Koffiekaatje.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:36 schreef du_ke het volgende:
Koffie hoort gewoon zwart en geen rare dingen als melk erdoor. Hooguit een alcoholische toevoeging op z'n tijd.
Aspartaam is erg ongezond. En je weet wat een slechte gezondheid zou betekenen voor je zuurgraad.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:28 schreef Verbal het volgende:
Beide zonder melk of suiker. Gewoon keihard. Tenzij ik een cappuccino neem, daar moet wel suiker (of tegenwoordig een zoetje) in.
V.
Ik drink dan ook amper cappuccinoquote:
Check je papillen, er is een verschil tussen zuur en bitterquote:En je weet wat een slechte gezondheid zou betekenen voor je zuurgraad.![]()
Suiker gaat zo moeilijk door die glasvezel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:47 schreef Verbal het volgende:
Check je papillen, er is een verschil tussen zuur en bitter![]()
V.
Tegenwoordig is alles een POL-topic.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:56 schreef Elseetje het volgende:
Solidair met Jan, eet iedere avond een tomaat
Is dit een POL-topic?
mits goed onderbouwd had het mischien in POL thuis gehoort maar nu past dit topic nergens, slotje dusquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:03 schreef Verbal het volgende:
[..]
Tegenwoordig is alles een POL-topic.
V.
verzoek ingedientquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:56 schreef sigme het volgende:
NWS: http://forum.fok.nl/topic/995471
POL : Aangifte tegen Albayrak dreigt voor belediging Turkije
Samensmelten?
Flamen en bashen nog wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent weer vreselijk aan het flamen en bashen, met je walgelijke gelijkje. Jammer dat het zo moet. Ik zal je voortaan negeren.
Crosspostquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Flamen en bashen nog wel.![]()
Misschien moet je iets minder koffie drinken.
Ik zou zeggen: volg er eentje. Driemaal op rij tot slechtste discussieerder uitgeroepen te zijn lijkt me een vingerwijzing.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Crosspost![]()
Jammer dat je het op die manier denkt te moeten doen sigme. De irritatie bij meerdere users stijgt, zoals je wel merkt.
Er zijn debatcursussen trouwens. Het valt te leren.![]()
Over jou misschien, maar niet over Sigme.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:59 schreef SCH het volgende:
De irritatie bij meerdere users stijgt, zoals je wel merkt.
Je hield toch zoveel van me? Is dat alweer over?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Over jou misschien, maar niet over Sigme.
Gewoon niet zo zeiken en zeuren sigme, je weet best waarom mensen je strontvervelend beginnen te vinden, doe er wat aan of draag de consequenties als wijf.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: volg er eentje. Driemaal op rij tot slechtste discussieerder uitgeroepen te zijn lijkt me een vingerwijzing.
En wat irriteert je nu, SCH? Jij vraagt allelei mensen om onderbouwing maar wordt geirriteerd als ik jou erom vraag. De discussieregel is dat je je standpunt kan onderbouwen. Doe dat dan.
De liefde is nog niet voorbij, maar je hebt gewoon ongelijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:13 schreef SCH het volgende:
Je hield toch zoveel van me? Is dat alweer over?![]()
Och, als het mensen zijn van jouw kaliber, SCH, dan verleent me dat vleugelsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewoon niet zo zeiken en zeuren sigme, je weet best waarom mensen je strontvervelend beginnen te vinden, doe er wat aan of draag de consequenties als wijf.
Leer je daar ook dat het inconsequent is om persoonlijke aanvallen te plaatsen en dan die personen te betichten van flamen en bashen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Crosspost![]()
Jammer dat je het op die manier denkt te moeten doen sigme. De irritatie bij meerdere users stijgt, zoals je wel merkt.
Er zijn debatcursussen trouwens. Het valt te leren.![]()
Pfffrt!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewoon niet zo zeiken en zeuren sigme, je weet best waarom mensen je strontvervelend beginnen te vinden, doe er wat aan of draag de consequenties als wijf.
Ik heb je al eerder gezegd deze week: zelfkritiek is voor jou een vreemd woord.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Och, als het mensen zijn van jouw kaliber, SCH, dan verleent me dat vleugels.
Je bent best een schattige bittere noot, V. En ik kijk altijd met plezier naar je prachtige avatar.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:29 schreef Verbal het volgende:
SCH en Sigme, ik vind wel dat jullie rellen als kostschoolmeisjes, hoor
Het lijkt Playskools My First Flame wel...
V.
Wat een pijnlijke steek onder water.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent best een schattige bittere noot, V. En ik kijk altijd met plezier naar je prachtige avatar.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent best een schattige bittere noot, V. En ik kijk altijd met plezier naar je prachtige avatar.
Of dat als ze wil weten hoe ze er over 15 jaar uitziet een rondje door winkelcentrum Paddepoel moet lopen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:38 schreef Monidique het volgende:
Precies, zeg dan dat ze dik is, ofzo. En dat de cellulitis door haar spijkerbroek heen schijnt.
je edit maakt het er niet minder subtiel door hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:36 schreef Chewie het volgende:
weinig subtiel sch
Nu is het nog ergerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:36 schreef Chewie het volgende:
weinig subtiel sch
Daarentegen is jouw post wel heel subtielquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:49 schreef Re het volgende:
[..]
je edit maakt het er niet minder subtiel door hoor
ik heb zo mijn momenten jaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Daarentegen is jouw post wel heel subtiel.
Zo subtiel genoeg?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:31 schreef SCH het volgende:
Je hebt gelijk Verbal, het is veel te soft.
sigme is een |{57|-|03..
Och ja, het zal ook eens nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:17 schreef Re het volgende:
KutMarokkaan = PJO
done, gewoon verwijderd nu de kloon nogquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:01 schreef Nielsch het volgende:
In het topic Anti-amerikanisme is een nieuwe gebruiker (Kutmarokkanen) zinloze opmerkingen over arabieren aan het maken die geen ene ruk met het onderwerp te maken hebben. Mogen die opgeruimd worden?
Waarom zou dat?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:17 schreef Re het volgende:
KutMarokkaan = PJO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |