quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:25 schreef GokuSFE het volgende:
*Meldt zich uiteraard ook
Doen we dan sowieso wel Mansion en Old Bones?
Haal jij die spelfout nou maar eens uit je ondertitel, dan praten we verderquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]old bones
.
doe dan mansion & fuel depot.
Spitsvodigheidquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:32 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Haal jij die spelfout nou maar eens uit je ondertitel, dan praten we verder![]()
tja, zodra game-demon zich hiervoor aanmeldt is 't voor de meesten hier ook al bekeken, maar dat boeit toch niet?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:39 schreef ach het volgende:
nein, ik kan er toch niks van
Je hebt dus wel intresse.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:34 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb niet veel interesse (ik heb de MP van Gears of War welgeteld nul keer opgestart), maar ik moet wel zeggen dat ik toernooien op GAM goede initiatieven vind.
En wat kunnen jullie nu beginnen zonder mijn zegeningen?
Hoiquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:57 schreef ijsmeis het volgende:
Aloha.
Ik denk dat het met de animo wel goed zit.quote:Maar! Is er überhaupt wel animo voor? Post hier je mening maar even.
Zou je mee willen doen? Ja oder nee?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:46 schreef BMH het volgende:
Regel: Glitches zijn niet toegestaan!! Dus niet chainsaw glitchen, rennen en schieten, snel wapens oppakken etc.
Ja, dat dacht ik dus ook.. Maar sommige mensen vinden dit dus niet zo vanzelfsprekend.quote:
Kan dat ook op de 360quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:46 schreef BMH het volgende:
Ja gezellig! Mits het niet laat in de avond is.
Regel: Glitches zijn niet toegestaan!! Dus niet chainsaw glitchen, rennen en schieten, snel wapens oppakken etc.
Tjah. Als een console een hardeschijf heeft vinden devvers het niet nodig om glitches en bugs voor de release te verwijderen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan dat ook op de 360![]()
K dacht dat dat niet kon![]()
Alsof er voor die tijd nooit bugs warenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Tjah. Als een console een hardeschijf heeft vinden devvers het niet nodig om glitches en bugs voor de release te verwijderen.
Hoe groot denk je dat de kans is dat het team dat onder begint met 3 - 2 wint?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:42 schreef twi het volgende:
Iedereen begint een keer onder en een keer boven. En Raven Down vind ik zeker niet dat geluk een te grote rol speelt. Ik ben er dus voor om alle mappen aan te houden. Anders kun je Mansion ook wel weghalen, omdat er een kans is dat iemand daar gaat glitchen.
Nou, ik vind dat ze allemaal moeten gespeeld worden hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:34 schreef Heintje het volgende:
Ja drie punten halen. Zonder draw dus max 5 speelrondes.
Raven down niet omdat daar geluk een te grote rol speeld.
Escalation niet omdat die niet eerlijk is, boven en onder is een te groot verschil. Zeker in korte potjes.
Het is jouw toernooi....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat ze allemaal moeten gespeeld worden hoor.
Wanneer ga je nou verhuizen en wanneer verwacht je weer online te kunnen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:32 schreef bigore het volgende:
Ja, maar of ik tijd heb? dan moet het wel morgen of zo.
Ik krijg 22 maart de sleutel, vanaf dat moment ben ik 3 weken zeker pleitequote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou verhuizen en wanneer verwacht je weer online te kunnen?
tvpquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tja, zodra game-demon zich hiervoor aanmeldt is 't voor de meesten hier ook al bekeken, maar dat boeit toch niet?
ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:31 schreef Heintje het volgende:
Ik heb met mijn 1024 / 512 verbinding nooit problemen gehad.
Mijn snelheid was niet echt super hoog, maar de stabiliteit en zo wel. En dat nog met een super goedkope provider. Al kan het tegenwoordig goedkoper.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |