beetje afleiding kan geen kwaadquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:42 schreef donpsp het volgende:
Vind Silvia wel opvallend vrolijk... nog vrolijker dan de tijd voordat ze dat te horen kreeg van haar vader
Precies ...quote:
Ze gaf gisteren al aan dat ze er eigenlijk wel steeds mee bezig is maar dat ze ook vooral wel gewoon door wil gaan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:42 schreef donpsp het volgende:
Vind Silvia wel opvallend vrolijk... nog vrolijker dan de tijd voordat ze dat te horen kreeg van haar vader
Nou kots ik al helemaal op 'm...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:43 schreef Copycat het volgende:
Sinds wanneer promoot Brian geenstijl?
Hier welquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:44 schreef milk-shake het volgende:
wat doen de streams het beroerd....bij jullie ook?
Top site, maar slaat in dit geval nergens opquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian: geenstijl.nl !?
Misschien omdat hij weet dat dat toch wel een soort van concurrent is van Fok?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian: geenstijl.nl !?
Alsjeblieft niet...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:44 schreef Soury het volgende:
Ik zie een boel petjes pitamienjes. Moet ik dit serieus nemen ofzo ?![]()
Nop perfecto hieroquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:44 schreef milk-shake het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:45 schreef marky het volgende:
[..]
Misschien omdat hij weet dat dat toch wel een soort van concurrent is van Fok?
Sinds zijn gesprek met de siegoloog: dat zijn houding het bewijs is dat hij totaal geen stijl heeft.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:43 schreef Copycat het volgende:
Sinds wanneer promoot Brian geenstijl?
quote:
nee, dat was de close-up van jaap, en de stem van natasiaquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:44 schreef milk-shake het volgende:
Je haalt ze er zo uitquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:44 schreef milk-shake het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:47 schreef Brulkip het volgende:
Whahaha...wat een ontzettende stumper is die Brian ook....hij had eerst zijn muts opgezet en nu lekker cool een petje achterste voren om een toffe rapper te lijken.....
Hij is echt een nobody!
Nou pas? Ik had je toch wat hoger ingeschat naar aanleiding van je kwaliteitspostings.quote:
Ik zeg daar niets meer op, want anders wordt dat over een maand weer voor m'n voeten gegooid.quote:
Silvia is overspoeld met zoveel warmte en liefde van Huub en Eric en zeker niet in de laatste plaats het publiek...dat geeft zo veel positieve energie...zoveel kracht...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:42 schreef donpsp het volgende:
Ik negeer de eerste helft van je post en zeg:quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nou pas? Ik had je toch wat hoger ingeschat naar aanleiding van je kwaliteitspostings.![]()
Nou zeg, wat kan jij een ongelooflijke botterik zijn!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zeg daar niets meer op, want anders wordt dat over een maand weer voor m'n voeten gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |