Gebruiken ze in de kooi als onderzetter...wedden?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb ZO genoten...
Het eerste dat ik morgen doe ik een cd van die gasten kopen!
![]()
Ik ook!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb ZO genoten...
![]()
Ik ga d'r zo heen, zal al wel een rij liggen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:14 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik ook!
Morgevroeg met mn slaapzaak voor de platenzaak liggen, want ik verwacht dat het in no-time uitverkocht is.![]()
Watergolfjes ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:13 schreef tutjehola het volgende:
Wat een verassing, allemaal in golfjes![]()
Komt ie met een brief waarin z'n officiele waarschuwing vermeld wordt, goh toevalquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:14 schreef Katewalker het volgende:
Ja, Huub liep naar achter...
Ik geniet van Fok vanavond, is off-topic maar is toch het vermelden waard.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb ZO genoten...
![]()
Ja ze wonen naast een golfbaan, duhhh!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:13 schreef tutjehola het volgende:
Wat een verassing, allemaal in golfjes![]()
Toch blijf ik hopen dat DGK consequent is en Jaap er ook een geeft ... of evt exit, maar dat zal er wel helemaal niet in zitten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Komt ie met een brief waarin z'n officiele waarschuwing vermeld wordt, goh toeval.
Meestal hebben gasten die met de woorden Gay of Homo gooien om mensen belachelijk te maken zelf iets te verbergenquote:
Je ziet hem ook makkelijk over het hoofdquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian vroeg zich ook af waar Japio gebleven was...
Vergeet je laptop niet!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga d'r zo heen, zal al wel een rij liggen...
ja idd, vlug!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga d'r zo heen, zal al wel een rij liggen...
Zo'n grap maakte Jaap zelf ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Je ziet hem ook makkelijk over het hoofd
Als mijn voorgevoel gaat kloppen kan ik binnenkort weer lekker slapen 's nachts.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:17 schreef Yollie het volgende:
~Jaap was bij de buren, en ze hebben even het script doorgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |