hoe bedoelt uquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
Sinds wanneer denken computers na?
Dan zet ik zo mijn mac in klingonquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
Geintje van de makers? Ook Google heb je in allerlei talen.
Nerd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan zet ik zo mijn mac in klingon
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gexqon heeft het over dat VLC teveel 'na moet denken'.
ze denken niet na. ze zullen ook nooit nadenken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
Sinds wanneer denken computers na?
Dankje voor de bevestiging.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:26 schreef Stark het volgende:
[..]
ze denken niet na. ze zullen ook nooit nadenken.
AI is heeft niets met denken te maken trouwens.
(creert discussiemogelijkheid)
Gewoon doen. Intel heeft een nieuw Centrino platform op de springplank staan, dat Santa Rosa gebeuren, ik denk dat Apple daar op wacht. Santa Rosa moet in mei verschijnen, dus verwacht de eerste MB's daarmee (if any!) een paar maanden later. Duurt nog wel ff dus.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:36 schreef GertJanB het volgende:
Ik vroeg me laatst af of er al iets bekend is over wanneer er weer een upgrade van de macbooks komt... Aangezien ik plannen heb er één aan te schaffen
Waarom? Een PC is al verouderd als je er mee de winkel uitloopt. Een Mac heeft wat dat betreft een levensduur waar je U tegen zegt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:40 schreef GertJanB het volgende:
oooh ok. daar wacht ik niet op
ik dacht misschien staat er iets op het programma, of weet iemand al iets. Lijkt me klote als je net een nieuw macbook hebt gekocht, en een maand later komt er een upgrade...
Je wil me weg hebben he.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:40 schreef nietzman het volgende:
DAG JARNO VEEL PLEZIER TOT OVERMORGEN!
Gelijk maar een nieuwe aanvragen he.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:34 schreef nietzman het volgende:
Hee hallo!
Mijn adapter begint te draadbreuken! Haroe!
Dat komt door het design van de doos.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarom? Een PC is al verouderd als je er mee de winkel uitloopt. Een Mac heeft wat dat betreft een levensduur waar je U tegen zegt.
Daar heb je wel gelijk in, maar dat bedoel ik ook niet helemaal.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarom? Een PC is al verouderd als je er mee de winkel uitloopt. Een Mac heeft wat dat betreft een levensduur waar je U tegen zegt.
Ooit recentelijk al eens Marktplaats op IE6 geopend? Barst van de fouten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
IE7 weet ik niet, maar IE6 rendert feitelijk NOOIT onbruikbaar, terwijl dat met andere browsers wel gebeurt. Dat sites gewoon niet toegankelijk zijn.
Nou nou, na een jaartje of twee a drie heb je vaak wel een nieuwe nodig hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Begrijpelijk hoor, maar ik denk niet dat het een kwestie van een maand is. Of 2. Of 3. Maar goed, met Apple weet je het maar nooit dus garantie tot de deur op dit soort uitspraken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:45 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar dat bedoel ik ook niet helemaal.Ik bedoel meer, als ik lang spaar om een 1200 euro dure macbook te kopen, baal ik als er een maand later een sneller nieuwer macbook uitkomt snap je. In dat geval zou ik even wachten met kopen.
iHeart?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:47 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb alles nodig van Apple.
Geen idee, geen ervaring mee. Maar ik bedoel het meer in de trant, je hoort nu ook nog van mensen met oude iBook's of PowerBooks die met gemak OS X draaien, zolang ze geen gekke dingen doen. Wat dat betreft heeft de hardware wel een lange levensduur.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou nou, na een jaartje of twee a drie heb je vaak wel een nieuwe nodig hoor
Heb geen Applecare.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:42 schreef Geqxon het volgende:
Gelijk maar een nieuwe aanvragen he.
Ik. Werkt prima. Verder?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:50 schreef Sjoewe het volgende:
Niemand geheugen gekocht?
Mwa, mijn eigen Macbook heeft duidelijk Apple-care nodig. Als ik met mijn huidige gebruik doorga (elke dag een half uur in mijn rugtas, acht uur op een kantoorbureau, weer dat half uurtje in de rugtas, en thuis in clamshell mode op het bureau) mag ik blij zijn als ik de eerste twee jaar al redquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Geen idee, geen ervaring mee. Maar ik bedoel het meer in de trant, je hoort nu ook nog van mensen met oude iBook's of PowerBooks die met gemak OS X draaien, zolang ze geen gekke dingen doen. Wat dat betreft heeft de hardware wel een lange levensduur.
Sommige moederborden van Apple haalde een half jaar nog niet eens.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Geen idee, geen ervaring mee. Maar ik bedoel het meer in de trant, je hoort nu ook nog van mensen met oude iBook's of PowerBooks die met gemak OS X draaien, zolang ze geen gekke dingen doen. Wat dat betreft heeft de hardware wel een lange levensduur.
hehe ok!quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Begrijpelijk hoor, maar ik denk niet dat het een kwestie van een maand is. Of 2. Of 3. Maar goed, met Apple weet je het maar nooit dus garantie tot de deur op dit soort uitspraken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |