erbij in Uno.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:10 schreef twi het volgende:
[..]
Die van mij heb ik net definitief opgegeven en in de doos gedaan. Hij liep na elke 2 minuten zo'n beetje vast.
Ze verkopen ze niet kapot hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 21:23 schreef linebear het volgende:
mmm... wilde net een xbox kopen
graw 2, dead rising, forza 2,quote:Op maandag 19 maart 2007 21:35 schreef linebear het volgende:
weer een punt
en welke game moet ik dan kopen. In ieder geval GoW
Een clown's pak was nog erger geweest!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:48 schreef TwyLight het volgende:
Maar wel met een dom pakje aan
Main character is customizable dus misschien kan je het pak wel veranderen, niet dat ik er iets mis mee vind maar okquote:Op maandag 19 maart 2007 23:13 schreef TwyLight het volgende:
mass effect ziet er idd wel mooi uit maar ik had toen een keer een filmpje gezien en de play style spreekt me niet zo aan.
en het pak van de main character met die domme schouders
blijft leukquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:03 schreef Ash het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=112_1174024888
triest![]()
Wij zijn van de Mass Effect Fanclubquote:Op maandag 19 maart 2007 23:26 schreef Un4 het volgende:
[..]
Main character is customizable dus misschien kan je het pak wel veranderen, niet dat ik er iets mis mee vind maar ok
Lijkt er wel op ja!quote:Op maandag 19 maart 2007 23:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wij zijn van de Mass Effect Fanclub![]()
Die van mij doet het nog steeds. Sinds Vrijdag 2 december 2005 9:30.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:28 schreef TwyLight het volgende:
Zo veel xboxen gaan er nou ook weer niet stuk, het is net als je een nieuwe auto hebt gekocht en je hem vervolgens overal ziet rijden.
Als je er op let zie en hoor je het veel, en niemand zal zeggen dat die het nog wel doet dus je hoort alleen de negatieve kant.
Yeah!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 06:42 schreef Dennis1969 het volgende:
....en blaaaammmm, weer een exclusive minder voor de PS3, Devil May Cry bevestigd voor de Xbox360.
http://ir.capcom.co.jp/english/news/html/e070320.html
En zelfs dan worden er nog meer PS3's verkocht, tot dat FF ook naar de 360 komt. Maar dat Sony zijn leidende positie kwijt gaat raken kan bijna niet anders.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:31 schreef kepler het volgende:
wat zegt dat dan wel niet over de geruchten van MGS4 naar de 360...
Je bedoelt dat je het niet kan ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:40 schreef bigore het volgende:
Virtua Tennis is echt crap mensen
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je het niet kan ?![]()
Geen multiplatform release? AC heb ik al heel lang niet meer gespeeld..Wel een van de betere vliegspelletjes, zeer arcade. Mensen die zo nodig pilootje willen spelen nemen maar echte vlieglessen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:11 schreef MMaRsu het volgende:
http://plaza.rakuten.co.jp/soutahouse/diary/20070320/
Ace Combat 6 naar de 360, dus niet Ps3 ( AC was een PS franchise ).
[afbeelding]
HELL YEAHquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:00 schreef MMaRsu het volgende:
Er word iig niks gezegd over een Ps3 versie. Die is nog niet aangekondigt..
Ace Combat 6
- Xbox360, 2007
- Large scale aerial battles
- Xbox Live enabled: Battle Royale, Team Battle, Co-op, Leaderboards, tons of rule settings
DMC 4 doet me ook niet zo veel maar dit is wel goed nieuwsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:26 schreef kepler het volgende:
[..]
HELL YEAH![]()
dit is zoveeeeeel toffer dan DMC4 naar de 360![]()
Online dog-fights, co-op![]()
Dat zeggen we al sinds Yager, Crimson Skies, Over G Fighters en die andere boutgame. Stuk voor stuk geflopt, alhoewel Crimson Skies gewoon een geweldige game was.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:26 schreef kepler het volgende:
[..]
HELL YEAH![]()
dit is zoveeeeeel toffer dan DMC4 naar de 360![]()
Online dog-fights, co-op![]()
goed puntquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:25 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zeggen we al sinds Yager, Crimson Skies, Over G Fighters en die andere boutgame. Stuk voor stuk geflopt, alhoewel Crimson Skies gewoon een geweldige game was.
Over G Fighters idd wat een k*tspelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:25 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zeggen we al sinds Yager, Crimson Skies, Over G Fighters en die andere boutgame. Stuk voor stuk geflopt, alhoewel Crimson Skies gewoon een geweldige game was.
Zelfde soort spel ja maar kwa uitwerking zit er veel verschil in! Ace Combat is wel een goed spel als je er van houd tenminste.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:41 schreef piet_pelle het volgende:
Volgens mij is Ace Combat exact hetzelfde als Over G Fighters. Maar goed wil wel even afwachten, die screens zien er wel goed uit.
En DMC 4, woohie!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |