Ik hoorde laatst dat er een speciale beurs is voor ergonomisch verantwoord denkende iBook gebruikers in buiten Siberië. Ik wou jou namens Fok! vragen om daar verslag van te doen, ter plaatse.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:37 schreef Geqxon het volgende:
Cebit? Dat is toch met allemaal Windows computers?
Je zit toch niet in bed met je laptop op schoot sate te eten he?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:52 schreef Anthraxx het volgende:
*proest*
Nu zit er sate over mijn toetsenbord
De saté of dat je achter je bureau zit met je saté over je iBook..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:58 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, achter mijn bureau. Ergonomish verantwoord. Of het gezond is echter...
De sate eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
De saté of dat je achter je bureau zit met je saté over je iBook..
Ik ben nog uit de tijd dat 75 MB m'n complete harddisk was.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:53 schreef TwyLight het volgende:
En waarom staat maar tussen aanhalingstekens? zo groot is dat niet voor een compleet programma.
Winamp is 5MB ofzoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:53 schreef TwyLight het volgende:
En waarom staat maar tussen aanhalingstekens? zo groot is dat niet voor een compleet programma.
lekker vergelijkbaar ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:56 schreef Remzz het volgende:
Winamp is 5MB ofzo
Voor een simpel database-based muziekprogramma vind ik 74 megabyte tamelijk grootquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:53 schreef TwyLight het volgende:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:03 schreef Sjoewe het volgende:
Zucht. Nog immer geen ADC active student status
Geld fikt verdomme een gat in mn rekening. Ik heb er al bijna weer mooiere speakers voor gekocht, een nieuwe draaitafel en een dj-mixerquote:
The horror!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ga eens naar buiten.
Ik lag in bed gisteren omdat ik net wakker was. Dat heb je soms. Dan wil je even in bed je mail checken en lafjes forummen voordat je de boze, koude buitenwereld instapt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Luiheid & slechte houding. Waarom niet op een bureaustoel achter een bureau?
En dan hebben we het niet eens over de ranzigheid
Pffft, waaaaaaanzin. :[.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik lag in bed gisteren omdat ik net wakker was. Dat heb je soms. Dan wil je even in bed je mail checken en lafjes forummen voordat je de boze, koude buitenwereld instapt.
Ik zou haast zeggen dat je er door geobsedeerd bent.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb zo'n strak tijdschema 's morgens dat ik pas op mijn werk moet schijten omdat ik anders te laat ben.
Doe ze de groeten van mijquote:Op zondag 18 maart 2007 00:29 schreef Sjoewe het volgende:
Zucht.Dat wordt maandag lekker met Apple bellen
Gaat niet lukken, tenzij je gaat virtualiseren. Maar dat raad ik je ook af.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:41 schreef SuperRogier het volgende:
Ik heb totaal geen verstand van Apple, dus ik denk dat ik hier wel goed zit
Maargoed, kan er ook gewoon Windows (XP) worden geinstalleerd op een G3 of G4 laptop?
En zoja; werkt het ook nog een beetje of is het simpelwegomdat het een apple is?
Garageband?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:28 schreef eer-ik het volgende:
Weet iemand een handig programmatje om geluid mee op te nemen?
Zeg maar alles wat je hoort, moet opgenomen worden
Zat even rond te neuzen @ downloads.com, maar kon effe niks vinden..
Ja, dat FileVault is bij mij ook nooit echt een succes geweest. Ik wilde het activeren toen ik m'n MBP net een paar weken had. Maar toen zei 'ie dat ik er niet genoeg schijfruimte voor had, terwijl ik nog een paar GB vrij hadquote:Op zondag 18 maart 2007 14:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lekker, dat FileVault.
Iedere keer als ik uitlog wil ik 'vrije ruimte reclaimen'. Het gaat om zo'n 4 TB![]()
En FileVault uitschakelen wil inmiddels ook niet meer lukken. Ga dus maar weer even de iMac-user overzetten op de MBP-user.
Blij dat ik in Utrecht keuze heb tussen Mac-winkels.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:10 schreef nietzman het volgende:
Oh, eens. Vrij grote lutsers daar.
Toch iets om rekening mee te houden. Check de link voor meer (technische) info.quote:(...) "when you see the 'Optimizing System Performance' phase of a software update, Mac OS X is really updating prebinding. Updating prebinding has a very, very nasty bug in it... If multiple processes are updating prebinding at the same time, then it is possible for a system file to be completely zero'd out. Basically, all data in the file is deleted and it is replaced with nothing." Yikes!
iPod Ripquote:Op zondag 18 maart 2007 23:40 schreef Roosje11 het volgende:
zijn er programma's waarmee je muziek van je ipod op je apple kan zetten?
Candybarquote:Op zondag 18 maart 2007 23:36 schreef Rock-shocker het volgende:
Hoe sleutel ik aan de icoontjes van Trash en Finder?
Da's beter dan Enschede. Daar heb je alleen keuze uit online kopen, of Media Markt. En die laatste is ook niet echt geschikt (hoewel m'n iPod er wel 20 euro goedkoper was dan op de site van Apple).quote:Op zondag 18 maart 2007 17:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Blij dat ik in Utrecht keuze heb tussen Mac-winkels.
Appzapperquote:Op maandag 19 maart 2007 09:45 schreef Marty26 het volgende:
Goede morgen mensen
Ik heb een vraagje. Ik heb/had Cs2 op me apple geinstalleerd.... Gewoon een test versie. Ik heb vervolgens alles er af gegooit..... Want ik kreeg van me werk een nieuwe versie van de zaak.
Maar goed nu wil ik dus die zooi installeren.... Mooi niks kan en mag niks installeren.
Hij zegt dat ik Adobe Version Cue CS2 moet uninstallen... Maar goed ben nog niet zo bekend met mac dus snap er niks van....
Kan iemand me aub helpen
In FireWire mode moet dat niet al te moeilijk zijn. Ik denk dat er vast wel programma's voor zijn.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik had hier ook al wat vragen gesteld, maar misschien krijg ik hier ook antwoord:
Ik zit er aan te denken om een MacBook er bij te halen voor onderweg. Nu heb ik een Powerbook G4 17", die gebruik ik als desktop.Hoe makkelijk is het om gegevens (documenten, foto's, muziek) te synchroniseren tussen twee apple's? Niet alleen de eerste keer, maar ook periodiek.
Ja, dat moet wel lukken.quote:Kun je wat simpele games als Sim City 4 op een MacBook draaien?
Ja.quote:Draait Windows XP een beetje soepel m.b.v. bootcamp? Ik wil vooral wat oude games als Xcom en Grim Fandango kunnen spelen.
Volgens mij zijn MacBooks alleen maar verkrijgbaar mét spiegellaag.quote:Normaal scherm of met spiegellaag?
Je hebt iSync, en via .mac heb je Sync. Maar dat is alleen voor je agenda en contactpersonen als ik het zo lees.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:05 schreef Rock-shocker het volgende:
In FireWire mode moet dat niet al te moeilijk zijn. Ik denk dat er vast wel programma's voor zijn.
Martian Slingshot klinkt ook wel goed.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:11 schreef Jarno het volgende:
Je kunt kijken naar programma's als Synk en Chronosync. Die voorzien wel in je behoefte qua synchroniseren denk ik.
Perian.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:13 schreef Jarno het volgende:
Kun je trouwens ook Divx (avi) bestanden toevoegen aan iTunes? Zou wel makkelijk zijn icm Frontrow als ik straks m'n iTV kabel heb om m'n laptop aan de TV te knopen enzo.
maar..maar als je gewoon normaal met je MB omgaat dan kan hij toch niet zomaar stuk gaan of mis ikquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mwa, mijn eigen Macbook heeft duidelijk Apple-care nodig. Als ik met mijn huidige gebruik doorga (elke dag een half uur in mijn rugtas, acht uur op een kantoorbureau, weer dat half uurtje in de rugtas, en thuis in clamshell mode op het bureau) mag ik blij zijn als ik de eerste twee jaar al red
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |