Wist ik veel dat jij niet van te voren op een kaart kijktquote:Op maandag 19 maart 2007 14:28 schreef Kuukske het volgende:
Had je dat niet eerder kunnen vertellen.
Nou JD zou wel weten waar het was. Maar goed, dat viel tegenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:15 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Wist ik veel dat jij niet van te voren op een kaart kijkt![]()
Wachten zuigt.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:15 schreef Helsie het volgende:
Wat heb ik een hekel aan wachten op licentie codes als je iets aan het installeren bent...
Dat is waar!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:24 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Iets minder als je er voor betaald krijgt.
dat is toch bij jou altijd het geval?quote:
...quote:Op maandag 19 maart 2007 19:55 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
dat is toch bij jou altijd het geval?
naja, jij wacht niet, je doet gewoon geen fluit
ja toch,quote:
Op het podium jaquote:
Doewd, je bent verFok!t.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ja toch,
je weet toch
boh, het is hier wel opeens hendig rustig
we kunnen niet allemaal in india zittenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:28 schreef bassieVL het volgende:
Vroege vogels in Breda
Ach 20 Fok!ers meer of minder in Inda merken ze ook niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:10 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
we kunnen niet allemaal in india zitten
quote:
Zie ik eruit alsof ik ook maar iets te vertellen heb bij Avans?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:12 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik krijg een steeds grotere hekel aan dit kwartaal en bepaalde stromingen in deze opleiding![]()
kuukske, zorg er eens voor dat het goed komt
Daar zat ik net ook! Op de Lovensdijkstraat!quote:
wtfquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:15 schreef Ereshkigal het volgende:
Avans ... *ril*
ik zou kunnen overstappen van de hoge school zwolle naar avans HBO V
NA 3 MAANDEN wachten op antwoord zeggen ze doodleuk...nee...dat kan toch niet...kom in september maar terug !!
Welk lokaal? ik en rizzo zaten in 63.315quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar zat ik net ook! Op de Lovensdijkstraat!
61.104 .. geloof ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:11 schreef Frazz het volgende:
[..]
Welk lokaal? ik en rizzo zaten in 63.315
Ah oké. Ik kom ook regelmatig in Emmen, maar het is daar idd niet zo tof.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:32 schreef Ereshkigal het volgende:
Haha nee![]()
Ik heb 6 maanden samengewoont in emmen
maar begon na 6 maanden zo breda te missen (en heeeeeeeeeeel veel andere dingen) dat ik heel snel me spullen heb gepakt en weer naar breda ben gekomen
Die is er al wel genoeg, die hoeft Frazz heus niet mee te nemen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:37 schreef Kuukske het volgende:
Wind mee?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Die is er al wel genoeg, die hoeft Frazz heus niet mee te nemen.
idd, wij moeten van alles. wij moeten hoerige kutprojecten en tentamens doen die eigenlijk niet eens bij de studie horen. Maar jij moet niets.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:43 schreef Kuukske het volgende:
Kuukske moet niks.
Heb ik goed geregeld hequote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
idd, wij moeten van alles. wij moeten hoerige kutprojecten en tentamens doen die eigenlijk niet eens bij de studie horen. Maar jij moet niets.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:02 schreef timmeeeh het volgende:
Ik word ook semi-ambtenaar bij de Avans!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |