http://edition.cnn.com/20(...)mbabwe.ap/index.htmlquote:"We Africans should hang our heads in shame," said Tutu, who is widely regarded as South Africa's moral conscience. "How can what is happening in Zimbabwe elicit hardly a word of concern let alone condemnation from us leaders of Africa?"
Nee, naja, wel met rooddoorlopen ogen en sniffende neus.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:25 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Oh, ok. Geen schokkend schuimbekkende slagershulpjes dus..
Lost ze dan niet op van haar eigen vlees?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat een hilariteit. Ik vroeg net om 2 ons achterham, blijkt 1 van de 2 slagershulpjes allergisch voor vlees te zijn.
Bizar.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee, naja, wel met rooddoorlopen ogen en sniffende neus.
Dit ook trouwens.quote:
"Drie bier, graag."quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:29 schreef kLowJow het volgende:
Dit ook trouwens.
Je perverse geest gaat er al meteen vanuit dat 't een kippetje is?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lost ze dan niet op van haar eigen vlees?
En dan zeker alleen met regenjas sexen.![]()
Waarom denk je dat het een meisje is?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lost ze dan niet op van haar eigen vlees?
En dan zeker alleen met regenjas sexen.![]()
...in afdoende mate om je mee uit te vragen naar een onoverdekt terras alwaar ik je drie bier toeschuif.quote:
sigme! Minvermogendenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het een meisje is?
Eigenlijk is dtt een stukje smerig hemisferisme van KlowJow. Geen respect voor lui onder de verticale nulmeridiaanquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:31 schreef Monidique het volgende:
Je perverse geest gaat er al meteen vanuit dat 't een kippetje is?
Slagerhulpjes zie ik altijd als meisjes.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:31 schreef sigme het volgende:
Waarom denk je dat het een meisje is?
Daarom. Als het hier niet is, dan is het niet. Ultrahemisferistisch tuig.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:38 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Eigenlijk is dtt een stukje smerig hemisferisme van KlowJow. Geen respect voor lui onder de verticale nulmeridiaan.
Van het lapidaire typequote:
ik wist wel dat ik iets had gemistquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:39 schreef pberends het volgende:
Bilrand Napijn eindigt laatste met showprogramma
niet zo demoniseren hequote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:17 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Om de een of andere reden vraag ik me af waarom men niet zo fel reageerde toen bekend werd dat jarenlang het bestaan van de CIA-kampen binnen de EU ontkend werd.
Wat was het? "Ik betreur het" of zo.
Nou, ok, excuses dan. Zullen we dan maar iets gaan drinken waar de zon op dit moment zichtbaar schijnt?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daarom. Als het hier niet is, dan is het niet. Ultrahemisferistisch tuig.
Bijna alle slagers (niet de hulpjes) die ik ken zijn man; en om een of andere reden ben ik altijd dol op slagers. Zelfs op mijn slachter. Mijn biologische slager heeft -naast zichzelf (Flip) een mevrouw-slager rondlopen. En een handvol dames-slagershulpjes.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[..]
Slagerhulpjes zie ik altijd als meisjes.![]()
Nu niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nou, ok, excuses dan. Zullen we dan maar iets gaan drinken waar de zon op dit moment zichtbaar schijnt?
Jij bent de zon, jij bent de zee..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nou, ok, excuses dan. Zullen we dan maar iets gaan drinken waar de zon op dit moment zichtbaar schijnt?
DrW zorgt voor het bier?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Eens, allemaal voorverpakte fabrieksrotzooi uit de supermarkt!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:46 schreef sigme het volgende:
Er zijn trouwens veels te weinig slagers, tegenwoordig.
Een slager die nog niet naar Second Life is verhuisd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat is nou weer een biologische slager?
whehehe.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Een slager die nog niet naar Second Life is verhuisd.
Vanwaar de komma? Zo duurt het alleen maar langer.quote:
Die slacht koeien door wortels op ze te gooien.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat is nou weer een biologische slager?
Alleen dat al levert de vraag waarom Geert niet gewoon 24/7 stomdronken is. Dat zou wel in zijn stijl passen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:55 schreef Monidique het volgende:
Mag niet van Allah, hè?
De tsunami van Geert in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:57 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Alleen dat al levert de vraag waarom Geert niet gewoon 24/7 stomdronken is. Dat zou wel in zijn stijl passen.
Dat zou er nog eens bij moeten komen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:55 schreef Monidique het volgende:
Mag niet van Allah, hè?
Inderdaad, geheel-onthouders hebben de schijn van een dubbele loyaliteit.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:57 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Alleen dat al levert de vraag waarom Geert niet gewoon 24/7 stomdronken is. Dat zou wel in zijn stijl passen.
Geheel-onthouders zouden wel eens 5x per dag naar het oosten kunnen bidden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Inderdaad, geheel-onthouders hebben de schijn van een dubbele loyaliteit.
Niet-geheel-onthouders ook, en die zouden dan zelfs een driedubbele loyaliteit hebben. Iedereen is verdacht, kortom.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Geheel-onthouders zouden wel eens 5x per dag naar het oosten kunnen bidden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |