http://youtube.com/watch?v=cKTN67_dZQYquote:Op zondag 15 april 2007 12:57 schreef Public_NME het volgende:
Kruder & Dorfmeister, echt helden!(heerlijke bossa nova!!!!)
Die lijkt me ook tof, 4 cd's vol.quote:Op zondag 15 april 2007 13:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
100 zinderende zomer hits. Ook goeie muziek met allemaal zomer muziek.
Dat vind ik echt een verschrikkelijke cd.quote:Op zondag 15 april 2007 14:07 schreef n0r het volgende:
Je moet die rythms del mundo luisteren, met die zomerse versies van Modern Way - Kaiser Chiefs, Clocks - Coldplay etc.
Dan kom je wel in de zomerstemming
Ook lekker iddquote:Op zondag 15 april 2007 20:49 schreef apestaartje het volgende:
Een heel andere kant op, maar net zo zomers: Manu Chao / Mano Negra.
even geyoutubed, chille muziek iddquote:Op zondag 15 april 2007 21:45 schreef dialMforMonkey het volgende:
[afbeelding]
Dit is echter wel een heel ander niveau dan die ibiza high society bloomingdale crap.
Maar niet die nieuwe rommel, met die bekende artiesten.quote:Op zondag 15 april 2007 21:52 schreef Roi het volgende:
Buena Vista Social Club
Klopt, deze moet je hebben!quote:Op zondag 15 april 2007 21:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar niet die nieuwe rommel, met die bekende artiesten.
En als ik jou zie trouwens moet ik er ook aan denkenquote:Op zondag 15 april 2007 22:36 schreef dialMforMonkey het volgende:
Nu ik jou zie
Bonobo is gewoon chillquote:
Sublimequote:Op maandag 16 april 2007 13:06 schreef Kuukske het volgende:
A place in the sun van Lit is ook wel een zomerplaat. En zo'n beetje alles van Sublime.
Wat een klassieker!quote:Op zondag 15 april 2007 21:45 schreef dialMforMonkey het volgende:
[afbeelding]
Dit is echter wel een heel ander niveau dan die ibiza high society bloomingdale crap.
Idd., is leukquote:Op zondag 15 april 2007 14:07 schreef n0r het volgende:
Je moet die rythms del mundo luisteren, met die zomerse versies van Modern Way - Kaiser Chiefs, Clocks - Coldplay etc.
Dan kom je wel in de zomerstemming
Dat is wel erg diep en intelligent i.v.m. de OP van de TS.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:06 schreef dialMforMonkey het volgende:
Amber van Autechre
[afbeelding]
én
Basic Channel compiliation
[afbeelding]
Vanwege de broeierige, soms zelfs melancholische, sfeer horen deze twee cd's ook in mijn persoonlijke lijstje thuis. Geweldige muziek om mee onder invloed van entheogene middelen je achtertuin te ontdekken![]()
Hey Teknomist, heb je wel eens Kruder & Dorfmeister geprobeerd? Absolute helden op het gebied van diepe jazzy elektronische muziek!quote:[b]Op woensdag 18 april 2007 06:47
knip
Linkje?quote:Op zondag 22 april 2007 14:28 schreef L.Mo het volgende:
Gouden Radio Bendeleider Hits Vol. 1
Blaas je de hele camping mee weg![]()
Toch luister ik in de zomer vaak andere muziek dan in de winter. In de winter ben ik vaak meer in de stemming voor metal, en in de zomer meer voor (ska-)punk.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:02 schreef TC03 het volgende:
"Zomerliedjes"
Over het algemeen zijn dat gewoon foute nummers die ineens wel leuk zijn 'omdat het zomer is'. Wat een treurigheid. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dan ga ik liever voor goldfinger - supermanquote:Op zondag 29 april 2007 00:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Toch luister ik in de zomer vaak andere muziek dan in de winter. In de winter ben ik vaak meer in de stemming voor metal, en in de zomer meer voor (ska-)punk.
Mijn favo zomernummer: Goldfinger - Carlita.
Het hele album is geweldigquote:Op zondag 29 april 2007 02:05 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Dan ga ik liever voor goldfinger - superman
Duidelijk een van mijn favoriete Bob Marleynummersquote:Op zondag 29 april 2007 13:40 schreef DrDentz het volgende:
Mijn favo zomerplaten;
http://www.youtube.com/watch?v=qXRZ8GviZoY
tering ik luister dat al 2 dagen dusquote:Op maandag 30 april 2007 14:34 schreef Arcee het volgende:http://www.youtube.com/watch?v=EhFsjl9L3Z0
Nou niet echt een zomerplaat.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:00 schreef postmortum het volgende:
radiohead - Karma Police in de versie op Pukkelpop 2006, tewrijl 40.000 mensen meezingen
Ja, en neem dan for your own sake gewoon 'Buena Vista Social Club'.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:49 schreef Yonderboi het volgende:
Buena Vista Social Club .... uiteraard.. (cubaans)
tevens tvpquote:Op zondag 27 mei 2007 14:49 schreef eer-ik het volgende:
Bonobo
Zero 7
Bob Marley
Buena Vista Social Club
Gare du Nord
Hotel Costes
Bar Lounge Classics
Manu Chao
Tryo
Jack Johnson![]()
Santana
Sublime
idem.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:32 schreef timmeeeh het volgende:
Buena Vista Social Club vind ik zéér chillend op een zwoele zomeravond.
quote:
Neem aan dat je die bedoelt.quote:
Komt een nieuwe plaat aan van'm deze zomer hè...quote:Op zondag 10 juni 2007 18:43 schreef Hijacking het volgende:
Manu Chao <3
Is het zo?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:15 schreef Numbie het volgende:
[..]
Komt een nieuwe plaat aan van'm deze zomer hè...![]()
Schiller - Sehnsuchtquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:53 schreef Schizophr3nic het volgende:
TRANCE!!! en nog eens TRANCE!!!
In Search Of Sunrise, dat is pas muziek voor de zomer! Echte muziek! Zonder primitieve instrumenten
abso-******-lutelyquote:Op zondag 27 mei 2007 16:01 schreef unioz het volgende:
Summertime - DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince
Kyussquote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:03 schreef Friek_ het volgende:
Stoner rock is bij uitstek de meest zomerse muziek die er bestaat.
Heerlijk jaquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:56 schreef popolon het volgende:
Voor mij nu al de zomerhit 2008:
Bekijk deze YouTube-video
whaha coole naam hoor hahaquote:
Je vergeet nog een artiest van NL'se bodem. Arts the Beatdoctor...quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:47 schreef Kabolter het volgende:
Super nummer voor een zwoele zomerse avond:
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:19 schreef DrowningMan het volgende:
weet niet of hij al genoemd is,
maar jack johnson mag er ook wezen hoor!
Damn lekker nummer hoor! Verder moet ik zeggen dat Rigby ook wel te doen is met een zonnetje erbij: http://www.myspace.com/rigbyourbandquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:44 schreef toma het volgende:
Een lekker nummertje. Wordt helemaal grijs gedraaid op 3fm.
Sowieso alles van La Roux, dat ze maar mag doorbreken in NL.quote:
Houd toch eens op met die Skyradiomuziek.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:46 schreef UntilMyEnd het volgende:
Rigby - Everything Must Go blijft wel relax.
Aanvulling:quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |