quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:25 schreef GokuSFE het volgende:
*Meldt zich uiteraard ook
Doen we dan sowieso wel Mansion en Old Bones?
Haal jij die spelfout nou maar eens uit je ondertitel, dan praten we verderquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]old bones
.
doe dan mansion & fuel depot.
Spitsvodigheidquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:32 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Haal jij die spelfout nou maar eens uit je ondertitel, dan praten we verder![]()
tja, zodra game-demon zich hiervoor aanmeldt is 't voor de meesten hier ook al bekeken, maar dat boeit toch niet?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:39 schreef ach het volgende:
nein, ik kan er toch niks van
Je hebt dus wel intresse.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:34 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb niet veel interesse (ik heb de MP van Gears of War welgeteld nul keer opgestart), maar ik moet wel zeggen dat ik toernooien op GAM goede initiatieven vind.
En wat kunnen jullie nu beginnen zonder mijn zegeningen?
Hoiquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:57 schreef ijsmeis het volgende:
Aloha.
Ik denk dat het met de animo wel goed zit.quote:Maar! Is er überhaupt wel animo voor? Post hier je mening maar even.
Zou je mee willen doen? Ja oder nee?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:46 schreef BMH het volgende:
Regel: Glitches zijn niet toegestaan!! Dus niet chainsaw glitchen, rennen en schieten, snel wapens oppakken etc.
Ja, dat dacht ik dus ook.. Maar sommige mensen vinden dit dus niet zo vanzelfsprekend.quote:
Kan dat ook op de 360quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:46 schreef BMH het volgende:
Ja gezellig! Mits het niet laat in de avond is.
Regel: Glitches zijn niet toegestaan!! Dus niet chainsaw glitchen, rennen en schieten, snel wapens oppakken etc.
Tjah. Als een console een hardeschijf heeft vinden devvers het niet nodig om glitches en bugs voor de release te verwijderen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan dat ook op de 360![]()
K dacht dat dat niet kon![]()
Alsof er voor die tijd nooit bugs warenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Tjah. Als een console een hardeschijf heeft vinden devvers het niet nodig om glitches en bugs voor de release te verwijderen.
Hoe groot denk je dat de kans is dat het team dat onder begint met 3 - 2 wint?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:42 schreef twi het volgende:
Iedereen begint een keer onder en een keer boven. En Raven Down vind ik zeker niet dat geluk een te grote rol speelt. Ik ben er dus voor om alle mappen aan te houden. Anders kun je Mansion ook wel weghalen, omdat er een kans is dat iemand daar gaat glitchen.
Nou, ik vind dat ze allemaal moeten gespeeld worden hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:34 schreef Heintje het volgende:
Ja drie punten halen. Zonder draw dus max 5 speelrondes.
Raven down niet omdat daar geluk een te grote rol speeld.
Escalation niet omdat die niet eerlijk is, boven en onder is een te groot verschil. Zeker in korte potjes.
Het is jouw toernooi....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat ze allemaal moeten gespeeld worden hoor.
Wanneer ga je nou verhuizen en wanneer verwacht je weer online te kunnen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:32 schreef bigore het volgende:
Ja, maar of ik tijd heb? dan moet het wel morgen of zo.
Ik krijg 22 maart de sleutel, vanaf dat moment ben ik 3 weken zeker pleitequote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou verhuizen en wanneer verwacht je weer online te kunnen?
tvpquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tja, zodra game-demon zich hiervoor aanmeldt is 't voor de meesten hier ook al bekeken, maar dat boeit toch niet?
ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:31 schreef Heintje het volgende:
Ik heb met mijn 1024 / 512 verbinding nooit problemen gehad.
Mijn snelheid was niet echt super hoog, maar de stabiliteit en zo wel. En dat nog met een super goedkope provider. Al kan het tegenwoordig goedkoper.quote:
soort van cheaten, gebruik maken van fouten in het spel waardoor je dingen kan doen die je eigenlijk niet hoort te kunnen, zoals schieten terwijl je rent.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:31 schreef Haijo het volgende:
Ik ben even nieuwsgieirg maar wat is precies glitchen?
Nou, je kan bijvoorbeeld door een bepaalde knoppen combo rondrennen met een draaiende kettingzaag ipv alleen lopen met een draaiende kettingzaag. Zodra je dan tegen een tegenstander aanrent is ie dood. Zoiets doe je niet per ongeluk en het hoort niet origineel in t spel, dus word t beschouwt als cheaten. Die rennen + schieten glitch ken ik zelf niet, dus hoe dat precies werkt, geen idee.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:20 schreef Haijo het volgende:
Oh, oke, maar hoe weet je dan dat je glitched? (en hoe kun je uberhaupt richten tijdens het schieten?
Je ziet mensen gebukt rennen (dus snel) terwijl ze kunnen strafen en schieten. Ze rennen/strafen dan gewoon om je heen terwijl ze je beschieten met shotgun hagel of meppen met een pistol.. Er is echt NIETS tegen te doenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nou, je kan bijvoorbeeld door een bepaalde knoppen combo rondrennen met een draaiende kettingzaag ipv alleen lopen met een draaiende kettingzaag. Zodra je dan tegen een tegenstander aanrent is ie dood. Zoiets doe je niet per ongeluk en het hoort niet origineel in t spel, dus word t beschouwt als cheaten. Die rennen + schieten glitch ken ik zelf niet, dus hoe dat precies werkt, geen idee.
Die gasten schieten 9/10 keer mis doordat het te snel gaat denk ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Je ziet mensen gebukt rennen (dus snel) terwijl ze kunnen strafen en schieten. Ze rennen/strafen dan gewoon om je heen terwijl ze je beschieten met shotgun hagel of meppen met een pistol.. Er is echt NIETS tegen te doen
Trouwens, ik ga dus voor het 3vs3-systeem, want:quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:24 schreef Heintje het volgende:
Ik heb even de regels uitgetypt zoals ik ze zie, deze zijn nog ter discussie.
• Aan de hand van het aantal spelers 4vs4 of 3vs3
• Iedereen moet evenveel rondes spelen.
• 1 ronde bestaat uit twee mappen First to 3.
• Voor een gewonnen map krijgen de spelers uit het winnende team 1 punt. Per ronde kun je dus maximaal 2 punten scoren.
• De speler die na alle rondes de meeste punten heeft is de winnaar.
• De teams worden willekeurig bepaald. (Dit gebeurd van te voren en zeker niet door de automatisch indeel functie van GoW)
• Een team samenstelling mag niet in twee rondes het zelfde zijn.
• De mappen worden ook willekeurig van te voren bepaald. (Raven down en escalation doen niet mee.)
• Er wordt game mode execution gespeeld met 10 seconden bleed out en 3 minuten round duration.
• Glitchen is absoluut niet toegestaan.
• Als je mee doet moet je ook echt mee doen, anders is het lullig voor je team. Dus niet quiten.
• Het kan gebeuren dat er iets mis gaat met je verbinding, in dat geval moet die map opnieuw gespeeld worden. Mocht het vaker gebeuren wordt het gezien als quiten.
Met een ronde bedoel ik een ronde van het toernooi, niet een ronde uit het spel.
Bij 4vs4 kan dat niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, 3 tegen 3 laten spelen. De andere 2 blijven op de spawn staan en houden alles bij. Tevens moet er één van die twee de host spelen, zodat er niemand gaat huilen dat iemand wint omdat diegene de host is.
Tevens moeten die twee dus alvast links en rechts staan. De rest gaat gewoon in het midden zodat je ook geen gemuil krijgt over oneerlijk teams. Zit je in een slecht team, dan heb je gewoon pech.
Maar om het een beetje eerlijk te houden wilde ik bijvoorbeeld alle maps laten spelen en elke keer tussendoor naar het midden gaan.
En dan uiteindelijk steeds de 2 beste spelers nemen en die weer tegen de 2 beste spelers van een andere ronde laten spelen. (want anders kun je maar met 6 man spelen)
En zo doorgaan totdat je uiteindelijk de 2 beste tegen de 2 beste hebt van alle rondes.
Daaruit komt dan als het goed is een winnaar.
Moet je eerst nog mensen porren?quote:
48 uur zijn twee dagen schat.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, maar wie weet wordt het niet allemaal op één dag gehouden..
tja, als ie toch geen live heeft normaal, verwacht ik geen wonderen van 'm eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, maar wie weet wordt het niet allemaal op één dag gehouden..
Maar hij mag nog wel meedoen, zonder verliezers geen winnaars...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tja, als ie toch geen live heeft normaal, verwacht ik geen wonderen van 'm eerlijk gezegd.
Ik doe rustig aan hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:17 schreef twi het volgende:
Ik zeg onder voorbehoud af, tenzij 't pas over 1,5 a 2 weken is.
Doel je daarmee op mij of iemand anders?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:20 schreef ijsmeis het volgende:
Nou nou nou. Ik heb allang iemand gemept die moet helpen
.
Iemand andersquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:22 schreef Heintje het volgende:
[..]
Doel je daarmee op mij of iemand anders?
normaal wel, ik zit ook in een clan voor GoW, alleen heb ik op het moment ff geen geld voor live.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tja, als ie toch geen live heeft normaal, verwacht ik geen wonderen van 'm eerlijk gezegd.
Dat had ik niet gezienquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Trouwens, ik ga dus voor het 3vs3-systeem, want:
[..]
Bij 4vs4 kan dat niet.
Ik ben niet zo goed in geduld hebben. Anders had ik wel op een PS3 gewacht.quote:
Billenkoek kan je krijgen Heintjequote:Op maandag 26 maart 2007 07:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in geduld hebben. Anders had ik wel op een PS3 gewacht.
En hoelang mag ik daar dan op wachten?quote:
*mept*quote:Op maandag 26 maart 2007 09:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
En hoelang mag ik daar dan op wachten?
Nou het toernooi nog....quote:
Zeker leuker, maar nog moeilijker te organiseren. Ik denk dat het al lastig gaat worden om 16 man te vinden die berijd zijn om met Xbox en TV een eind te gaan reizen.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:09 schreef nexhil het volgende:
is zoiets niet een keer leuker IRL ipv via live? gewoon 16 man, 4 teams ofzo...
dat tweede klinkt eigenlijk niet zo heel verkeerd, dit is jullie kans voorgoed van me af te komenquote:Op maandag 26 maart 2007 10:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zeker leuker, maar nog moeilijker te organiseren. Ik denk dat het al lastig gaat worden om 16 man te vinden die berijd zijn om met Xbox en TV een eind te gaan reizen.
Of bedoel je dat we allemaal een ketting zaag pakken en elkaar te lijf gaan in een bos, museum of binnenstad?
dan is het helemaal een win win situatie, tenministe als het jullie lukt een zaag in hersenpan te drukkenquote:Op maandag 26 maart 2007 11:18 schreef Heintje het volgende:
In dat geval moeten we ook Jack Thompson uitnodigen.
En dan curb-stompen ala American History Xquote:Op maandag 26 maart 2007 11:18 schreef Heintje het volgende:
In dat geval moeten we ook Jack Thompson uitnodigen.
Nee joh, Dat is geweld uit een film, dat is niet erg. Het moet wel geweld uit een game zijn he.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:08 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
En dan curb-stompen ala American History X![]()
Aangezien er hier binnen Fok niet echt teams zijn. (er is 1 vast clubje van mensen die vaak samen spelen) Maar als we vaste teams gaan maken zijn andere al gelijk kansloos.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:35 schreef mardybum het volgende:
Mijn clan en ik hebben wel intresse om mee te doen, maar kunnen we dan wel als team spelen of is dit een individueel toernooi.
Als er prijzen komen moet je wel Fokker zijn. Maar dat is ook het enige. Iemand kan natuurlijk Fokker zijn en maar 1 post hebben.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:26 schreef ijsmeis het volgende:
Wat Heintje zegt. Tevens moeten het natuurlijk allemaal FOK!kers zijn.
Maar wat is het verschil tussen iemand die niet aangemeld is op FOK en iemand die dat wel is en alleen een post heeft van "Ja ik doe mee". Ze moeten bijde hier komen om te zien wanneer en tegen wie ze moeten spelen. Dus grote kans dat ze zich toch wel aanmelden om mee te kunnen praten.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:04 schreef ijsmeis het volgende:
Nouja, het is nou eenmaal een FOK!toernooi en dat wil ik eigenlijk graag zo houden.
Ik heb de buffels ook al geweigerd.
Misschien doe ik toch wel meequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:39 schreef ach het volgende:
nein, ik kan er toch niks van
Dan heb je gewoon geen punten verdient. Maar als je het nou ruim vantevoren aan zou geven, kan er wellicht een ruil plaats vinden.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:31 schreef ach het volgende:
[..]
Misschien doe ik toch wel meeAls je niet komt opdagen als je moet spelen, gaat dat dan gewoon van je punten af of wordt je dan uit het toernooi gekickt?
Wat heb je er aan om je 4 keer aan te melden? De kans is redelijk groot dat je dan een keer tegen of met een kloon van je moet spelen.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:21 schreef ijsmeis het volgende:
Dan moet buffelmaster zich maar aanmelden op FOK!. Mensen moeten zich toch echt straks in het volgende topic aanmelden. En dus niet laten aanmelden door iemand anders. Zo kunnen mensen ook 'valsspelen' door zich 4 keer aan te melden, bijvoorbeeld.
Dat is het grootste probleem van dit toernooi. Als je niet opkomt dagen benadeel je ook je team behoorlijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon geen punten verdient. Maar als je het nou ruim vantevoren aan zou geven, kan er wellicht een ruil plaats vinden.
Ja hallo, IRL kan ik niet laggen hoor!quote:Op maandag 26 maart 2007 10:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
Of bedoel je dat we allemaal een ketting zaag pakken en elkaar te lijf gaan in een bos, museum of binnenstad?
Dan laat je dan een vriend spelen. Het was trouwens maar een voorbeeld. Ik vind dat er alleen maar FOK!kers mee mogen doen, aangezien het vanuit FOK! georganiseerd wordt.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wat heb je er aan om je 4 keer aan te melden? De kans is redelijk groot dat je dan een keer tegen of met een kloon van je moet spelen.
Lijkt me niet echt mogelijk.
Dus eigenlijk mag gewoon iedereen meedoen mits die zich maar even aanmeld.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan laat je dan een vriend spelen. Het was trouwens maar een voorbeeld. Ik vind dat er alleen maar FOK!kers mee mogen doen, aangezien het vanuit FOK! georganiseerd wordt.
Je even aanmelden is nou ook weer niet zo'n grote moeite.
In de toekomst.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:19 schreef bigore het volgende:
Wanneer staat het toernooi gepland dan?
quote:Op donderdag 5 april 2007 09:40 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ja hallo, IRL kan ik niet laggen hoor!
Dan wil ik alleen wel meedoen, de rest van mijn clan zit niet op Fok.quote:Op donderdag 5 april 2007 06:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Aangezien er hier binnen Fok niet echt teams zijn. (er is 1 vast clubje van mensen die vaak samen spelen) Maar als we vaste teams gaan maken zijn andere al gelijk kansloos.
Dus de deelnemers worden individueel en willekeurig in teams gezet. Je kan dus wel meedoen maar dan niet als team.
Er komt binnenkort een topic waarin je je kan aanmelden. Dit topic is alleen wat de TT doet vermoeden.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:29 schreef mardybum het volgende:
[..]
Dan wil ik alleen wel meedoen, de rest van mijn clan zit niet op Fok.
Daarom liet ik ook even weten dat ik wel mee wil doen. Moet ook eerst weten wanneer jullie het houden voordat ik me kan opgeven.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een topic waarin je je kan aanmelden. Dit topic is alleen wat de TT doet vermoeden.
Of gaat het via games.fok.nl?
Jij mag helemaal niet bepalen met wie je in het team gaat.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:45 schreef buffelmaster het volgende:
buffelmaster heeft speciaal hiervoor een account aangemaakt en doet mee, maar ik ga wel met ijsmeis in het team want die heeft een host shotgun![]()
flauw hoor, ik als nieuwe fokker heb toch wel wat te zeggenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niet bepalen met wie je in het team gaat.
Dat gaat de computer doen.
Ik zal je mijn rekening nummer geven. Kijken hoeveel het je waard is om met ijsmeis in een team te komen.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:39 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
flauw hoor, ik als nieuwe fokker heb toch wel wat te zeggen![]()
Ijsmeis mag je altijd kicken toch?quote:Op woensdag 25 april 2007 08:00 schreef Heintje het volgende:
Gears of War toernooi!
Ik hoop dat ik hiervoor wel mag kicken
Ze had me specifiek gevraagt dit topic niet te kicken. Maar nou kon het wel volgens mij.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:23 schreef bigore het volgende:
[..]
Ijsmeis mag je altijd kicken toch?![]()
ps. aangemeld trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |