En de tekst is ook niksquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:36 schreef Casshern het volgende:
pfff brian klinkt echt naar niks...
Brainlessquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Niet fokken met onze eigenste brainlesspower![]()
Zeker weten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:35 schreef Ashrak het volgende:
Vind de uitvoering van Huub veel leuker ...
De rap van Brian zegt toch meer dan genoeg.
Schiet me plotseling iets te binnen van wijlen Maarten Toonder : ZWELGJE......quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:35 schreef SvenM het volgende:
waar is jaap?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hoe is het mogenlijk. ze hebben de eerste neger ter wereld gevonden zonderrap en ritme gevoel.
zelfs jaap swingt nog meer
Z’n tweede:quote:Nicotina Boy
Hier. Nu. Zoals het is
De buitenwereld is voor mij een groot gemis
Ai, iederen in het huis
Zet ik nu de diss
Kijk hoe ik nu over huub heen pis
Deze midget die me pakt op m’n spraak
Kijk hoe ik hem fuckin raak
Morgen is de dag dat ik hem wijs op zijn drinkgedrag
Met een vieze glimlach zegt u maar gedag
Ik ben de eigenaar van het volledige bedrag
aiii
En toen draaide Brian definitief door :’) .quote:Kijk ik hoe ik deze man lyrisch slacht
dat had je niet gedacht
elke dag en nacht. Je wilde elke chick neuken ik heb ze gepakt., van voor en achter en hard
Ik ben nog niet klaar maar ik stop want het is allemaal een en al gepaar
Ga naar huis kleine muis,
Is vast ranzig.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:39 schreef donpsp het volgende:
Brian lacht echt als een gillende zalm die op het punt van bevallen staat
Nou zeg maar ZWELGquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Schiet me plotseling iets te binnen van wijlen Maarten Toonder : ZWELGJE......![]()
Zou hij daarop dan geselecteerd zijn?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hoe is het mogenlijk. ze hebben de eerste neger ter wereld gevonden zonderrap en ritme gevoel.
zelfs jaap swingt nog meer
HUUB THE ONE AND ONLYquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:39 schreef Casshern het volgende:
nee niks gelijke stand...huub is the man!
iIk seg, ik hou derfan, laat hem lekker flippenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
Jezus, Brainless is volkomen aan het doorfikken!
Wat een gefrustreerd konijn is die sukkel zeg.
Terecht ook, ze hebben allemaal lol gehadquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:40 schreef marky het volgende:
Het mooie is dat Huub er totaal niet mee zit.
beetje afleiding kan geen kwaadquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:42 schreef donpsp het volgende:
Vind Silvia wel opvallend vrolijk... nog vrolijker dan de tijd voordat ze dat te horen kreeg van haar vader
Precies ...quote:
Ze gaf gisteren al aan dat ze er eigenlijk wel steeds mee bezig is maar dat ze ook vooral wel gewoon door wil gaan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:42 schreef donpsp het volgende:
Vind Silvia wel opvallend vrolijk... nog vrolijker dan de tijd voordat ze dat te horen kreeg van haar vader
Nou kots ik al helemaal op 'm...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:43 schreef Copycat het volgende:
Sinds wanneer promoot Brian geenstijl?
Hier welquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:44 schreef milk-shake het volgende:
wat doen de streams het beroerd....bij jullie ook?
Top site, maar slaat in dit geval nergens opquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian: geenstijl.nl !?
Misschien omdat hij weet dat dat toch wel een soort van concurrent is van Fok?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian: geenstijl.nl !?
Alsjeblieft niet...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:44 schreef Soury het volgende:
Ik zie een boel petjes pitamienjes. Moet ik dit serieus nemen ofzo ?![]()
Nop perfecto hieroquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:44 schreef milk-shake het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:45 schreef marky het volgende:
[..]
Misschien omdat hij weet dat dat toch wel een soort van concurrent is van Fok?
Sinds zijn gesprek met de siegoloog: dat zijn houding het bewijs is dat hij totaal geen stijl heeft.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:43 schreef Copycat het volgende:
Sinds wanneer promoot Brian geenstijl?
quote:
nee, dat was de close-up van jaap, en de stem van natasiaquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:44 schreef milk-shake het volgende:
Je haalt ze er zo uitquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:44 schreef milk-shake het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:47 schreef Brulkip het volgende:
Whahaha...wat een ontzettende stumper is die Brian ook....hij had eerst zijn muts opgezet en nu lekker cool een petje achterste voren om een toffe rapper te lijken.....
Hij is echt een nobody!
Nou pas? Ik had je toch wat hoger ingeschat naar aanleiding van je kwaliteitspostings.quote:
Ik zeg daar niets meer op, want anders wordt dat over een maand weer voor m'n voeten gegooid.quote:
Silvia is overspoeld met zoveel warmte en liefde van Huub en Eric en zeker niet in de laatste plaats het publiek...dat geeft zo veel positieve energie...zoveel kracht...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:42 schreef donpsp het volgende:
Ik negeer de eerste helft van je post en zeg:quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nou pas? Ik had je toch wat hoger ingeschat naar aanleiding van je kwaliteitspostings.![]()
Nou zeg, wat kan jij een ongelooflijke botterik zijn!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zeg daar niets meer op, want anders wordt dat over een maand weer voor m'n voeten gegooid.
Wat verwacht je nou van dat stelletje cultuurbarbaren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:48 schreef milk-shake het volgende:
het bandje ken niet eens het liedje SHE...............................nou ja
Ze zingen de aangepaste versiequote:Op woensdag 14 maart 2007 21:47 schreef Katewalker het volgende:
ooowwww, ze gaan she zingen...dat is zoooo mooi...
Voor wie wil mee zingen:
Nee toch...zij ook al???quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:46 schreef milk-shake het volgende:
natasia en rat voelen zich helemaal toppie met die petjes
Pas daar nou mee op, straks komen al die homofobe relklonen weer onder hun steen vandaan gekropen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik negeer de eerste helft van je post en zeg:![]()
Binnenkort in uw platenzaakquote:
Ik wil je het verschil tussen deze opmerking en jouw smakeloze bijdrage over een maand nog wel eens duidelijk maken, je hebt er blijkbaar behoefte aan!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zeg daar niets meer op, want anders wordt dat over een maand weer voor m'n voeten gegooid.
Dan moeten ze het toch eerst verstaan, en daarvoor moet je volgens mij opletten..quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Hebben de anderen nou wel door dat dit een heel erg anti Brian/Natasia/Amanda nummer is?
Jij hebt opgeletquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:52 schreef schizolientje het volgende:
Knap, de tekst is aangepast aan SHE
Het is eigen gemaakte tekst..van een fan...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:51 schreef zaadjuh het volgende:
ze zingen hem verkeerd?
Pietje en Ian geven kusjes! Baaaaaaaaaaaaah!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Pas daar nou mee op, straks komen al die homofobe relklonen weer onder hun steen vandaan gekropen.![]()
Maar ook voor jou![]()
Ja, ik merkte het al..jammer..quote:
Juf Judith krijgt nu een inzinking. (alweer eenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:52 schreef noekje het volgende:
Ik ben niet toondoof dus ik kan met zekerheid zeggen dat dit toch vrij vals is en dat is een understatement.
Jij bent duidelijk gewoon jaloers!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Pietje en Ian geven kusjes! Baaaaaaaaaaaaah!![]()
Jep.. het was die ene versie. Je weet wel, die valse.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk gewoon jaloers!![]()
Voor mootie:![]()
nu pietje nog!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:54 schreef Bullebak het volgende:
Heeft Smuljaap nog een waarschuwing gekregen?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:53 schreef Kinga het volgende:
Deze avond hoort toch echt in de top 10 saaiste avonden....
Dat kan zomaar ineens omgekeerd zijn..dat weet je toch?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:53 schreef Kinga het volgende:
Deze avond hoort toch echt in de top 10 saaiste avonden....
Nee en Jaap ook nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:55 schreef Frasier het volgende:
Heeft Huub trouwens nog steeds geen brief gekregen waarin zijn officiele waarschuwing gemeld wordt?
HOE DURF JE DAT EEN JAZZSTEM TE NOEMEN!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:56 schreef kijhart het volgende:
die gozer heb wel een jazz stem klinkt netjes
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil eigenlijk een film gaan kijken, maar ik ben bang dat ik een eventueel flippen van Brian mis.
moeten die lui eerst oprottenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat kan zomaar ineens omgekeerd zijn..dat weet je toch?![]()
brief?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:55 schreef Frasier het volgende:
Heeft Huub trouwens nog steeds geen brief gekregen waarin zijn officiele waarschuwing gemeld wordt?
Hostie alsin hostie ham/kaas?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:57 schreef Soury het volgende:
Jemig is die hostie band er nog steeds.. Begin mijn geduld te verliezen![]()
Hij is zijn koffers aan het pakken, want hij weet al dat hij om 22:30 een boodschap van de Plasmaboy gaat krijgen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:56 schreef Flabberguest het volgende:
Is die homp vet naar achter geroepen ofzo? of zit die weer in de sportzaal? Zag hem een tijdje geleden opstappen en zijn jasje pakken en weglopen maar sindsdien (gelukkig) niet meer gezien.
die foto's van jaap heeft ie gewoon op zijn web log staan ook...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:57 schreef schizolientje het volgende:
Brian heeft het fototoestel weer gevonden, ook toevallig
Ik zou best naar het toilet willen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil eigenlijk een film gaan kijken, maar ik ben bang dat ik een eventueel flippen van Brian mis.
helemaal mee eens!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:58 schreef tipsch het volgende:
OK, ik heb het even aangekeken, de coupe van Sylvia die ze nu heeft is veruit de beste die ze tot dusver heeft gehad. k vind haar zo een lekker wijf
de krullen zijn niet mooi vind ik, beetje rommelzooi. kan veeeeeeeeel beter!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:58 schreef tipsch het volgende:
OK, ik heb het even aangekeken, de coupe van Sylvia die ze nu heeft is veruit de beste die ze tot dusver heeft gehad. k vind haar zo een lekker wijf
Ja bedankt heb ik nog trek ook....quote:
Klopt, maar ja, we weten wie ervoor verantwoordelijk is he...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:58 schreef mootie het volgende:
[..]
de krullen zijn niet mooi vind ik, beetje rommelzooi. kan veeeeeeeeel beter!
Dat het beter kan, ben ik van overtuigd, maar ik vergelijk nu alleen met de coupes die ze eerder binnen DGK heeft gehadquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:58 schreef mootie het volgende:
[..]
de krullen zijn niet mooi vind ik, beetje rommelzooi. kan veeeeeeeeel beter!
Wat meer duidelijkheid over gisteravond bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:58 schreef FSR het volgende:
Staat er nog iets op het programma ( omdat ze weg moeten ) ??
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hij is zijn koffers aan het pakken, want hij weet al dat hij om 22:30 een boodschap van de Plasmaboy gaat krijgen.
Maak me niet blij met een dooie mus hequote:Op woensdag 14 maart 2007 21:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hij is zijn koffers aan het pakken, want hij weet al dat hij om 22:30 een boodschap van de Plasmaboy gaat krijgen.
Het staat haar inderdaad heel goed. Met d'r eigen haar had ze af en toe een Ma Flodder-uiterlijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat het beter kan, ben ik van overtuigd, maar ik vergelijk nu alleen met de coupes die ze eerder binnen DGK heeft gehad
Vaak wel, maar niet altijd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat wordt toch altijd doormiddel van een brief aan de bewoner gemeld?
Ik deel die mening met jequote:Op woensdag 14 maart 2007 22:00 schreef scrabbie het volgende:
ik vind het maar heel vaag dat die bolle koe elke keer weg gaat. zo zie je hem 3 minuten met het eten. zo zie je hem even huub en eric dwars zitten. dan zie je hem ff op de fiets boven. maar ik vind het echt een domme actie van DGK om ooit die gast erin te plaatsen. maarja dat is mijn mening
Shit Scan.....mooie cap weeerquote:
Het gaat niet om de liedjes PB, maar om wat wie met iemand anders doet als er een beetje muziek is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:58 schreef partyyboyy het volgende:
*Nog 1 liedje?*
FLIKKER TOCH OP MET DIE SNEUE LIEDJES!!
Ik mis nog net een bank waar ze op gaan zitten en dan met dat kattengejank in de maat met hun vingers gaan knippen.
Ook niet als het een salamander is?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maak me niet blij met een dooie mus he![]()
Ja die teringband!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:02 schreef Kinga het volgende:
ik vind dat er vanavond iemand uit gegooid moet worden.
zo.
Je geeft het antwoord zelf al!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:02 schreef mootie het volgende:
Wat is natasja raar aan het huppelen in dr veeeeeeeeeeel te strakke broek!
Kikkers ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ook niet als het een salamander is?
Dat is blijkbaar zn gangstalook, zn homies zijn er toch?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:03 schreef Frasier het volgende:
Wat loopt Breien er nou weer als een sloeber bij?
Ja, dan krijgt hij weer zo`n ruziemaak-instructie, die hij volkomen verkeerd uitvoert.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:01 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoop niet dat Japio achter is.
Meestal daarna breekt de oorlog uit.
J.aap bijvoorbeeld....uhm tenminste gooien...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:02 schreef Kinga het volgende:
ik vind dat er vanavond iemand uit gegooid moet worden.
zo.
quote:
Haar haar is vandaag voller dan anders, haar extensions zijn geloof ik vooral voor lengte gezet, beetje jammer (ik vind het nog iets te lang). Maar dit volle, oei oei - errug verleidelijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:01 schreef Day het volgende:
[..]
Het staat haar inderdaad heel goed. Met d'r eigen haar had ze af en toe een Ma Flodder-uiterlijk.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wou net mijn peuk aftikken, en toen stootte ik zo per ongeluk tegen een leeg glazen flesje water aan,
en dat rolde langzaam over mijn bureau en storte toen richting vloer,
maar inplaats van compleet uiteen te knallen bleef hij heel!
Dus ik denk: geluk zeg...![]()
Raap 'm op en flikker vervolgens mijn asbak over de grond...![]()
Maar wat het meest frustrerend is, is dat dit alles beter klonk dan de muziek van Fouradi...![]()
Oh ja joh?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:04 schreef Bullebak het volgende:
BrianWat een nerd
Hij valt echt met alles buiten de boot. Die gasten lachem hem vierkant uit op de weg naar huis
Rascalquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ook niet als het een salamander is?
Ik wou net mijn peuk aftikken, en toen stootte ik zo per ongeluk tegen een leeg glazen flesje water aan,
Maar wat het meest frustrerend is, is dat dit alles beter klonk dan de muziek van Fouradi...![]()
ze is loops ..quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:02 schreef mootie het volgende:
Wat is natasja raar aan het huppelen in dr veeeeeeeeeeel te strakke broek!
Lijkt me ook niet echt opwindend...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:04 schreef HiDiHo het volgende:
stemronde tegen eric ?
Probeer een 2e pc..quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:05 schreef tong80 het volgende:
Iemand een live streamlink waarbij ik kan blijven fokken ?
Tis net een Kaboutahquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar zn gangstalook, zn homies zijn er toch?![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:08 schreef mootie het volgende:
Ze kunnen nog niet weg!!!! Amanda heeft nog niet gebekt!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:08 schreef Frasier het volgende:
Iedereen is zo z'n portemonnee kwijt, let maar op.
hahahaha...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja Hier:quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:05 schreef tong80 het volgende:
Iemand een live streamlink waarbij ik kan blijven fokken ?
Bwian z'n condooms ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:08 schreef Frasier het volgende:
weet jij meer dan wij?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:08 schreef obezzi het volgende:
is de stemming al geweest of moet die nog komen?
48 uur, dus morgenquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:08 schreef obezzi het volgende:
wat zoek je dan?quote:
Je bent een heldquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bedoel je nou gewoon zoiets: http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.html?
Evenals Joop..quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:08 schreef demins het volgende:
Fouradi, vergeet die naam!!!
Komt er een stemming?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:08 schreef obezzi het volgende:
ja maar ze gingen nog wel een pleidooi houden toch vandaag? of is dat al geweest?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Komt er een stemming?
Die van die 2 uur gedeeltelijk zonder camera is volgens mij morgenavond pas.
Kloptquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Komt er een stemming?
Die is idd morgen. Vanavond zal er wel niets meer komen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Komt er een stemming?
Dus d'r gaat toch nog iets gebeuren!?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:11 schreef Casshern het volgende:
[..]
ja maar ze gingen nog wel een pleidooi houden toch vandaag? of is dat al geweest?
Nou ontzettend...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou, ophoepelen jongens...
Het was ONTZETTEND leuk..
zeker weer een stemming voor die stemmingmakers uit jouw groepje ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Komt er een stemming?
Volgens mij nog niet geweest, dus (als het doorgaat) komt dat nog.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:11 schreef Casshern het volgende:
[..]
ja maar ze gingen nog wel een pleidooi houden toch vandaag? of is dat al geweest?
nou huub zei vanochtend tegen amanda dat ze vandaag een pleidooi gingen houden en morgen de stemming.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus d'r gaat toch nog iets gebeuren!?
Hou je schoenen maar aan aubquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik, maar goed dat je het nog even typt...![]()
Evenals partyygayquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:10 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Evenals Joop..
..of was het nu Sjaan?
zijn ze vergeten, zouden ze nu morgen doen zei Huub vanmiddagquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet geweest, dus (als het doorgaat) komt dat nog.
Gebruiken ze in de kooi als onderzetter...wedden?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb ZO genoten...
Het eerste dat ik morgen doe ik een cd van die gasten kopen!
![]()
Ik ook!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb ZO genoten...
![]()
Ik ga d'r zo heen, zal al wel een rij liggen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:14 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik ook!
Morgevroeg met mn slaapzaak voor de platenzaak liggen, want ik verwacht dat het in no-time uitverkocht is.![]()
Watergolfjes ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:13 schreef tutjehola het volgende:
Wat een verassing, allemaal in golfjes![]()
Komt ie met een brief waarin z'n officiele waarschuwing vermeld wordt, goh toevalquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:14 schreef Katewalker het volgende:
Ja, Huub liep naar achter...
Ik geniet van Fok vanavond, is off-topic maar is toch het vermelden waard.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb ZO genoten...
![]()
Ja ze wonen naast een golfbaan, duhhh!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:13 schreef tutjehola het volgende:
Wat een verassing, allemaal in golfjes![]()
Toch blijf ik hopen dat DGK consequent is en Jaap er ook een geeft ... of evt exit, maar dat zal er wel helemaal niet in zitten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Komt ie met een brief waarin z'n officiele waarschuwing vermeld wordt, goh toeval.
Meestal hebben gasten die met de woorden Gay of Homo gooien om mensen belachelijk te maken zelf iets te verbergenquote:
Je ziet hem ook makkelijk over het hoofdquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian vroeg zich ook af waar Japio gebleven was...
Vergeet je laptop niet!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga d'r zo heen, zal al wel een rij liggen...
ja idd, vlug!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga d'r zo heen, zal al wel een rij liggen...
Zo'n grap maakte Jaap zelf ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Je ziet hem ook makkelijk over het hoofd
Als mijn voorgevoel gaat kloppen kan ik binnenkort weer lekker slapen 's nachts.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:17 schreef Yollie het volgende:
~Jaap was bij de buren, en ze hebben even het script doorgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |