nou wie weet misschien doen ze jouw buurt er ook nog wel even erbijquote:Op zondag 18 maart 2007 21:25 schreef veldmuis het volgende:
Ja hier ook! IK dacht al dat de politie in de achtertuin stond!
....quote:Op zondag 18 maart 2007 17:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik MSN even wat door naar een collega van je!
Brabantquote:Op maandag 19 maart 2007 07:12 schreef JDude het volgende:
Geen zorgen, we zijn weer in Brabant!
bij ons stonden ze eens in de auto's te glurenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:19 schreef Clauw het volgende:
Mn ouders schrokken zich daar net bijna dood, blijkbaar stonden 2 agenten in onze tuin, eerst te schijnen met hun zaklamp, maar geen van mn ouders had het door. Totdat men op de achterdeur klopte.
Dit deden ze dan als test.. en kregen we een foldertje over woninginbraak. Ik zelf was op mn kamer en heb ook weinig gemerkt.![]()
rot voor je... geen plaats waar ik nu liever ben als Breda. Vandaar dat ik er nu ben...:-)quote:
Ik zag het jaquote:
Kon beter. Kan een 6.5 zijn maar ook een 5. Weet het pas over een paar weken..quote:Op maandag 19 maart 2007 14:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Hoe ging je tentamen trouwens.
neen, want dan zou het bavaria geweest zijn.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:12 schreef Kuukske het volgende:
Ah ok. En dat heb je gisteren dus weggezopen?
Toch niet Frazz z'n Jupiler bij Kiwi he?
*liefdevol naar kratje Joepie naast zich kijktquote:Op maandag 19 maart 2007 14:22 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
neen, want dan zou het bavaria geweest zijn.
Neem ze zelf mee!quote:Op maandag 19 maart 2007 14:39 schreef Citronella het volgende:
Als ik weer in Breda ben natuurlijk!
Je koopt maar gewoon wat nieuwe juupjes voor me
Loeder. Beetje profiteren van mensen die in Breda wonen en zelf geen bier meenemen. Je bent nu al niet welkom.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:39 schreef Citronella het volgende:
Als ik weer in Breda ben natuurlijk!
Je koopt maar gewoon wat nieuwe juupjes voor me
Zoveel geld heb ik nietquote:Op maandag 19 maart 2007 14:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Loeder. Beetje profiteren van mensen die in Breda wonen en zelf geen bier meenemen. Je bent nu al niet welkom..
quote:
DanceTour staat er niet op... of is dat van t jaar niet?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:37 schreef Kuukske het volgende:
Nou inderdaad. Maar er gebeurt ook geen drol in Breda. Straks als de leuke dingen op de Bredagenda weer aan de beurt zijn is er ook weer iets van nuttigheid om over te posten. Enzo.
Google? http://dancetour.mediaxplosion.nl/quote:Op maandag 19 maart 2007 15:45 schreef boixe het volgende:
[..]
DanceTour staat er niet op... of is dat van t jaar niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |