moeten die lui eerst oprottenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat kan zomaar ineens omgekeerd zijn..dat weet je toch?![]()
brief?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:55 schreef Frasier het volgende:
Heeft Huub trouwens nog steeds geen brief gekregen waarin zijn officiele waarschuwing gemeld wordt?
Hostie alsin hostie ham/kaas?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:57 schreef Soury het volgende:
Jemig is die hostie band er nog steeds.. Begin mijn geduld te verliezen![]()
Hij is zijn koffers aan het pakken, want hij weet al dat hij om 22:30 een boodschap van de Plasmaboy gaat krijgen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:56 schreef Flabberguest het volgende:
Is die homp vet naar achter geroepen ofzo? of zit die weer in de sportzaal? Zag hem een tijdje geleden opstappen en zijn jasje pakken en weglopen maar sindsdien (gelukkig) niet meer gezien.
die foto's van jaap heeft ie gewoon op zijn web log staan ook...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:57 schreef schizolientje het volgende:
Brian heeft het fototoestel weer gevonden, ook toevallig
Ik zou best naar het toilet willen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil eigenlijk een film gaan kijken, maar ik ben bang dat ik een eventueel flippen van Brian mis.
helemaal mee eens!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:58 schreef tipsch het volgende:
OK, ik heb het even aangekeken, de coupe van Sylvia die ze nu heeft is veruit de beste die ze tot dusver heeft gehad. k vind haar zo een lekker wijf
de krullen zijn niet mooi vind ik, beetje rommelzooi. kan veeeeeeeeel beter!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:58 schreef tipsch het volgende:
OK, ik heb het even aangekeken, de coupe van Sylvia die ze nu heeft is veruit de beste die ze tot dusver heeft gehad. k vind haar zo een lekker wijf
Ja bedankt heb ik nog trek ook....quote:
Klopt, maar ja, we weten wie ervoor verantwoordelijk is he...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:58 schreef mootie het volgende:
[..]
de krullen zijn niet mooi vind ik, beetje rommelzooi. kan veeeeeeeeel beter!
Dat het beter kan, ben ik van overtuigd, maar ik vergelijk nu alleen met de coupes die ze eerder binnen DGK heeft gehadquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:58 schreef mootie het volgende:
[..]
de krullen zijn niet mooi vind ik, beetje rommelzooi. kan veeeeeeeeel beter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |