Open 'm maar, dan pas ik zelf alle evt. ziektebeelden wel aan in de OP en mijn andere posts. Beloofd.quote:Op zondag 1 april 2007 14:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga nu even iets anders doen, en denk er nog even over na. Als hij open gaat ga ik iig de OP enigzins aanpassen. Over aandachtsgeilheid praten kan prima, maar kom op, dat gaan we niet even aan een ziekte verbinden.
Mee eens. TS wil het volgens mij een plekje geven. Het lijkt of hij er mega-onzeker van is geworden.quote:Op zondag 1 april 2007 14:39 schreef milagro het volgende:
Geef het effe een kans, zeg, Clums, ik zit dat topic net door te lezen en je gooit het alweer op slot, omdat het de verkeerde kant uit lijkt te gaan, wat wel meeviel volgens mij.
Ehm, geloof me, dat wordt zelfs Brad Pitt ervan.quote:Op zondag 1 april 2007 14:49 schreef Larissa het volgende:
[..]
Mee eens. TS wil het volgens mij een plekje geven. Het lijkt of hij er mega-onzeker van is geworden.
Lees even een pagina terug ofzo, ik ga die discussie niet nog 's aanquote:Op zondag 1 april 2007 14:52 schreef Chooselife het volgende:
Dit schiet niet op zo. Probeer wel even wat contacten uit de goeie ouwe tijd aan te slingeren. Want het is absurd dat dat ding op slot zit.
Maar een moderator uit 1987. Moet die niet eerst even 10 jaar rijpen in PUB?
Ik las aanvankelijk wat anders.quote:Op zondag 1 april 2007 14:52 schreef Chooselife het volgende:
Dit schiet niet op zo. Probeer wel even wat contacten uit de goeie ouwe tijd aan te slingeren. Want het is absurd dat dat ding op slot zit.
Maar een moderator uit 1987. Moet die niet eerst even 10 jaar rijpen in PUB?
Absurd dat het op slot zit?quote:Op zondag 1 april 2007 14:52 schreef Chooselife het volgende:
Redelijk logisch lijkt mijquote:Ik vrees dat ik met een borderliner te maken heb
Die discussie is irrelevant. Het gaat erom dat je als moderator moet weten wat de regels zijn en deze toe moet kunnen passen waar de situatie erom vraagt. Dus waar escalatie op de loer ligt en niet te pas- en te onpas.quote:Op zondag 1 april 2007 14:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lees even een pagina terug ofzo, ik ga die discussie niet nog 's aan. En hij gaat zo open.
Ik merk het. Zal me proberen aan te passen aan het huidige beleid.quote:Op zondag 1 april 2007 15:06 schreef Larissa het volgende:
Je hebt gelijk dat een dergelijk topic een tijd terug niet gesloten zou zijn geweest, maar het is hier natuurlijk wel een stuk drukker geworden de laatste jaren.
De "mijn vriendinnetje doet raar dus ze heeft borderline"-topics vliegen je hier om de oren. Dus ja dat is irritant en kan ik het me prima voorstellen dat je topic gesloten was.quote:Op zondag 1 april 2007 15:08 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik merk het. Zal me proberen aan te passen aan het huidige beleid.
Oh, nee, dat was niet omdat het kritiek was. was omdat ik de posts in die richting aan het opschonen was. Sorry, zo was hij niet bedoeld.quote:Op zondag 1 april 2007 15:13 schreef Copycat het volgende:
Nee. Ik vroeg me af wat TS met dat topic wilde. Aangezien het op een 'stel hier uw diagnose over mijn ex'-topic leek.
Prima dat er naar TS wordt geluisterd en het topic weer opengaat, maar om daarom nu een klein kritisch postje over de opzet te verwijderen, vind ik een beetje raar.
Oh ja, dat las ik. Ongeveer hetzelfde bericht als waar ze vervolgens zelf het topic mee sloot. Maar ze schreef hierboven ergens dat ze het topic aan het aanpassen is, dus zal het daar wel mee te maken hebben.quote:Op zondag 1 april 2007 15:13 schreef Copycat het volgende:
Nee. Ik vroeg me af wat TS met dat topic wilde. Aangezien het op een 'stel hier uw diagnose over mijn ex'-topic leek.
Prima dat er naar TS wordt geluisterd en het topic weer opengaat, maar om daarom nu een klein kritisch postje over de opzet te verwijderen, vind ik een beetje raar.
Reageer je toch niet? Ik verplicht niemand iets.quote:Op zondag 1 april 2007 15:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De "mijn vriendinnetje doet raar dus ze heeft borderline"-topics vliegen je hier om de oren. Dus ja dat is irritant en kan ik het me prima voorstellen dat je topic gesloten was.
Natuurlijk weet ik wel een klein beetje waar ik over praat en denk ik hardop in een bepaalde richting. Ik zeg dat ik er niet genoeg vanaf weet om die definitieve significante conclusie te kunnen trekken. Daar zit wel degelijk verschil tussen.quote:Je zegt zelf dat je er niet eens verstand van hebt. Ik zal je zeggen dat je opmerking net zo snugger is als wanneer je zou zeggen: "Ik voel me niet zo lekker, waarschijnlijk heb ik AIDS"
No problem.quote:Op zondag 1 april 2007 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, nee, dat was niet omdat het kritiek was. was omdat ik de posts in die richting aan het opschonen was. Sorry, zo was hij niet bedoeld.
Jezus, ik blijf vandaag uit de buurt van m'n modknoppen.
Als je er iets van weet dan weet je dat grondig psychologisch onderzoek nodig is om tot de conclusie borderline te komen. Dat het moeilijk is om die diagnose te stellen en dat je het nooit zelf zal kunnen zeggen. Flapdrol.quote:Op zondag 1 april 2007 15:16 schreef Chooselife het volgende:
Natuurlijk weet ik wel een klein beetje waar ik over praat en denk ik hardop in een bepaalde richting. Ik zeg dat ik er niet genoeg vanaf weet om die definitieve significante conclusie te kunnen trekken. Daar zit wel degelijk verschil tussen.
Bijzonder verhelderend.quote:Op zondag 1 april 2007 15:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je er iets van weet dan weet je dat grondig psychologisch onderzoek nodig is om tot de conclusie borderline te komen.
Tevens.quote:Dat het moeilijk is om die diagnose te stellen en dat je het nooit zelf zal kunnen zeggen. Flapdrol.
Jij komt met die diagnose, niet ikquote:Op zondag 1 april 2007 15:23 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Bijzonder verhelderend.
[..]
Tevens.
Allemaal nieuws.![]()
Oh ik moet er nog even bijzeggen dat het een huis-tuin- en keuken diagnose is! Ben blij dat je me zo serieus neemt knakker. Moet een goeie indruk op je achterlaten.quote:Op zondag 1 april 2007 15:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij komt met die diagnose, niet ik![]()
En waarop gebasseerd? Ze is aandachtsgeil, agressief, wil nooit alleen zijn.
Ja dat zijn echt typische borderline kenmerken![]()
De voorbeelden die jij aanhaalt hebben niets met het ziektebeeld te maken, dus je bent nu je eigen dingen aan het onderuit halen. Opmerkingen die je maakt moeten we dus met een korreltje zout nemen? Primaquote:Op zondag 1 april 2007 15:45 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Oh ik moet er nog even bijzeggen dat het een huis-tuin- en keuken diagnose is! Ben blij dat je me zo serieus neemt knakker. Moet een goeie indruk op je achterlaten.![]()
Ik noem een vriend van me ook wel eens een mongool, hoewel daar ook nooit het down-syndroom is vastgesteld. En ben zelf wel eens een tikkeltje dement op zondag, maar of dat de officiele diagnose is?
bedanktquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Done.
Nope, geen idee. Misschien kijk je niet goed of issie niet actief of is er nog nét geen nieuwe ofzo?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:16 schreef JoeyT het volgende:
Weten jullie hoe het komt dat [SINGLES] afentoe niet in de index van R&P bij mij staat?
Ok thxquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:32 schreef Copycat het volgende:
Het schijnt een bug te zijn:
[BUG][FO] Nieuwe topics verschijnen niet direct
Niet meedenken larissa...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:42 schreef Larissa het volgende:
Schopje naar Onzin kan ook.
Je blijft een wanna-bee modje he?quote:
Dat is iedereen toch in een feedbacktopic?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:02 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Je blijft een wanna-bee modje he?
Psst hij/zij heeft altijd commentaar op me, maar ik weet niet wie hij/zij is...quote:Op donderdag 5 april 2007 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is iedereen toch in een feedbacktopic?
En je probleem is?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:02 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Je blijft een wanna-bee modje he?
zwaaibaai is hier eerder mod geweest. En een goede imho.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Psst hij/zij heeft altijd commentaar op me, maar ik weet niet wie hij/zij is...
Maar hij/zij is zo verzuurd dat hij/zij moeite heeft met mijn geweldige input?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
zwaaibaai is hier eerder mod geweest. En een goede imho.
PI-gebruik, Joey.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar hij/zij is zo verzuurd dat hij/zij moeite heeft met mijn geweldige input?
It's a nice... I like![]()
Ken het verleden, Noshquote:
Ik ken je postverleden Joey, behalve volwassen ben je niks verandert...quote:Op donderdag 5 april 2007 11:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ken het verleden, Nosh![]()
zwaaibaai loopt al sinds lang voor jouw tijd te janken tegen me
En dus.....? Kan me niet herinneren dat ik moest veranderen.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:23 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ik ken je postverleden Joey, behalve volwassen ben je niks verandert...
Done.quote:
Bezig ermee.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:25 schreef JoeyT het volgende:
Kan je even dat gezeik uit het verkrachtingstopic halen. Nu weten we wel dat mensen denken dat ze liegt
Verkrachting, jaar geleden, wat te doen?
Nou mag ik al niet meer zeiken in mn eigen topic, nu moet het er ook nog eens ingewreven worden dat ik dus nergens KAN gaan zitten op een terras. Ik ben godverdomme aan het werk ja.quote:Kies je reden voor klagen uit de lijst, en haak lekker in.
Of ga een terras opzoeken, de zon schijnt. Hebben ze vast ook koffie. En vacatures. En meisjes. Hoera!
Wees blij. Voor je het weet ging je op het terras naast HeatWave zitten en lag je vijf minuten later in de gracht.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Nou mag ik al niet meer zeiken in mn eigen topic, nu moet het er ook nog eens ingewreven worden dat ik dus nergens KAN gaan zitten op een terras. Ik ben godverdomme aan het werk ja.![]()
![]()
![]()
![]()
Wie is Heatwave om mee te beginnen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wees blij. Voor je het weet ging je op het terras naast HeatWave zitten en lag je vijf minuten later in de gracht.
Gewoon op de kosten van je baas monsterboard bekijken, zijn secretaresse versieren en aan de automatenkoffie gaan. Uiteindelijk is het wat je er zelf van maakt. Ofzo. Ja.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Nou mag ik al niet meer zeiken in mn eigen topic, nu moet het er ook nog eens ingewreven worden dat ik dus nergens KAN gaan zitten op een terras. Ik ben godverdomme aan het werk ja.![]()
![]()
![]()
![]()
Internetverbinding zit goed, genoeg bekijks, maar de koffie is kut!quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:49 schreef Nosh het volgende:
[..]
Gewoon op de kosten van je baas monsterboard bekijken, zijn secretaresse versieren en aan de automatenkoffie gaan. Uiteindelijk is het wat je er zelf van maakt. Ofzo. Ja.
![]()
Nee, ik snap het ook niet..quote:Op woensdag 11 april 2007 08:37 schreef Lotjeb het volgende:
Is het mogelijk om wat meer uitleg te krijgen over het "opruimen" van het medicatietopic? Ik snap echt niet waar jullie mee bezig zijn![]()
Met alle respect, maar de reacties die ik verwijderde gingen niet over ervaringen met medicatie. Het is dus offtopic. Als we Lips' verjaardag gaan bespreken daar, lijkt het me dat het te ver gaat en moet er dus ook helaas ingegrepen worden. Nogmaals, ik begrijp dat het fijn is dat jullie die dingen kwijt kunnen, maar dat is nou eenmaal niet de plek daarvoor.quote:Openingspost:
Dit topic is bedoeld om gebruikerservaringen uit te wisselen over de diverse soorten medicatie die er bestaan om psychische klachten tegen te gaan.
En wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:34 schreef clumsy_clown het volgende:Ik ben nog aan het nadenken of er misschien een spin-off topic kan komen, maar ik heb al eerder gezeg dat ik daar niet héél happig om ben, omdat het imo teveel 'laat het hier weten als je diep in de put zit' zou worden.
Klopt het dat dat een reactie was die voornamelijk op die verjaardag gericht was en dat er één zin in stond over je medicatie? If so, dan is dat de reden. En anders is hij per ongeluk meegegaan met de opruiming, maar ik heb de posts dubbel gecheckt voor het verwijderen.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:35 schreef berney het volgende:
Waarom is mijn reactie dan weggehaald waarin stond dat de medicatie aanslaat?
niet goed genoeg dus.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klopt het dat dat een reactie was die voornamelijk op die verjaardag gericht was en dat er één zin in stond over je medicatie? If so, dan is dat de reden. En anders is hij per ongeluk meegegaan met de opruiming, maar ik heb de posts dubbel gecheckt voor het verwijderen.
Maar mensen die zich rot voelen zijn toch juist niet positief? Er zijn toch wel meer negatieve topics in R&P.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:42 schreef clumsy_clown het volgende:
De ontzettend negatieve toon die dat topic hoe dan ook krijgt.
Dat weet ik.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:44 schreef Sjeen het volgende:
Bij een grote opruiming kan er soms iets bij inschieten Berney... Ik begrijp wel wat je bedoeld, maar als je aan het verwijderen bent, dan ga je niet posts editten om de eventueel relevante zaken te laten staan.
Misschien niet de meest juiste handelswijze, dat klopt, maar we blijven natuurlijk mensen
Omdat we het topic voor medicatie ook echt gewoon topic voor medicatie willen houden. In dit topic ga ik ook schonen hoor, als het me te gortig wordquote:Op woensdag 11 april 2007 12:47 schreef berney het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Waarom blijven off topic reacties in dit topic dan wél staan? En worden ze in dergelijk topic als die centraal voor medicatie wel opgeschoond?
Niets mis met het topic zelf, zolang het puur om vragen over medicatie - werkingsmechanismes/verwachtingen/bijwerkingen etc gaat, de rest kan dan wel naar hvjjn etc.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben nog aan het nadenken of er misschien een spin-off topic kan komen, maar ik heb al eerder gezeg dat ik daar niet héél happig om ben, omdat het imo teveel 'laat het hier weten als je diep in de put zit' zou worden.
Door de mods bedoel je?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:51 schreef Re het volgende:
je moet je gewoon wel realiseren dat we het hier niet over medicijnen voor een griepje of hoofdpijn hebben, iets wat nog wel eens vergeten wordt
Is een prima grens voor het medicatietopic.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:49 schreef Re het volgende:
[..]
Niets mis met het topic zelf, zolang het puur om vragen over medicatie - werkingsmechanismes/verwachtingen/bijwerkingen etc gaat
Nee, maar als je heel veel negatieve mensen (no offence) bij elkaar gaat zetten wordt het teveel van het goede. Dat soort topics vereisen eigenlijk een soort gespreksleider die er professioneel mee bezig is. Dat ben ik (nog) niet en die verantwoordelijkheid wil ik ook niet op me nemen.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:46 schreef Larissa het volgende:
[..]
Maar mensen die zich rot voelen zijn toch juist niet positief? Er zijn toch wel meer negatieve topics in R&P.
nee hoor daar is mijn mening laatste paar maanden wel over veranderdquote:
iets wat op hoger nivo besproken wordt neem ik aanquote:Ik denk dat ik dat wel weet, daarom zeg ik ook dat ik de klachten begrijp, maar we moeten ergens een grens trekken.
Ik wil wel eens een OP in elkaar draaien hoorquote:Is een prima grens voor het medicatietopic.
Oeh, mooiquote:Op woensdag 11 april 2007 13:07 schreef Re het volgende:
[..]
nee hoor daar is mijn mening laatste paar maanden wel over veranderd, maar met een beetje sturing zo nu en dan gaat het helemaal de goede kant op
Jep.quote:iets wat op hoger nivo besproken wordt neem ik aan
Oh, dat zou fijn zijn. Jij weet er meer af dan ik en volgens mij zitten we op één lijn qua wat er wel en niet besproken kan worden. Als je hem dan eerst ff hier zou posten zou het helemaal tof zijnquote:Ik wil wel eens een OP in elkaar draaien hoor
Tweede deel had inderdaad eventueel kunnen blijven staan, maar het is ondergesneeuwd door dat verjaardag-gedoe.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:00 schreef berney het volgende:
Lips.
Het feliciteren zal ik nu maar niet doen he?
Goed van je dat je de visite afgebeld hebt.(je moeder dan).
Met mij gaat het eigenlijk heel 'goed'. ad slaat nu goed aan. geen 'nare' dromen tot nu toe. of in ieder geval ze zijn er wel maar in mindere mate.
Hopelijk blijft dat zo.
Oke, fijn dat je het toegeeft.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Berney, dit was de post waar we het over hadden
[..]
Tweede deel had inderdaad eventueel kunnen blijven staan, maar het is ondergesneeuwd door dat verjaardag-gedoe.
Omdat ervaring leert dat dat soort topics/reeksen té negatief worden. Men begint elkaar op een gegeven moment alleen maar meer naar beneden te trekken. Ik weet dat dat in het medicatie-topic niet zo serieus het geval was, maar zodra er zo'n topic komt loopt het uit de klauwen en daar heb ik eigenlijk bijzonder weinig zin in.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:44 schreef Lotjeb het volgende:
Ik snap dat jullie het topic dus alleen over de medicatie willen. Maar wat ik niet snap is dat we geen ruimte krijgen om de dingen die niet met de medicatie maar wel met de klachten te maken hebben te bespreken. De manier waarop die dingen besproken werden vond ik mooi en zinvol! En sorry hoor, maar ik vind het geen optie om dat in de sc te bespreken! En hvjjn vind ik ook niet helemaal de plaats... Waarom kan er wel gesproken worden over het loslaten van exen maar niet over de dingen waar je tegen aan loopt bij een depressie?
Het gaat niet om het neerhalen, want de steun die mensen er vinden is zeker een goed ding.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:11 schreef MissPink het volgende:
Maar een apart topic over psychische klachten hoeft toch niet zo negatief te worden? Gewoon ervaringen en tips uitwisselen moet toch kunnen zonder elkaar naar beneden te praten? Dat gebeurde in het medicatie topic imo ook niet, dus waarom zou het in een ander topic wel zo zijn?
Dat het geen supervrolijk topic wordt is logisch, maar ik vind dat niet echt een reden om dan maar te zeggen dat het niet 'mag'. Volgens mij zijn er best veel mensen die zo'n topic wel fijn zouden vinden...
Ik heb er zelf middenin gezeten, en zit er nog steeds middenin. En ja, steun vinden bij mensen die hetzelfde doormaken is dan heel fijn. Wat dat betreft: voeg elkaar toe op msn, irc, wat dan ook. Op die manier mensen hebben om terecht bij te kunnen als het even tegen zit helpt altijd.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:23 schreef Lotjeb het volgende:
Ik vraag me soms echt af of jullie mods enig idee hebben wat depressies zijn? Ik hoop natuurlijk van niet maar er wordt zo spastisch met "ons" omgegaan. Ik heb nog nooit meegemaakt dat er op een onderwerp op internet een groter taboe ligt dan in het dagelijks leven... en ik verbaas me er echt over. Sommige mensen zitten momenteel echt heel diep maar met andere mensen gaat het juist wat beter. En echt, als je zo diep zit is het zooo fijn om even je verhaal kwijt te kunnen bij iemand die het herkent! Bovendien zijn psychische klachten vaan chronisch van aard en ook in tijden dat het goed gaat moet je er altijd rekening mee houden. Hoewel het met mij al lang heel goed gaat blijven de depressies op de loer liggen en moet ik daar in het dagelijks leven rekening mee houden. En ik zou het fijn vinden om daar over te praten. En ik vind het fijn als ik iemand een hart onder de riem kan steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |