iPod Ripquote:Op zondag 18 maart 2007 23:40 schreef Roosje11 het volgende:
zijn er programma's waarmee je muziek van je ipod op je apple kan zetten?
Candybarquote:Op zondag 18 maart 2007 23:36 schreef Rock-shocker het volgende:
Hoe sleutel ik aan de icoontjes van Trash en Finder?
Da's beter dan Enschede. Daar heb je alleen keuze uit online kopen, of Media Markt. En die laatste is ook niet echt geschikt (hoewel m'n iPod er wel 20 euro goedkoper was dan op de site van Apple).quote:Op zondag 18 maart 2007 17:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Blij dat ik in Utrecht keuze heb tussen Mac-winkels.
Appzapperquote:Op maandag 19 maart 2007 09:45 schreef Marty26 het volgende:
Goede morgen mensen
Ik heb een vraagje. Ik heb/had Cs2 op me apple geinstalleerd.... Gewoon een test versie. Ik heb vervolgens alles er af gegooit..... Want ik kreeg van me werk een nieuwe versie van de zaak.
Maar goed nu wil ik dus die zooi installeren.... Mooi niks kan en mag niks installeren.
Hij zegt dat ik Adobe Version Cue CS2 moet uninstallen... Maar goed ben nog niet zo bekend met mac dus snap er niks van....
Kan iemand me aub helpen
In FireWire mode moet dat niet al te moeilijk zijn. Ik denk dat er vast wel programma's voor zijn.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik had hier ook al wat vragen gesteld, maar misschien krijg ik hier ook antwoord:
Ik zit er aan te denken om een MacBook er bij te halen voor onderweg. Nu heb ik een Powerbook G4 17", die gebruik ik als desktop.Hoe makkelijk is het om gegevens (documenten, foto's, muziek) te synchroniseren tussen twee apple's? Niet alleen de eerste keer, maar ook periodiek.
Ja, dat moet wel lukken.quote:Kun je wat simpele games als Sim City 4 op een MacBook draaien?
Ja.quote:Draait Windows XP een beetje soepel m.b.v. bootcamp? Ik wil vooral wat oude games als Xcom en Grim Fandango kunnen spelen.
Volgens mij zijn MacBooks alleen maar verkrijgbaar mét spiegellaag.quote:Normaal scherm of met spiegellaag?
Je hebt iSync, en via .mac heb je Sync. Maar dat is alleen voor je agenda en contactpersonen als ik het zo lees.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:05 schreef Rock-shocker het volgende:
In FireWire mode moet dat niet al te moeilijk zijn. Ik denk dat er vast wel programma's voor zijn.
Martian Slingshot klinkt ook wel goed.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:11 schreef Jarno het volgende:
Je kunt kijken naar programma's als Synk en Chronosync. Die voorzien wel in je behoefte qua synchroniseren denk ik.
Perian.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:13 schreef Jarno het volgende:
Kun je trouwens ook Divx (avi) bestanden toevoegen aan iTunes? Zou wel makkelijk zijn icm Frontrow als ik straks m'n iTV kabel heb om m'n laptop aan de TV te knopen enzo.
maar..maar als je gewoon normaal met je MB omgaat dan kan hij toch niet zomaar stuk gaan of mis ikquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mwa, mijn eigen Macbook heeft duidelijk Apple-care nodig. Als ik met mijn huidige gebruik doorga (elke dag een half uur in mijn rugtas, acht uur op een kantoorbureau, weer dat half uurtje in de rugtas, en thuis in clamshell mode op het bureau) mag ik blij zijn als ik de eerste twee jaar al red
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |