Wat die hypocrisie betreft heb je simpelweg gewoon gelijk vind ik. Dat zie je constant om je heen, overal, en dat komt op fora zoals deze wat gemakkelijker aan het licht, omdat men er dan voor uit durft te komen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het gedoe met die filmblikken is ter illustratie, blijkbaar vond men toen niet zoveel van Theo's uitgesproken handelswijze. Dat is gevaarlijk! Mensen die alleen maar oppikken wat ze willen horen, raken murw.
De 2e alinea gaat nog over het dam scenario, dat Verdonk zich ter goeder trouw van de gemeente Amsterdam een rede gaat afsteken waarvan niet vooraf is besproken wat het effect van haar speech heeft op een woedende mensenmassa.
Een doosje chocolaatjes een knuffel en doorgaan met het leven.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:35 schreef Aoristus het volgende:
zeg, maar wat voor afscheid had je zelf als mod gewild eigenlijk?
Die bijeenkomst op de Dam was niet uit hypocriete motieven toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat die hypocrisie betreft heb je simpelweg gewoon gelijk vind ik. Dat zie je constant om je heen, overal, en dat komt op fora zoals deze wat gemakkelijker aan het licht, omdat men er dan voor uit durft te komen.
Ik denk ook niet dat Verdonk vantevoren gescreend is op wat ze ging zeggen. Dat lijkt me ook tamelijk ongebruikelijk bij iemand die bekend stond om "het vrije woord" en al helemaal bij een minister.
Dat had ze kunnen doen, maar ze werd gevraagd .. en zo zijn we weer terug bij het begin.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:42 schreef Aoristus het volgende:
Die bijeenkomst op de Dam was niet uit hypocriete motieven toch?
Het is lastig om achteraf te reconstrueren, Aboutaleb had wat mij betreft gelijk dat hij vond dat Verdonk suggereerde dat zij uit onzuivere motieven handelde door te spreken namens de vrijheid van het woord (ze had ook gewoon mee kunnen lopen in de optocht bijvoorbeeld, zoals anderen wél deden).
Je doet het altijd voor spek en bonenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Een doosje chocolaatjes een knuffel en doorgaan met het leven.
Lastig, als je ineens wat toevoegt..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:42 schreef Aoristus het volgende:
Als hij zoiets zegt, dan heeft het ineens met integriteit te maken en niet meer met de vrijheid van meningsuiting .
O ja, was ik vergeten. Nou, ik heb daar sterke twijfels bij.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat had ze kunnen doen, maar ze werd gevraagd .. en zo zijn we weer terug bij het begin.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:45 schreef Aoristus het volgende:
[..]
O ja, was ik vergeten. Nou, ik heb daar sterke twijfels bij.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Aoristus, hier gaan we nu echt niet zo uitkomen.
We hebben ieder zo de versie die we kennelijk wilden horen gehoord.
Nou ja, ik vind die Holman maar een zuurpruim, en Rrrrita...ach, niets slechts over de doden dan maarquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Er werd wel meer gezegd dan dat. Daarnaast was het geen wetenschappelijke verhandeling ofzo.
Wat een user moet je dan zijn, als je die naam neemt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:22 schreef Godslasteraar het volgende:
MekiNeuktMutantInAnus
Mutant heeft een nieuw vriendje?
Waarschijnlijk een die zich ook KutMarokkaan en MutantO1 noemtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wat een user moet je dan zijn, als je die naam neemt.
Volgens mij verveeld Aaaaaahikwordgek zichquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:22 schreef Godslasteraar het volgende:
MekiNeuktMutantInAnus
Mutant heeft een nieuw vriendje?
Mutant 2: Mutant Harder en daarna natuurlijk Mutant With a Vengeancequote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:43 schreef Godslasteraar het volgende:
als het nou nog Mutant02 was geweest, de verbeterde atheïstische versie ..
"Samen tegen racisme" zou zich een keer moeten richten op racisme binnen de marokkaanse/turkse gemeenschap.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:37 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Gatver, alle creeps op een hoopje.
Mag Amerika er een atoombom erop gooien.
Neejoh, mallie. Alleen blanken zijn rascisten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:50 schreef sizzler het volgende:
"Samen tegen racisme" zou zich een keer moeten richten op racisme binnen de marokkaanse/turkse gemeenschap.
met het risico dat ik mij herhaal; Ed van Thijn heeft begin jaren 80 nog een onderzoek van de UVA naar het wel en wee van immigranten in de doofpot gestopt. De conclusies uit dat onderzoek waren namelijk desastreus. Het onderzoek verdween in een afgesloten la, en de onderzoekers kregen een spreekverbod. De kern van dit alles is imo de volstrekte incompetentie van dit soort types, die, cynisme ten top, dit soort discussies smoren met argument van het risico van stigmatisering van bepaalde groepen. Ed van Thijn heeft na het wegwerken van dit rapport met de ongewenste conclusies geen enkele poging gedaan het een en ander te verbeteren, ander beleid etc. Oftewel, de beste vrind der immigrantenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:50 schreef sizzler het volgende:
[..]
"Samen tegen racisme" zou zich een keer moeten richten op racisme binnen de marokkaanse/turkse gemeenschap.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:05 schreef Meki het volgende:
wie is deze gestoorde kkmafkees
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:09 schreef NeuktMutantMekiInAnus het volgende:
[..]
gestoorde mafkees ?
dat is de man die jou moeder heeft geneukt en die dan weer vervolgens jou heeft uitgepoept kut marokkaan.
verder schijt ik op jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |