abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47309711

* Lost?

Lost is een serie die twee jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Maar waar gaat het dan over?
Lost gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat cliché maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

De hoofdpersonen

Het aantal hoofdpersonen is door de seizoenen heen al meerdere malen aangepast en we hebben ondertussen al enkele leuke/belangrijke/interessante karakters zien sterven. Hieronder de hoofdrolspelers die op dit moment het belangrijkste zijn voor de verhaallijnen.

Jack Shephard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.

Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar stiefvader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.

Charlie Pace
Charlie is de bassist van de bekende band 'Drive Shaft'. Helaas zat hij aan de drugs wat hem soms in een verwarde situatie brengt. Hij had zich ontfermd over claire, en het leek erop dat er langzaamaan een romance ontwikkelde. Doordat Claire erachter kwam dat hij nog steeds heroine bij zich had liep alles stuk en vanaf dat moment wordt Charlie met een scheef oog aangekeken in het kamp.

Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...

Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...

Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen. Hij had een romance met Shannon, zij is onder ongelukkige omstandigheden echter gestorven door een kogel van Ana-Lucia.

James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat liep niet zo goed af. Sawyer heeft er nu voor gezorgd dat hij alle wapens in het kamp heeft door zijn 'con-skills' te gebruiken.

John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.

Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.

Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit werd echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. In tegenstelling tot Jin, spreekt Sun wel Engels.

Desmond David Hume
Desmond is tijdens een race om de wereld met zijn zeilboot terecht gekomen op het eiland. Hij heeft een tijd doorgebracht in het Swan-station totdat deze ontdekt werd door de overlevende van de vliegtuigcrash. Hij maakte van die gelegenheid gebruik om zich te laten aflossen en is naar zijn zeilboot gevlucht om te proberen de bewoonde wereld te bereiken. Dit bleek niet mogelijk en zo is hij weer terechtgekomen bij de overlevenden van de crash.

Rose Henderson Nadler
Rose Nadler (Henderson) is één van de overlevenden van het middenstuk van Oceanic Flight 815. Zij was op het vliegtui one of the middle section survivors of Oceanic Flight 815. Zij was op het vliegtuig met haar man Bernard, van wie ze 48 dagen lang gescheiden was na het neerstorten van het toestel. Inmiddels zijn zij weer herenigd.

Bernard Nadler
Bernard Nadler is een overlevende van het staartstuk van Oceanic Flight 815 en is getrouwd met Rose. Hij is de enige staartstuk-overlevende wie nog niet vermoord of gevangen genomen is.

Nikki
Nikki is één van de overlevenden van het middenstuk van Oceanic Flight 815. Er is nog maar weinig van haar bekend, aangezien zij nog niet in flashbacks is verschenen.

Paulo
Paulo is één van de overlevenden van het middenstuk van Oceanic Flight 815. Er is (nog) niets bekend over zijn leven voor het neerstorten van het toestel.

Benjamin Linus
Benjamin Linus lijkt een leidende positie in te nemen onder 'The Others'. Hij werd gevangen genomen door een Franse vrouw die al 16 jaar op het eiland leeft en zij heeft hem overgedragen aan de overlevenden van het vliegtuigongeluk die hem vervolgens opgesloten hebben. Door een deal met Michael is hij vrijgelaten en herenigd met zijn groep.

Juliet Burke
Dr. Juliet Burke is één van the Others, zij is geïntroduceerd in de aflevering "A Tale of Two Cities". Zij lijkt niet gelukkig te zijn met haar groepering (en dan met name met Ben's autoriteitspositie, zo blijkt). Zij woont in het dorp van the Others, liefkozend Otherville genoemd. Juliet is een kalme, intelligente vrouw met een achtergrond in medicijnen. Ze lijkt een centraal figuur te zijn in de activiteiten van The Others, maar is ongelukkig in haar privéleven.

Alex Rousseau
Alexandra 'Alex' Rousseau is de dochter van Danielle Rousseau en Robert, een andere lid van Danielle's tocht. Het lijkt erop dat zij het oneens is met het geloof en de doelen van the Others en in het merendeel van haar verschijningen in seizoen 2 en 3 is ze te zien terwijl ze de overlevenden helpt om uit handen van the Others te blijven.

Karl
Karl is een jongeman die op Hydra Island in de gevangenis werd vastgehouden, samen met Sawyer, in "A Tale of Two Cities" en die later naar Room 23 verhuisde, wat een brainwash-faciliteit lijkt te zijn. Hij werd daar in "Not in Portland" aangetroffen. Hij is het vriendje van Alex en, volgens Damon Lindelof, een Other die probeert te ontsnappen. Uiteindelijk is hij van Hydra Island ontsnapt, samen met Kate en Sawyer.

Uitzendschema seizoen 3 (Bron: The Futon Critic en Spoilerfix)
3.01 - 4 oktober 06 A Tale of Two Cities (season premiere)
3.02 - 11 oktober 06 The Glass Ballerina
3.03 - 18 oktober 06 Further Instructions
3.04 - 25 oktober 06 Every Man for Himself
3.05 - 1 november 06 The Cost of Living
3.06 - 8 november 06 I Do (fall finale)

3.07 - 07 februari 07 Not In Portland
3.08 - 14 februari 07 Flashes Before Your Eyes
3.09 - 21 februari 07 Stranger In A Strange Land
3.10 - 28 februari 07 Tricia Tanaka Is Dead
3.11 - 7 maart 07 Enter 77
3.12 - 14 maart 07 Par Avion
3.13 - 21 maart 07 The Man From Tallahassee
3.14 - 28 maart 07 Exposé
3.15 - 4 april 07 Left Behind
3.16 - 11 april 07 One of Us
3.17 - 18 april 07 Catch-22
3.18 - 25 april 07 D.O.C.
3.19 - 2 mei 07
3.20 - 9 mei 07
3.21 - 16 mei 07
3.22,23 - 23 mei 07 (Seizoensfinale - dubbele aflevering)

Nuttige links:

Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air 815
The Hanso Foundation
The Fuselage

Informatieve sites:
Lost op IMDb
Lost op TV.com

Overige sites:
http://losteastereggs.blogspot.com
http://spoilerslost.blogspot.com
http://www.dharmaindustries.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://www.s8.invisionfree.com/Lost_Online
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl
http://www.lostpedia.com

Nieuwste promo na iedere ep
YouTube
Lost Media.com
The Tailsection.com (Promo's worden hier los gepost in berichten, even scrollen en zoeken)

Topics van het eerste en tweede seizoen:
  • Lost Season 1 & 2 Topics List
    Season three topics
  • Lost (USA) Deel 35: Everything will change, this fall!
  • Lost (USA) Deel 36: Nog een paar dagen tot seizoen 3!
  • Lost (USA) Deel 37: You don't get any coffee
  • Lost (USA) Deeltje 38: Ik lust ook wel een fishbiscuit
  • Lost (USA) Deeltje 39: I've got a déjà vu
  • Lost (USA) Deeltje 40: I guess he'll be expecting us.
  • Lost (USA) Deel 41: Run, dammit, Run!
  • Lost (USA) deel 42: Het Canvas van Desmondriaan
  • Lost (USA) Deel 43 - "That and basket weaving, want one?"
  • Lost (USA) Deel 44: That's what they call déjà vu, mate
  • LOST (USA) Deel 45: God loves you, as he loved Jacob
  • LOST (USA) Deel 46: More death is coming

***Deze openingspost is hier te vinden!***

Met dank aan InTre en Miguel en Symer

[ Bericht 1% gewijzigd door Symer op 15-03-2007 22:33:30 ]
  • pi_47309741
    Geweldige aflevering

Weer lekker dingen ontdekken in de jungle als in seizoen 1.

En dat einde
      donderdag 15 maart 2007 @ 18:50:07 #3
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_47309872
    tvp

Ik wilde nog niet langs komen tot ik de epi gezien heb
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
      donderdag 15 maart 2007 @ 18:50:46 #4
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_47309891
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 17:34 schreef drGoeroe het volgende:
    Dat uit de promo kan hij toch niet weten van Locke?
    "But you, John Locke, you I might have a fleeting memory of... But I must be confused, because the John Lock I know was para..."

Paralyzed dus. En toen keek Locke me uiterst bedenkelijk...
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_47309947
    Zo ik zal me even voorstellen, ben Stephan aka Sniper65 (ook op andere fora) en wilde hier toch even posten. Ik kijk de serie al vanaf het begin en ben een groot fan. Kan niet wachten op elke aflevering en speur graag rond naar theorien. Hier zal ik mijn posts postten die ik ook op insidegamer heb neergezet en ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Aflevering 11 Enter 77
    quote:
    Ik vond hem erg goed, had er niet al te veel van verwacht en lekker veel info.

Ik was weer lekker aan het rondspeuren op andere lost fora en heb wat gedachten opgedaan. Zo denk ik dus dat Dharma op het eiland kwam toen er al anderen waren namelijk The Others/Hostiles/ Ben's groep. Dharma begint lekker te bouwen en en krijgt het aan de stok met Dharma. Dharma start vervolgens 'The Purge'. Dharma verliest en The Hostiles nemen de boel over. Daarom zei Desmond al tegen Sayid toen hij met de zeilboot naar de andere kant van het eiland ging: Going to see the hostiles are you? Desmond's vriendje Kelvin uit het hatch was nog van Dharma, vandaar dus the Hostiles.
    Dit verklaart ook het feit waarom Ben het volgende zei toen Micheal vroeg: Who are you people! Ben: We are the good guys. Ben refereert misschien dus wel naar de oorlog tussen de oldskool gabbers die er al een hele lange tijd rondhangen (het beeld van de voet met vier tenen?) en de Dharma organisatie.

The Others/Hostiles hebben dus ook geen idee wat er is gebeurd toen the Swan de lucht in ging, 'the sky turned purple' en al hun apparatuur is naar de klote, dit is in overeenstemming met wat Sayid vertelt in de aflevering. De sateliet doet het niet meer en de sonar golven ook niet. (misschien was dit echter al het geval maar toch)

Daarnaast denk ik dat er nog wel wat van Dharma is overgebleven is en opgenomen in the others groep. Hoe weten de Hostiles anders hoe alle apperatuur werkt. Daarnaast zij Tom ook tegen Sawyer toen hij in z'n kooi zat dat de beren het al naar een uur hadden uitgevonden (met het eten weet je wel). Daarnaast hadden ze anders ook niks geweten over de onderzeeers en weet ik veel wat. De others bestaan dus uit de oude groep die er al heel lang was, een paar van Dharma en wat nieuwe recruten die ze halen uit de buitenwereld zoals Juliette en Ethan.

Misscien ligt het natuurlijk weer heel anders, dat echter over die theorie.

Wel leipe shit dat Patchey miss Klugh neerschoot, waarom wilde ze dat nou in godsnaam? Dit is wat ze tegen elkaar zeiden:
    Klugh: Mikhail. Mikhail! You know what to do.
    Mikhail: We still have another way [out].
    Klugh: We cannot risk. You know the conditions.
    Mikhail: There is another way.
    Klugh: They captured us. We will not give (or let, or betray) [unintelligible].
    Klugh: You know what to do. It is an order.
    Mikhail: We still have another way!
    Klugh (in English): Just do it, Mikhail.
    Mikhail: Forgive me. (shoots)
    Ik genoot er wel van toen Kate haar ff een paar rake klappen gaf. In your face bitch! Ik geniet er echt van als ze klappen krijgen (sick ).

Ook weer lekker van Locke dat hij weer shit moet opblazen, dat programma was dus gewoon een soort van verdedigingmechanisme als het huisje werd overgenomen door the hostiles. Jammer dat we die orientation video's niet gezien hebben. Blijkbaar worden die food drops dus wel geregeld door The FLame.

De promo zag er ook weer goed uit, de link die gelegt wordt zou misschien wel tussen Desmond en Patchy kunnen zijn. Ik las ergens ook dat het tussen Jack en Kate was, al heb ik geen idee wat die met elkaar te maken hebben. De gekke beveiligingspalen zag er leip uit, zou die er zijn om Otherville te beschermen, dat was toch namelijk ook een project van Dharma? Ziet er naar uit dat Patchy een lekkere opdonder krijgt

Nog een leuk plaatje als afsluiter:
    Aflevering 12 Par Avion:
    quote:
    Ik vond het weer een lekkere aflevering. Doet me denken aan de eerste twee seizoenen, we krijgen van beide kanten wat te zien. De connectie was dus Claire en Jack. Dit is echter al eerder in de serie geweest. Namelijk in seizoen twee in Two For The Road, de aflevering waar Anna Lucia met Jacks vader meegaat in Sydney. Christian klopt aan en gaat compleet uit z'n pan, hij wilt z'n dochter zien. Ik moest hier al gelijk aan terugdenken toen ik de connectie zag.

Par Avion

Leuke connectie dus, alleen vind ik het verder niet zo bijzonder. Jack en Claire zijn famillie. So what, ze zullen het waarschijnlijk toch niet ontdekken. Ik denk dat dat ook verder niet van belang is voor het 'grote geheel'.

Locke kon het blijkbaar niet hebben dat Mikhail wist wie hij was en wat er met hem gebeurd is. MIsschien wilde hij iets zeggen dat hij verlamt was of bij de drugssmokkel betrokken was. Locke moest dat niet hebben en duwt hem gelijk tussen het freaky beveiliginssysteem in. Wel vreemd dat Mikhail hem bedankte

Het hele Claire verhaaltje begint ook beetje vervelen: I don't want a liar near my baby! Houd je bek slet, telkens dat gezeik heen en weer. Hopelijk gaat Charlie gewoon snel de pijp uit zijn we daar ook vanaf.

Natuurlijk dikke shock toen je Jack zou bezig zag op het einde, blijkbaar heeft hij er vrede mee gesloten dat hij nu 'gevange' is van hun en houd zich aan z'n deal. Vervolgens gaat hij maar een beetje footballen ofzo. Ik ben benieuwd hoe dat volgende week gaat. De promo's zien er iig weer veelbelovend uit.
    My 2 cents Waarom trouwens telkens de nieuwe topics, vinden jullie dat niet irritant? Er werd net een leuke post gemaakt in de vorige dat Locke de onderzeeer opblaast met z'n C4, ik ben benieuwd

[ Bericht 1% gewijzigd door Sniper65 op 15-03-2007 18:57:42 ]
    pi_47310263
    Damn nu leg ik de link pas met de aflevering in seizoen 2 over Ana Lucia (pappa Jack - Claire) .
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
    pi_47310420
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 19:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
    Damn nu leg ik de link pas met de aflevering in seizoen 2 over Ana Lucia (pappa Jack - Claire) .
    Heheh ik kwam er ook pas na de aflevering achter
    pi_47310621
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 18:52 schreef Sniper65 het volgende:
    Zo ik zal me even voorstellen, ben Stephan aka Sniper65 (ook op andere fora) en wilde hier toch even posten. Ik kijk de serie al vanaf het begin en ben een groot fan. Kan niet wachten op elke aflevering en speur graag rond naar theorien. Hier zal ik mijn posts postten die ik ook op insidegamer heb neergezet en ben benieuwd wat jullie er van vinden.
    Welkom
    quote:
    Aflevering 12 Par Avion:
    ...
    Locke kon het blijkbaar niet hebben dat Mikhail wist wie hij was en wat er met hem gebeurd is. MIsschien wilde hij iets zeggen dat hij verlamt was of bij de drugssmokkel betrokken was. Locke moest dat niet hebben en duwt hem gelijk tussen het freaky beveiliginssysteem in. Wel vreemd dat Mikhail hem bedankte
    Ik denk dat hij al zelfmoord wou plegen nadat hij Mrs. Klugh doodschoot, ik begrijp echter nog niet helemaal waarom. Misschien is het uit angst voor wat 'Him' zal doen als 'Him' erachter komt dat Mikhail zich gevangen heeft laten nemen ("He is a great man, but he is not a very forgiving man" zei Ben geloof ik).
    Verder ben ik het wel met je eens over Dharma vs. The Hostiles.
    quote:
    My 2 cents Waarom trouwens telkens de nieuwe topics, vinden jullie dat niet irritant? Er werd net een leuke post gemaakt in de vorige dat Locke de onderzeeer opblaast met z'n C4, ik ben benieuwd
    Gaat automatisch (na 300 posts gaat ie op slot), je went er snel genoeg aan. Pas trouwens wel op met dingen posten uit promo's, niet iedereen kijkt die namelijk.
      donderdag 15 maart 2007 @ 19:21:51 #9
    142044 voidmage
    ad maiora natus sumus
    pi_47310958
    net de serie bekeken vette aflevering alleen moeten ze charlie eruit gooien ik vind hem iets te veel in elke serie spelen met zijn stom accent. hij heeft totaal geen meerwaarde voor het verhaal meer.

verder weet john iets over het eiland wat hij niet aan de andere wil zeggen en daarom op het eiland wil blijven.

en waarom kan desmond niet in de toekomst kijken en kijken hoe het afloopt met iedereen op het eiland (wel een vette gave van desmond moeten ze meer uitwerken als je het mij vraagt)
    Carpe Diem!
    pi_47310959
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 16:39 schreef koentje.k het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je gelijk hebt en Locke toch nog "goed' blijft en dat niet doet.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ik weet niet of foto's in spoilertags werken, dus maar even zo:
    http://bp0.blogger.com/_R(...)ITEgk/s1600-h/04.jpg
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    En het beste bewijs is misschien wel dat Locke ook de Flame station heeft opgeblazen. Dat was de enige manier om te communiceren met de buitenwereld zoals Sayid al zei. Locke zegt wel dat het een ongelukje was, maar hij had de C4 gevonden, dus z'n excuus klopt niet.

Het lijkt mij duidelijk dat Locke helemaal niet van het eiland af wil en alles doet om dat te voorkomen.
    pi_47311072
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 19:12 schreef Symer het volgende:

[..]

Welkom
    [..]

Ik denk dat hij al zelfmoord wou plegen nadat hij Mrs. Klugh doodschoot, ik begrijp echter nog niet helemaal waarom. Misschien is het uit angst voor wat 'Him' zal doen als 'Him' erachter komt dat Mikhail zich gevangen heeft laten nemen ("He is a great man, but he is not a very forgiving man" zei Ben geloof ik).
    Verder ben ik het wel met je eens over Dharma vs. The Hostiles.
    [..]

Gaat automatisch (na 300 posts gaat ie op slot), je went er snel genoeg aan. Pas trouwens wel op met dingen posten uit promo's, niet iedereen kijkt die namelijk.
    Ze zijn inderdaad nogal onder de indruk van Jacob, wie is die man nou? Toen Picket namelijk Sawyer te grazen wilde nemen ging hij helemaal door het lint over Jack: He wasn't even on Jacobs list. Jouw citaat van Ben ging ook al over Jacob. Jacob is dus blijkbaar de big boss van het hele gebeuren. Het was ook erg interessant wat Mikhail zei over Kate en de rest:
    "You are not on the list because you are flawed, because you are angry and weak and frightened.
    Daarom stond Jack niet op de lijst, in de flashback zei dat Thaise meisje namelijk:
    You are a leader - a great man, but this makes you lonely and frightened and angry"
    Mikhail is dus inderdaad misschien blij dat hij nu Jacob niet onder ogen hoeft te komen.
    pi_47311484
    Ben hm nu aan het kijken
    pi_47311762
    Wow.
    Jack en Claire zijn halfbroer/zus van elkaar.
    Dharma werkt met beveiliging. (waarom was the flame niet beveiligd?)
    Locke heeft the flame expres opgeblazen - hij wist van de C4.
    Ze hebben het 'woongedeelte' gevonden op het eiland.
    Mogelijke redding door vogels (mits die wel naar buiten kunnen vliegen)

Ik vind dat allemaal nogal wat Geweldige aflevering, alleen 1 van die dingen zou al een topaflevering maken. Het hield gewoon niet op!
    pi_47311888
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 19:21 schreef budha het volgende:

[..]

SPOILER
    En het beste bewijs is misschien wel dat Locke ook de Flame station heeft opgeblazen. Dat was de enige manier om te communiceren met de buitenwereld zoals Sayid al zei. Locke zegt wel dat het een ongelukje was, maar hij had de C4 gevonden, dus z'n excuus klopt niet.

Het lijkt mij duidelijk dat Locke helemaal niet van het eiland af wil en alles doet om dat te voorkomen.
    Het zou nog van alles kunnen zijn...
    SPOILER
      donderdag 15 maart 2007 @ 19:50:19 #15
    61387 ne0n
    Geile Beer.
    pi_47311933
    clair verkleed als 'goth' is geil
    Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
    pi_47312236
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 19:21 schreef budha het volgende:

[..]

SPOILER

Wat te begrijpen is
      Lieve Belg donderdag 15 maart 2007 @ 20:09:03 #17
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_47312544
    Weer dat stom geheimzinnig gedoe van Locke
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_47312589
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 19:48 schreef koentje.k het volgende:

[..]

Het zou nog van alles kunnen zijn...
    SPOILER
    Iemand de dood in jagen was ook iets waarvan ik dacht dat het niet bij Locke pastte. Toch deed hij dat in Par Avion.

Locke was als laatste in de Flame station. We weten dat hij het C4 heeft gevonden. Hij heeft zelfs een beetje meegenomen en dat is niet zomaar. Het heeft er alle schijn van dat Locke bewust het station heeft opgeblazen omdat deze de enige link naar de buitenwereld was.

Ik denk dat Locke bezeten is van het eiland dat zijn benen heeft genezen en dat hij er alles aan wil doen om de buitenwereld buiten te houden.
    pi_47312614
    Hele stoere aflevering
    Verder heb ik er niks boeiends over te melden, behalve dat ik erg bang ben dat Locke iets stoms gaat doen.
    Amen.
    pi_47312705
    kijk de film 300 (20 maart bioscoop) als je pedro (rodrigo santoro) eens niet als 'loser' wilt aanschouwen. (hij speelt Xerxes)

[ Bericht 2% gewijzigd door steeg op 15-03-2007 20:21:03 ]
    Does the name Dr Pavlov ring a bell?
      donderdag 15 maart 2007 @ 20:15:04 #21
    12888 Skull-splitter
    pi_47312742
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 20:14 schreef steeg het volgende:
    kijk de film 300 (20 maart bioscoop) als je pedro (rodrigo santoro) is niet als 'loser' wilt aanschouwen. (hij speelt Xerxes)
    Wie speelt hij dan in Lost? Ik heb door dit soort geintjes steeds het idee dat ik iets mis...
    pi_47312914
    Die nieuwe gozer.
    Amen.
    pi_47312973
    o hij heet paulo :0
    Does the name Dr Pavlov ring a bell?
      donderdag 15 maart 2007 @ 20:21:41 #24
    12888 Skull-splitter
    pi_47312976
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 20:20 schreef Jivis het volgende:
    Die nieuwe gozer.
    Die andere waardeloze dus... Tof.
    pi_47313023
    Als ik google op rodrigo santoro krijg ik plaatjes van iemand die op "Paulo" uit de startpost lijkt. Wie is Pedro?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')