Welnee, Krea is zich de tering geschrokken dat op z'n aloude riedeltje eens een keer geen slotje+ban volgde.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:40 schreef nozem het volgende:
Het zit je wel dwars he Kreator? Waar denk jij het recht vandaan te halen om mensen met een psychische stoornis labiele mongolen te noemen eigenlijk?
Het is weer eens wat anders.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, Krea is zich de tering geschrokken dat op z'n aloude riedeltje eens een keer geen slotje+ban volgde.
Ik mag hopen dat zo'n huisarts daar dan doorheen prikt. Maar ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
..sterker nog: Je versterkt door dat soort topic de beleving dat het normaal is om medicatie te slikken. Iemand die een topic binnenwandelt en zegt depressief te zijn, krijgt allemaal advies en tips en wordt gesteund in de beleving dat hij of zij daadwerkelijk ziek is, terwijl het gewoon een slechte week kan zijn. Zo iemand gaat vervolgens met die ervaringen naar de huisarts en whoppa, we hebben er weer een depritank bij.
Dat is toch levensgevaarlijk?
Nah, ik voel me deels aangesproken. Maar hoe dat precies komt zijn in essentie niet jouw zaken. En ik zou het op prijs stellen als je je haantjesgedrag voor de gelegenheid een keer aan de kant zet. Want het is lastig discussieren met iemand die er al bij voorbaat graag een ego-kwestie van wil maken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Och gut, voelt het zich aangesproken?![]()
![]()
![]()
Niet terecht dan, want ik doelde op Frau.Pfeffertopf. Dat is een labiele mongool. Verder noem ik niemand een mongool, dat maak jij er dan weer van, mongool.
Ik heb overigens het recht om iedereen een mongool te noemen, dat noemen ze vrijheid van meningsuiting.
Tsja... hij bracht het dit keer in eerste instantie niet eens zo slecht, jammer van de terugval...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, Krea is zich de tering geschrokken dat op z'n aloude riedeltje eens een keer geen slotje+ban volgde.
Vrijheids van meningsuiting is één ding, fatsoensnormen zijn een ander. Je mening over FP is algemeen bekend, en hoewel een voorbeeld voor een bepaalde kant van R&P die nog wel eens de kop op wilt steken, weinig relevant voor de discussie. Zeker niet in deze vorm.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niet terecht dan, want ik doelde op Frau.Pfeffertopf. Dat is een labiele mongool. Verder noem ik niemand een mongool, dat maak jij er dan weer van, mongool.
Ik heb overigens het recht om iedereen een mongool te noemen, dat noemen ze vrijheid van meningsuiting.
Och gut, krijgt het weer tegengas? Jammer Krea, ik dacht heel even dat je contstructief kon discuseren...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je bent toch een dag ofzo blauw geweest, was dat niet hier?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Daar hebben ze me daadwerkelijk eens voor benaderd.
Of was dat nu seks.
Hmmm, inderdaad, aangezien de adviezen varieren van "het is een wondermiddel" tot "het is de grootst mogelijke troep waar je een zombie van wordt" kan dit tot verwarring leiden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:44 schreef Re het volgende:
[..]
Ik denk meer dat het gaat om met medicatie te stoppen zonder toestemming van de behandelaar, heb al een paar keer voorbij zien komen dat iemand wilde stoppen zonder dat hij/zij de gevolgen kan overzien... Het blijft natuurlijk een dunne lijn tussen puur ervaring uitwisselen en onverantwoorde adviezen...
Een iets wetenschappelijkere benadering en directe moderatie zal een oplossing zijn...
Dat je de lompe boer gaat uithangen doet wel nogal afbreuk aan het goede punt dat je (bijvoorbeeld één post daarvoor) maakte.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ervaringen uitwisselen is prima, maar je ziet dat sommige users zich dokter wanen ( en daar heb je ook een pilletje voor) en een missie hebben de ander er van te overtuigen naar hen te luisteren. En er zijn labiele users die er nog naar luisteren ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:02 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Hmmm, inderdaad, aangezien de adviezen varieren van "het is een wondermiddel" tot "het is de grootst mogelijke troep waar je een zombie van wordt" kan dit tot verwarring leiden.
Desondanks vind ik een ervaringen uitwissel topic waardevol.
Ik merk de laatste paar dagen dat men terughoudender ermee is. Of dat met dit topic te maken heeft weet ik niet, maar een normaal leefpatroon wordt boven het grijpen naar medicijnen gezet, en dat is al een goede ontwikkeling.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
..sterker nog: Je versterkt door dat soort topic de beleving dat het normaal is om medicatie te slikken. Iemand die een topic binnenwandelt en zegt depressief te zijn, krijgt allemaal advies en tips en wordt gesteund in de beleving dat hij of zij daadwerkelijk ziek is, terwijl het gewoon een slechte week kan zijn. Zo iemand gaat vervolgens met die ervaringen naar de huisarts en whoppa, we hebben er weer een depritank bij.
Dat is toch levensgevaarlijk?
Klopt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:07 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ervaringen uitwisselen is prima, maar je ziet dat sommige users zich dokter wanen ( en daar heb je ook een pilletje voor) en een missie hebben de ander er van te overtuigen naar hen te luisteren. En er zijn labiele users die er nog naar luisteren ook.
i.m.o. kan daar veel beter op gemod worden...
Whehehe je kent je users wel, zie ikquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
En nu in één keer uitspreken zonder te stotteren.quote:
Kijk, daar gaat het ook volgens mij omquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:11 schreef Re het volgende:
het gaat natuurlijk niet alleen over dat ene topic maar om het feit dat de tendens door het relatie gedeelte van het forum een bepaalde verwachting creeert die niet met de serieusheid van het psychologie (psychiatrie) gedeelte strookt
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:51 schreef nozem het volgende:
je haantjesgedrag
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:54 schreef Nosh het volgende:
Je mening over FP is algemeen bekend,, weinig relevant voor de discussie. Zeker niet in deze vorm.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:01 schreef zwaaibaai het volgende:
Och gut, krijgt het weer tegengas? Jammer Krea, ik dacht heel even dat je contstructief kon discuseren...
Misschien was de timing wat minder goed.quote:
Hoe kom je daar nou bij? Dat is in de gehele discussie nergens gezegd...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:30 schreef Lotjeb het volgende:
maar dat het gebruik ervan afgekeurd wordt.
Absoluut. Helaas weet ik uit ervaring dat medicatie ook totaal geen oplossing biedt, maar wel een steuntje in de rug kan betekenen. Sommige mensen zijn er echt bij gebaat en lijden maanden tot jaren (in mijn geval 7 jaar) onnodig. Het medicatietopic vind ik ook absoluut één van de betere topics op het R&P forum, gewoon omdat je daar wat steun kunt krijgen van 'lotgenoten'. Ik heb niet het idee dat medicatie daar erg wordt aangemoedigd, dat gebeurt meer in de slaapstoornistopics.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:13 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Kijk, daar gaat het ook volgens mij om![]()
Enneh... over het medicatietopic: ik denk dat de meeste mensen die daar nu zouden lezen vooral afgeschrikt zullen wordenEn dat medicatie de norm wordt? In theorie ben ik daar bang voor maar mijn persoonlike ervaring is dat medicatie absoluut geen makkelijke oplossing is! Je moet namelijk best een bikkel zijn om de eerste weken door te komen
![]()
Dat idee krijg ik ook. Sommigen hebben die medicijnen gewoon nodig, afzien daarvan zou onnodig lijden, totaal niet meer kunnen functioneren of nog erger betekenen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:30 schreef Lotjeb het volgende:
Moet toch nog even iets kwijt hoor... Ik heb het gevoel dat hett gedoogd wordt dat we over medicatie praten ("beter gecontroleerd dan verspreid over het hele forum") maar dat het gebruik ervan afgekeurd wordt. En dat steekt. Onnodige gebruik is natuurlijk niet goed maar medicijnen kunnen ook zo goed zijn! Want dankzij bepaalde medicijnen functioneer ik normaal. En als ik dit zeg wil ik helemaal niemand AD aanpraten maar probeer ik het onderwerp uit de taboesfeer te halen!
Waarop precies?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:40 schreef Re het volgende:
dit is trouwens ook zo'n verdwaalt topic wat wel eens onder de loep mag worden genomen
Depressief door de hormonen, Deel 5
daar wordt ook serieuse onderwerpen aangesneden die makkelijk kunnen ontsporen, gevalletje ingrid misschien?quote:
Welnee, die meiden kennen elkaar al jaren, laat gaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:44 schreef Re het volgende:
[..]
daar wordt ook serieuse onderwerpen aangesneden die makkelijk kunnen ontsporen, gevalletje ingrid misschien?
Ja, ik heb zelf het idee dattie hier met z,n kutkloon gewoon pseudo intelectueel aan het trollen is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:40 schreef nozem het volgende:
Het zit je wel dwars he Kreator? Waar denk jij het recht vandaan te halen om mensen met een psychische stoornis labiele mongolen te noemen eigenlijk?
Dat noemen ze misbruik van de vrijheid van menigsuiting.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
![]()
![]()
Er zijn mensen voor minder gebanned.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:07 schreef yvonne het volgende:
Krea en kutkloon?
Neuh, Krea is gewoon kut.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Houden jullie elkaar heel terwijl ik een potje Worms Armageddon speel? Dan lees i kdaarna even bij.
Ja, jij, ooit voor zo'n kuttopic als deze in R&P :")quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor minder gebanned.
Onthoud jij alle bans?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, jij, ooit voor zo'n kuttopic als deze in R&P :")
Jep, en ik ken Krea's oevre onderhandquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |