Sublimequote:Op maandag 16 april 2007 13:06 schreef Kuukske het volgende:
A place in the sun van Lit is ook wel een zomerplaat. En zo'n beetje alles van Sublime.
Wat een klassieker!quote:Op zondag 15 april 2007 21:45 schreef dialMforMonkey het volgende:
[afbeelding]
Dit is echter wel een heel ander niveau dan die ibiza high society bloomingdale crap.
Idd., is leukquote:Op zondag 15 april 2007 14:07 schreef n0r het volgende:
Je moet die rythms del mundo luisteren, met die zomerse versies van Modern Way - Kaiser Chiefs, Clocks - Coldplay etc.
Dan kom je wel in de zomerstemming
Dat is wel erg diep en intelligent i.v.m. de OP van de TS.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:06 schreef dialMforMonkey het volgende:
Amber van Autechre
[afbeelding]
én
Basic Channel compiliation
[afbeelding]
Vanwege de broeierige, soms zelfs melancholische, sfeer horen deze twee cd's ook in mijn persoonlijke lijstje thuis. Geweldige muziek om mee onder invloed van entheogene middelen je achtertuin te ontdekken![]()
Hey Teknomist, heb je wel eens Kruder & Dorfmeister geprobeerd? Absolute helden op het gebied van diepe jazzy elektronische muziek!quote:[b]Op woensdag 18 april 2007 06:47
knip
Linkje?quote:Op zondag 22 april 2007 14:28 schreef L.Mo het volgende:
Gouden Radio Bendeleider Hits Vol. 1
Blaas je de hele camping mee weg![]()
Toch luister ik in de zomer vaak andere muziek dan in de winter. In de winter ben ik vaak meer in de stemming voor metal, en in de zomer meer voor (ska-)punk.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:02 schreef TC03 het volgende:
"Zomerliedjes"
Over het algemeen zijn dat gewoon foute nummers die ineens wel leuk zijn 'omdat het zomer is'. Wat een treurigheid. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dan ga ik liever voor goldfinger - supermanquote:Op zondag 29 april 2007 00:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Toch luister ik in de zomer vaak andere muziek dan in de winter. In de winter ben ik vaak meer in de stemming voor metal, en in de zomer meer voor (ska-)punk.
Mijn favo zomernummer: Goldfinger - Carlita.
Het hele album is geweldigquote:Op zondag 29 april 2007 02:05 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Dan ga ik liever voor goldfinger - superman
Duidelijk een van mijn favoriete Bob Marleynummersquote:Op zondag 29 april 2007 13:40 schreef DrDentz het volgende:
Mijn favo zomerplaten;
http://www.youtube.com/watch?v=qXRZ8GviZoY
tering ik luister dat al 2 dagen dusquote:Op maandag 30 april 2007 14:34 schreef Arcee het volgende:http://www.youtube.com/watch?v=EhFsjl9L3Z0
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |