Niet meedenken larissa...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:42 schreef Larissa het volgende:
Schopje naar Onzin kan ook.
Je blijft een wanna-bee modje he?quote:
Dat is iedereen toch in een feedbacktopic?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:02 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Je blijft een wanna-bee modje he?
Psst hij/zij heeft altijd commentaar op me, maar ik weet niet wie hij/zij is...quote:Op donderdag 5 april 2007 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is iedereen toch in een feedbacktopic?
En je probleem is?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:02 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Je blijft een wanna-bee modje he?
zwaaibaai is hier eerder mod geweest. En een goede imho.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Psst hij/zij heeft altijd commentaar op me, maar ik weet niet wie hij/zij is...
Maar hij/zij is zo verzuurd dat hij/zij moeite heeft met mijn geweldige input?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
zwaaibaai is hier eerder mod geweest. En een goede imho.
PI-gebruik, Joey.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar hij/zij is zo verzuurd dat hij/zij moeite heeft met mijn geweldige input?
It's a nice... I like![]()
Ken het verleden, Noshquote:
Ik ken je postverleden Joey, behalve volwassen ben je niks verandert...quote:Op donderdag 5 april 2007 11:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ken het verleden, Nosh![]()
zwaaibaai loopt al sinds lang voor jouw tijd te janken tegen me
En dus.....? Kan me niet herinneren dat ik moest veranderen.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:23 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ik ken je postverleden Joey, behalve volwassen ben je niks verandert...
Done.quote:
Bezig ermee.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:25 schreef JoeyT het volgende:
Kan je even dat gezeik uit het verkrachtingstopic halen. Nu weten we wel dat mensen denken dat ze liegt
Verkrachting, jaar geleden, wat te doen?
Nou mag ik al niet meer zeiken in mn eigen topic, nu moet het er ook nog eens ingewreven worden dat ik dus nergens KAN gaan zitten op een terras. Ik ben godverdomme aan het werk ja.quote:Kies je reden voor klagen uit de lijst, en haak lekker in.
Of ga een terras opzoeken, de zon schijnt. Hebben ze vast ook koffie. En vacatures. En meisjes. Hoera!
Wees blij. Voor je het weet ging je op het terras naast HeatWave zitten en lag je vijf minuten later in de gracht.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Nou mag ik al niet meer zeiken in mn eigen topic, nu moet het er ook nog eens ingewreven worden dat ik dus nergens KAN gaan zitten op een terras. Ik ben godverdomme aan het werk ja.![]()
![]()
![]()
![]()
Wie is Heatwave om mee te beginnen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wees blij. Voor je het weet ging je op het terras naast HeatWave zitten en lag je vijf minuten later in de gracht.
Gewoon op de kosten van je baas monsterboard bekijken, zijn secretaresse versieren en aan de automatenkoffie gaan. Uiteindelijk is het wat je er zelf van maakt. Ofzo. Ja.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Nou mag ik al niet meer zeiken in mn eigen topic, nu moet het er ook nog eens ingewreven worden dat ik dus nergens KAN gaan zitten op een terras. Ik ben godverdomme aan het werk ja.![]()
![]()
![]()
![]()
Internetverbinding zit goed, genoeg bekijks, maar de koffie is kut!quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:49 schreef Nosh het volgende:
[..]
Gewoon op de kosten van je baas monsterboard bekijken, zijn secretaresse versieren en aan de automatenkoffie gaan. Uiteindelijk is het wat je er zelf van maakt. Ofzo. Ja.
![]()
Nee, ik snap het ook niet..quote:Op woensdag 11 april 2007 08:37 schreef Lotjeb het volgende:
Is het mogelijk om wat meer uitleg te krijgen over het "opruimen" van het medicatietopic? Ik snap echt niet waar jullie mee bezig zijn![]()
Met alle respect, maar de reacties die ik verwijderde gingen niet over ervaringen met medicatie. Het is dus offtopic. Als we Lips' verjaardag gaan bespreken daar, lijkt het me dat het te ver gaat en moet er dus ook helaas ingegrepen worden. Nogmaals, ik begrijp dat het fijn is dat jullie die dingen kwijt kunnen, maar dat is nou eenmaal niet de plek daarvoor.quote:Openingspost:
Dit topic is bedoeld om gebruikerservaringen uit te wisselen over de diverse soorten medicatie die er bestaan om psychische klachten tegen te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |