Hoe groot?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:04 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb ook de foto's van de plek waar ons huis komt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wij krijgen dus een eensgezinswoning (dus niet wat je op de achtergrond ziet )
En waar het witte kruis staat komt ie
Zo groot als t kruis natuurlijkquote:
Nee, gelukkig niet.quote:
dat hebben wij dus ook nu heurquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:20 schreef borisz het volgende:
Digi tv is leuk, bij mijn vader heb ik digi tv. Alleen het simpelste pakket![]()
ik wil ook de extra digitale tv zendersquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
dat hebben wij dus ook nu heur
Zat toch?
Ik kan wel weer TV Utreg ontvangen![]()
![]()
Er gaat een hele wereld voor Golfert openquote:
Ergens in Januariquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:15 schreef Bluezz het volgende:
Sientje, het wordt steeds concreter, leuk![]()
![]()
![]()
Wanneer wordt het ook alweer opgeleverd?
[..]
Nee, gelukkig niet.
Vrouwen![]()
Ik heb een super TVquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Ja, of je moet een supertv hebben en flink willen bijbetalen.
Dan kunnnen er ook wel 2 rondjes vanafquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:16 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van de jarige Bos!!
tel er nog maar een maandje bijquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ergens in Januaridus we hebben nog even
ik had nog 30 van een tafel ervoor, ik kwam net op die tafelquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:12 schreef rubbereend het volgende:
ik schuif wat later aan bij de Nederland Freeroll op Unibet zit ik ineens bij Borisz aan tafelhij vloog er trouwens meteen uit
voordeel is dat het lekker opschiet!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:16 schreef borisz het volgende:
unibet freerolls en een speelbare stack dat gaat niet echt door één deur
dat welquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voordeel is dat het lekker opschiet!
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:19 schreef borisz het volgende:
[..]
dat wel
de grootste grap zijn nog mensen die in freerolls gaan rebuyen![]()
Daar is 'ie weer: Freerollsquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:26 schreef rubbereend het volgende:
leuk, mensen die kosten wat het kost hun flush blijven chasennou dat was die freeroll
Toch al bekend wie het is. Ik kijk de herhaling dinsdag.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:24 schreef RayMania het volgende:
Vergeten jullie WIDM niet.
Nee, we kijken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:24 schreef RayMania het volgende:
Vergeten jullie WIDM niet.
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:26 schreef rubbereend het volgende:
leuk, mensen die kosten wat het kost hun flush blijven chasennou dat was die freeroll
bij tong wel hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:16 schreef borisz het volgende:
unibet freerolls en een speelbare stack dat gaat niet echt door één deur
Zegt iemand in Hools Terwijl AZ zich aan het plaatsen is voor de kwartfinale. We hebben er weer één in het rijtje Appelsientje Pascalheister.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:53 schreef sjimz het volgende:
Ik ga the Black Dahlia kijken met het vrouwtje!
Pfewquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
100%, als dat niet zo is, dan post ik hier nooit meer.
94ste minuutquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:29 schreef borisz het volgende:
Rondje op kosten van de doelman van Sevilla![]()
En enige wat helpt doesje, is mijn massage, en dat weet je bestquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond met het voetballen m'n kniebanden wat verrekt, buigen gaat moeilijk. Ik moet nog zien of ik morgen de deur uit kan.![]()
Ik neem een biertje op kosten van Bos, dat moet helpen!
Even in de New Age mode:quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond met het voetballen m'n kniebanden wat verrekt, buigen gaat moeilijk. Ik moet nog zien of ik morgen de deur uit kan.![]()
Ik neem een biertje op kosten van Bos, dat moet helpen!
quote:
Wat een metamorfosequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Pak maar een flesje uit een van mijn handen, ik heb ze even ergens anders voor nodig.
Oh dus jij was degene waarvan ik zo moest huilen. Ik kon me steeds niet herinneren wie dat was. Nu weet ik het weer.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:17 schreef tong80 het volgende:
Bos dat ben jij niet. De laatste keer dat jij door twee vrouwen bent gekust was nadat ze je navelstreng hadden doorgeknipt.
Ik liep de verkeerde kamer inquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh dus jij was degene waarvan ik zo moest huilen. Ik kon me steeds niet herinneren wie dat was. Nu weet ik het weer.
Heb stiekem na overleg met de vrouw toch maar AZ gekekenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt iemand in Hools Terwijl AZ zich aan het plaatsen is voor de kwartfinale. We hebben er weer één in het rijtje Appelsientje Pascalheister.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo vanuit frieslandgoed werk van az
Kom maar, kom maar!quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En enige wat helpt doesje, is mijn massage, en dat weet je best![]()
Ik dacht iets anders aan je post te zien.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo min mogelijk m'n been bewegen en typen. Of bedoel je iets anders?
Taart en bierquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is nog genoeg taart en bier enzo.
Taart.quote:
Ook dat was oke.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik dacht iets anders aan je post te zien.![]()
quote:
ik heb de eer gehad dat nummer live te mogen horenquote:
tuurlijk, ook weer lekker film gekeken gisteravondquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt iemand in Hools Terwijl AZ zich aan het plaatsen is voor de kwartfinale. We hebben er weer één in het rijtje Appelsientje Pascalheister.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zeg 't je, het is Karel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:26 schreef appelsientje het volgende:
Oja willen jullie niet zeggen wie de mol is?? Ik moet vanavond nog kijken
Ik weet nog niet eens wie er in de finale staanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:26 schreef appelsientje het volgende:
Oja willen jullie niet zeggen wie de mol is?? Ik moet vanavond nog kijken
Oke dan loop je wel een beetje achterquote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens wie er in de finale staan
Pleased to meet youquote:
ben nog steeds verkouden clauquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:26 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh!
I hope you guess my name....quote:
De Vlieger van Andre Hazes ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:38 schreef borisz het volgende:
dit is de ultime meebler plaat als iedereen gezopen heeft
Geen dankquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ben nog steeds verkouden claubedankt he..
hoera, ik ben ook verkouden ondertussen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ben nog steeds verkouden claubedankt he..
Mwa, dat vind ik persoonlijk geen meeblér nummer na wat bier.quote:
ik ook al de hele weekquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
hoera, ik ben ook verkouden ondertussen.
En mijn vriendin ook sinds vandaag... dat zou mijn schuld dan wel weer zijnquote:
Axel ook, zal het wel van hem hebben.quote:
wel een prettige om te weten dat we niet de enige zijn die verkouden zinquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel ook, zal het wel van hem hebben.
Je hebt mij ook aangestoken...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:26 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh!
Innuendo was beterquote:
Innuendo IS beter en zal altijd beter blijven.quote:
das maar waar 2 unlimited is ook leuk om te horenquote:
12 uur moet ik bij de fysio zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:45 schreef Bos81 het volgende:
Wat ben je vroeg Voreg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |