Hoe groot?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:04 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb ook de foto's van de plek waar ons huis komt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wij krijgen dus een eensgezinswoning (dus niet wat je op de achtergrond ziet )
En waar het witte kruis staat komt ie
Zo groot als t kruis natuurlijkquote:
Nee, gelukkig niet.quote:
dat hebben wij dus ook nu heurquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:20 schreef borisz het volgende:
Digi tv is leuk, bij mijn vader heb ik digi tv. Alleen het simpelste pakket![]()
ik wil ook de extra digitale tv zendersquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
dat hebben wij dus ook nu heur
Zat toch?
Ik kan wel weer TV Utreg ontvangen![]()
![]()
Er gaat een hele wereld voor Golfert openquote:
Ergens in Januariquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:15 schreef Bluezz het volgende:
Sientje, het wordt steeds concreter, leuk![]()
![]()
![]()
Wanneer wordt het ook alweer opgeleverd?
[..]
Nee, gelukkig niet.
Vrouwen![]()
Ik heb een super TVquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Ja, of je moet een supertv hebben en flink willen bijbetalen.
Dan kunnnen er ook wel 2 rondjes vanafquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:16 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van de jarige Bos!!
tel er nog maar een maandje bijquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ergens in Januaridus we hebben nog even
ik had nog 30 van een tafel ervoor, ik kwam net op die tafelquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:12 schreef rubbereend het volgende:
ik schuif wat later aan bij de Nederland Freeroll op Unibet zit ik ineens bij Borisz aan tafelhij vloog er trouwens meteen uit
voordeel is dat het lekker opschiet!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:16 schreef borisz het volgende:
unibet freerolls en een speelbare stack dat gaat niet echt door één deur
dat welquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voordeel is dat het lekker opschiet!
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:19 schreef borisz het volgende:
[..]
dat wel
de grootste grap zijn nog mensen die in freerolls gaan rebuyen![]()
Daar is 'ie weer: Freerollsquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:26 schreef rubbereend het volgende:
leuk, mensen die kosten wat het kost hun flush blijven chasennou dat was die freeroll
Toch al bekend wie het is. Ik kijk de herhaling dinsdag.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:24 schreef RayMania het volgende:
Vergeten jullie WIDM niet.
Nee, we kijken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:24 schreef RayMania het volgende:
Vergeten jullie WIDM niet.
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:26 schreef rubbereend het volgende:
leuk, mensen die kosten wat het kost hun flush blijven chasennou dat was die freeroll
bij tong wel hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:16 schreef borisz het volgende:
unibet freerolls en een speelbare stack dat gaat niet echt door één deur
Zegt iemand in Hools Terwijl AZ zich aan het plaatsen is voor de kwartfinale. We hebben er weer één in het rijtje Appelsientje Pascalheister.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:53 schreef sjimz het volgende:
Ik ga the Black Dahlia kijken met het vrouwtje!
Pfewquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
100%, als dat niet zo is, dan post ik hier nooit meer.
94ste minuutquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:29 schreef borisz het volgende:
Rondje op kosten van de doelman van Sevilla![]()
En enige wat helpt doesje, is mijn massage, en dat weet je bestquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond met het voetballen m'n kniebanden wat verrekt, buigen gaat moeilijk. Ik moet nog zien of ik morgen de deur uit kan.![]()
Ik neem een biertje op kosten van Bos, dat moet helpen!
Even in de New Age mode:quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond met het voetballen m'n kniebanden wat verrekt, buigen gaat moeilijk. Ik moet nog zien of ik morgen de deur uit kan.![]()
Ik neem een biertje op kosten van Bos, dat moet helpen!
quote:
Wat een metamorfosequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Pak maar een flesje uit een van mijn handen, ik heb ze even ergens anders voor nodig.
Oh dus jij was degene waarvan ik zo moest huilen. Ik kon me steeds niet herinneren wie dat was. Nu weet ik het weer.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:17 schreef tong80 het volgende:
Bos dat ben jij niet. De laatste keer dat jij door twee vrouwen bent gekust was nadat ze je navelstreng hadden doorgeknipt.
Ik liep de verkeerde kamer inquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh dus jij was degene waarvan ik zo moest huilen. Ik kon me steeds niet herinneren wie dat was. Nu weet ik het weer.
Heb stiekem na overleg met de vrouw toch maar AZ gekekenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt iemand in Hools Terwijl AZ zich aan het plaatsen is voor de kwartfinale. We hebben er weer één in het rijtje Appelsientje Pascalheister.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo vanuit frieslandgoed werk van az
Kom maar, kom maar!quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En enige wat helpt doesje, is mijn massage, en dat weet je best![]()
Ik dacht iets anders aan je post te zien.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo min mogelijk m'n been bewegen en typen. Of bedoel je iets anders?
Taart en bierquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is nog genoeg taart en bier enzo.
Taart.quote:
Ook dat was oke.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik dacht iets anders aan je post te zien.![]()
quote:
ik heb de eer gehad dat nummer live te mogen horenquote:
tuurlijk, ook weer lekker film gekeken gisteravondquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt iemand in Hools Terwijl AZ zich aan het plaatsen is voor de kwartfinale. We hebben er weer één in het rijtje Appelsientje Pascalheister.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zeg 't je, het is Karel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:26 schreef appelsientje het volgende:
Oja willen jullie niet zeggen wie de mol is?? Ik moet vanavond nog kijken
Ik weet nog niet eens wie er in de finale staanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:26 schreef appelsientje het volgende:
Oja willen jullie niet zeggen wie de mol is?? Ik moet vanavond nog kijken
Oke dan loop je wel een beetje achterquote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens wie er in de finale staan
Pleased to meet youquote:
ben nog steeds verkouden clauquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:26 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh!
I hope you guess my name....quote:
De Vlieger van Andre Hazes ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:38 schreef borisz het volgende:
dit is de ultime meebler plaat als iedereen gezopen heeft
Geen dankquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ben nog steeds verkouden claubedankt he..
hoera, ik ben ook verkouden ondertussen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ben nog steeds verkouden claubedankt he..
Mwa, dat vind ik persoonlijk geen meeblér nummer na wat bier.quote:
ik ook al de hele weekquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
hoera, ik ben ook verkouden ondertussen.
En mijn vriendin ook sinds vandaag... dat zou mijn schuld dan wel weer zijnquote:
Axel ook, zal het wel van hem hebben.quote:
wel een prettige om te weten dat we niet de enige zijn die verkouden zinquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel ook, zal het wel van hem hebben.
Je hebt mij ook aangestoken...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:26 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh!
Innuendo was beterquote:
Innuendo IS beter en zal altijd beter blijven.quote:
das maar waar 2 unlimited is ook leuk om te horenquote:
12 uur moet ik bij de fysio zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:45 schreef Bos81 het volgende:
Wat ben je vroeg Voreg?
Verrekt? Hoe schat je hetzelf in of mss een scheurtje ofzo?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag...
Ik vrees met grote vrezen voor m'n kniebanden. Gisteen ging het nog een beetje, nu verrek ik van de pijn en strompel ik bijzonder moeilijk. Straks als m'n ouders terug zijn, wordt dat een doktersbezoek + denk ik verwijzing naar het ziekenhuis.
Aj. Een lotgenoot?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag...
Ik vrees met grote vrezen voor m'n kniebanden. Gisteen ging het nog een beetje, nu verrek ik van de pijn en strompel ik bijzonder moeilijk. Straks als m'n ouders terug zijn, wordt dat een doktersbezoek + denk ik verwijzing naar het ziekenhuis.
Hmm kut man!! klinkt niet goed..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag...
het beste wat Queen ooit gemaakt heeftquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Innuendo IS beter en zal altijd beter blijven.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kon gister al schuifelend nog thuiskomen, als ik zit gaat het wel. Dus het ergste scenario heb ik wel uitgesloten. Ik hoorde wel wat in m'n knie na die beweging. Scheurtje zou kunnen. Al heb ik geen ervaring met deze sores.
Niks zeggen!! Ik ga vanavond pas kijken!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen.
Net even de mol finale gekeken, heerlijk. Zat vanaf het begin goed.
Lama's zijn online terug te kijkenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:34 schreef sjimz het volgende:
Vanavond werken
Hoe ik tenminste niet in dubio te zijn of ik de lama's of Lost zou gaan kijken.
Nu zit ik in dubio welke van de 2 berhaupt opgenomen moet worden.
Vaduz, hopelijk valt het allemaal mee!
achja, painten mag ookquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is meen ik, zonder succes, hier al eens geprobeerd toma. Hopelijk lukt het nu wel. (helaas zullen er niet veel zijn die goed kunnen fotosoepen)
Ik heb het al een succesvolle kick gegevenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is meen ik, zonder succes, hier al eens geprobeerd toma. Hopelijk lukt het nu wel. (helaas zullen er niet veel zijn die goed kunnen fotosoepen)
Door het voetballen met vrienden ja, gisteravond. Hopelijk zegt de dokter dat het met rust goed moet komen. Zo als m'n moeder terug is maar eens bellen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:52 schreef RayMania het volgende:
Jeetje, geen leuk nieuws Vaduz. Hoe is het gekomen, door het voetballen?
Beterschap, sterkte enzovoort dan maar.
Nou, hopelijk is het niks bijzonders danquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Door het voetballen met vrienden ja, gisteravond. Hopelijk zegt de dokter dat het met rust goed moet komen. Zo als m'n moeder terug is maar eens bellen.
Ah, zaalvoetbal. Wel knap die goals, maar op het veld was je met een hattrick echt een held geweest.quote:
rubbereend zal zo wel binnen komen springenquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kon gister al schuifelend nog thuiskomen, als ik zit gaat het wel. Dus het ergste scenario heb ik wel uitgesloten. Ik hoorde wel wat in m'n knie na die beweging. Scheurtje zou kunnen. Al heb ik geen ervaring met deze sores.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:10 schreef VoreG het volgende:
Zaterdag was is de moooiste dag van de week, en je wist als je naar je vriendjes keek hier gaan ze heel wat beleeeeeveeeen en de trainer riep samen is niet alleen, maar eenmaal op het veld vergat je dat meteeeeen.
Heb je je moedertje nodig om de dokter te bellen? Kan je dat nog niet zelf?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Door het voetballen met vrienden ja, gisteravond. Hopelijk zegt de dokter dat het met rust goed moet komen. Zo als m'n moeder terug is maar eens bellen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
rubbereend zal zo wel binnen komen springen
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze gaan bellen met Maarten...
NEEM JE TELEFOON DAN OP EEND.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je je moedertje nodig om de dokter te bellen? Kan je dat nog niet zelf?
Ambulance dan maar. Maar klote joh!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk een tijd afspreken als ik niet weet wanneer ik vervoer heb.
Ik mag dan ook hopen dat je niet afsluit met "Atoiquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]nou mijn telefoon is niet overgegaan
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik mag dan ook hopen dat je niet afsluit met "Atoi"
Lijkt het ook meteen dramatischquote:
All Starsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:10 schreef VoreG het volgende:
Zaterdag was de moooiste dag van de week, en je wist als je naar je vriendjes keek hier gaan ze heel wat beleeeeeveeeen en de trainer riep samen is niet alleen, maar eenmaal op het veld vergat je dat meteeeeen.
Dit is wel heeeeel erg toevallig.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:25 schreef rubbereend het volgende:
en weer netjes een loting gemanipuleerd door de UEFA
dit is geen toeval meer!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dit is wel heeeeel erg toevallig.
nee, dit is ietsje te opvallendquote:
Maar het voordeel dan is, behalve het tevreden houden van de grote landen, is me wel enigszins onduidelijk. Anders hebben ze tenslotte sowieso iemand door .quote:
de spaanse tv zneders zijn tevreden, bovendien heeft dit meer Europese interesse dan een onderling Spaans duel!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:39 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Maar het voordeel dan is, behalve het tevreden houden van de grote landen, is me wel enigszins onduidelijk. Anders hebben ze tenslotte sowieso iemand door .
Daarom, als die Spaanse ploegen tegen elkaar zouden spelen, zou dat als argument worden gebruikt waarom de loting al fixed was.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:39 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Maar het voordeel dan is, behalve het tevreden houden van de grote landen, is me wel enigszins onduidelijk. Anders hebben ze tenslotte sowieso iemand door .
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:03 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik kan om 17.20 naar de dokter.
Gewoon andere interessesquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke dan loop je wel een beetje achter
Bang voor de diagnose, of gewoon bang voor dokters in het algemeen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank je, ben een beetje zenuwachtig voor de dokter wel.
De diagnose.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bang voor de diagnose, of gewoon bang voor dokters in het algemeen?
Je hoeft niet je onderbroek uit te doen om naar je knie te kijken?.
Dat maar even niet.quote:
alsvast inpakken enzoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:53 schreef appelsientje het volgende:
Heb geen zin meer... moet nog 7 min
Ja, als je kijkt naar het materiaal wat op de Greatest HIts albums staat wel. Bij mij komt Innuendo niet op 1, maar zeker wel in de top 3quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het beste wat Queen ooit gemaakt heeft
quote:He, word es wakker, zootjen tuig
Wie doet 't niet slom, wie doet 't ruig
Verwacht van ons geen wondern, wie goat deurdonderen
Onderweg had ik een lekke band, de fietse donderen ik an de kant
Met de benenwagen hier op an, gewoon deurdonderen
Dustig kwam ik binnengestampt in de warme zweit en alkohol damp
De band loeit op zien allerhardst, gewoon deurdonderen
refrein:
Langzaam kommen wie an 't hoogtepunt
Wie begint te kieken of d'r vrouwkes bunt
Wat bint ze lekker zacht en rond
Of ze rood, wit, blauw bunt, zwart of blond
Mien deerntjen breng ik eerst noar huus
Moar wie bunt nog lang niet thuus
Nee wie bunt nog lang niet kloar, wie goat deurdonderen
De stemming zit er noe duchtig in
D'r wilt d'r wat knokken, maar ik heb geen zin
Gezellig pilsjen, rock en roll d'r bie, dat is deurdonderen
refrein
ja daar zijn ze mooi om genaaid!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:08 schreef borisz het volgende:
bittersweet symphony. The verve krijgt er alleen geen enkele cent voor
allangquote:
Jammer die moet hoger komen te staanquote:
gelukkig voorbijquote:
Jammer van het gastslotjequote:
quote:
Goeiemorgen tongquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:41 schreef tong80 het volgende:
Doelpunt in de 94ste minuut van de doelman van Sevilla gisteravond.
http://www.dailymotion.co(...)p-incredibil-goallll
Zo zwart zag m'n frituurpan er wel uit jaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:48 schreef Suijk het volgende:
Echt VoreG, ik lees wel eens die schrijnende verhalen van kindertjes in Afrika, maar jij spant de kroon hoor!
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:53 schreef pascalheister het volgende:
hij blijft super
http://www.manzonderkop.b(...)C33.server1?id=20046
Cotton Eye Joe?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:00 schreef VoreG het volgende:
Welk nummer is dit eigenlijk:
"Ready to come, ready to go, yadayada, katmanjoo".
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zo zwart zag m'n frituurpan er wel uit ja.
Whehehe:
http://youtube.com/watch?v=dMH0bHeiRNg
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Cotton Eye Joe?
Where did you come from, where did you go.
"At this end is a sauna......"quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:53 schreef pascalheister het volgende:
hij blijft super
quote:
ja maar jij dacht ook vanalles van dat liedje van Chumbawambaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik dacht dat het katmanjoo was, een land oid.
Dus niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik dacht dat het katmanjoo was, een land oid.
dat is een opluchting!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
De dokter constateerde dat m'n kniebanden opgerekt zijn en er wat vocht was opgehoopt. Ik moet de komende dagen rust houden, heb ontstekingsremmers en een verwijsbrief naar de fysio gekregen. Gelukkig niets kapot dus.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:53 schreef pascalheister het volgende:
hij blijft super
Maar daar was ik niet de enige in, heel veel mensen dachten datquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar jij dacht ook vanalles van dat liedje van Chumbawamba
Goed nieuws!! Rustig aan doen!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
De dokter constateerde dat m'n kniebanden opgerekt zijn en er wat vocht was opgehoopt. Ik moet de komende dagen rust houden, heb ontstekingsremmers en een verwijsbrief naar de fysio gekregen. Gelukkig niets kapot dus.
Hij hoopte deze keer geen topic te krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
"At this end is a sauna......"
"Does it work?"
"No"![]()
Bij mij ookquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij hoopte deze keer geen topic te krijgen.
Hier is MSN niet bereikbaar, service is tijdelijk niet bereikbaar zegt ie.
Koos Alberts tegen zijn vrouw.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:17 schreef borisz het volgende:
ik kom er niet op
Komt omdat je de hele tijd ingelogd bent geweest. Op m'n laptop kan ik niet inloggen terwijl ik op mn pc nog gewoon ingelogd sta.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
MSN werkt hier prima.
Poor you.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Komt omdat je de hele tijd ingelogd bent geweest. Op m'n laptop kan ik niet inloggen terwijl ik op mn pc nog gewoon ingelogd sta.
Mwah lig er niet wakker van. M'n laptop gebruik ik als mediacenter en als ik op de bank zit is het wel handig dat ik niet hoef op te staan om ergens op te reagerenquote:
Van de 20?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:50 schreef Bos81 het volgende:
Hier toch 15 mensen online. Dat is niet opvallend minder dan normaal.
111quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:52 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Van de 20?
MSN doet het hier ook niet....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |