hoezo bijna??? die is toch doodquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:22 schreef Kreator het volgende:
Het lijkt me niet nodig te herinneren aan een tijd waarin het ook finaal uit de hand liep met een user die zichzelf bijna doodvrat aan pilletjes en dat hier even kwam mededelen.
Verkapt "ik-heb-de-documantaire-gezien" topicquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:22 schreef Kreator het volgende:
Het lijkt me niet nodig te herinneren aan een tijd waarin het ook finaal uit de hand liep met een user die zichzelf bijna doodvrat aan pilletjes en dat hier even kwam mededelen.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Weet je, ik ga iets raars doen.
Ik ga je gelijk geven.
Bestaat dat topic nog? Geen idee waar je het over hebt nl.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:28 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
hoezo bijna??? die is toch dood
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Weet je, ik ga iets raars doen.
Ik ga je gelijk geven. Ik kom er zo op terug though, even m'n emo-tv afkijken.
het ís ook een lastig onderwerp inderdaad.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:12 schreef Nosh het volgende:
Je hebt een punt, en ik reageer hier later even. Ook n.a.v. het, inmiddels gesloten, Frau. P. -topic.
Virusje onder de leden, dus ik kijk er morgen even naar.
Op dit moment is het negeren van de antiperistaltische maagbewegingen een grotere uitdaging dan hier reageren. En dat is zonde, want er wordt hier best iets zinnigs gezegd. Dus vandaar.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
het ís ook een lastig onderwerp inderdaad.
Het is voor de verandering eens een serieuze poging tot discussie mijnerzijds, dus ik wacht de reacties rustig af.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:18 schreef Nosh het volgende:
[..]
Op dit moment is het negeren van de antiperistaltische maagbewegingen een grotere uitdaging dan hier reageren. En dat is zonde, want er wordt hier best iets zinnigs gezegd. Dus vandaar.
Oy, ik heb een nieuwe tv-serie ontdekt en Nosh is langzaam aan het afsterven. Geef ons tijdquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
het ís ook een lastig onderwerp inderdaad.
Kusje voor Nosh!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:18 schreef Nosh het volgende:
[..]
Op dit moment is het negeren van de antiperistaltische maagbewegingen een grotere uitdaging dan hier reageren. En dat is zonde, want er wordt hier best iets zinnigs gezegd. Dus vandaar.
Het aanmoedigen van zware medicatie, borderline-chat-reeksen, depressie-adviezen en ander medisch advies, dat gewoon bij een arts of bij een professional thuishoort, zelfmoordtopics. Eigenlijk gewoon alle zaken die je als anonieme leek op een forum niet kunt behandelen, adviseren of zou moeten kunnen aanmoedigen; zaken die bij professionele hulpverleners thuishoren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:23 schreef Echo99 het volgende:
Geef eens aan dan wat volgens jou niet kan...
Jezus man, doe niet zo tam. Gooi er dan een kankerturk ofzo tegenaan, dit is ook niets. Het Fok-equivalent van een beetje met je halve stijve tegen een mokkel aanschurkenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:27 schreef Kreator het volgende:
@CClown: Ja helder. Het was makkelijker geweest als je het gewoon niet met me eens was trouwens, dan viel er nog wat te discussieren. Nu kan ik alleen maar zeggen: Ik hoop dat dat pad dan ook een keer daadwerkelijk actief wordt ingezet.
En ik heb wel suggesties (zie plaatje boven, of zie mijn rechten-gebrek), maar ik denk niet dat die in de lijn der wensen van fok liggen.
Klopt, helaas. Net als de honderdduizend verschillende omslachtige manieren om aan relaties te komen of relaties te onderhouden. De maatschappij ligt momenteel op het emotionele niveau van een Asperger. Alles wat niet 100% standaard is moet onderdrukt worden met medicatie. Jammer.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:27 schreef Xennia het volgende:
Iemand die een dipje heeft, heeft meteen een depressie. Iemand die na 2 weken nog steeds niet over zijn relatie heen is moet naar de huisarts voor een verwijzing naar een psycholoog.
Volgens mij is het niet alleen een tendens op fok, maar in de gehele samenleving.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |