quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:17 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti wil graag de groeten doen aan hermandeperman, m5 en baracuda
en ik dan vuile sletquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:17 schreef Alfisti het volgende:
wie zijn de uitzonderingen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:20 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti doet aan (bijna) iedereen de groeten
nu voel ik me niet meer speciaalquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:20 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti doet aan (bijna) iedereen de groeten
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti] doet speciaal aan ook_gek persoonlijk even de groeten[/me]
@alexxxxx: wie denk je?
jij moet niet zo slijmenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:23 schreef lipje het volgende:
[me=lipje doet de groeten aan Alexxxxx en ook_gek
Dat was het bij iedereen zo ongeveerquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Iemand bij wie het gister 12 graden was?
moet jij zeggen aandachtshoerquote:
Heeft die geen eigelijk niet een mega tijd verschil daar. Het valt op dat hij gewoon normale nederlandse tijden online isquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Iemand bij wie het gister 12 graden was?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heeft die geen eigelijk niet een mega tijd verschil daar. Het valt op dat hij gewoon normale nederlandse tijden online is![]()
Finland ligt maar een uur verder naar het oosten. Dus het is hier nu dus 5 over half 9quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heeft die geen eigelijk niet een mega tijd verschil daar. Het valt op dat hij gewoon normale nederlandse tijden online is![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Ja, Finland is tcoh dat eiland tussen Australië en Nieuw-Zeeland?
ji ging van het zomer toch naar spanje?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Finland ligt maar een uur verder naar het oosten. Dus het is hier nu dus 5 over half 9
Australïe wil ik hierna heen![]()
Van de zomer hopenlijk wel ja, maar dat is alleen voor de zomer. Ik woon in Finland tot janauri 2008quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:40 schreef lipje het volgende:
[..]
ji ging van het zomer toch naar spanje?
OK, tof. Enige deel van Assen waar ik kom zin het station, het circuit, en de weg er tussenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:30 schreef CrazyCavia het volgende:
Lijn 4 gaat naar Marsdijk.
Is er uberhaupt iets anders in Assen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OK, tof. Enige deel van Assen waar ik kom zin het station de weg erheen, het circuit, en de weg er tussen het weiland ernaast
Drents Museumquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is er uberhaupt iets anders in Assen?
de rechtbankquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is er uberhaupt iets anders in Assen?
Finkers..... ohnee das Almelo, ook zo'n k*tdorpquote:
om daarna lekker op het circuit rond te hangen. Was toch in de buurtquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, daar kwam jij als puber dan weer
Hoe sleep je die kart naar t circuit eigenlijk?quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe sleep je die kart naar t circuit eigenlijk?
als dank voor het leuke mixjequote:Op woensdag 14 maart 2007 19:16 schreef ook_gek het volgende:
http://www.nopeisdope.com/
ik wil die mix hebben die op deze site staat. Maar uhm hoe ga ik die krijgen![]()
helemaal goud!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:31 schreef PeT het volgende:
[..]
als dank voor het leuke mixje![]()
http://www.nopeisdope.com/track1.swf en dan ff googlen naar swf -> mp3
Hoeveel mb? Je mag een kopietje wel naar mn mailbox sturenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
helemaal goud!!!
op hyves staat ook muziek kan je dat ook er van af trekken of niet?
er staat een remix op die ik MOET hebben
Als er "serverside" een muziek file wordt geladen kan je het altijd nog proberen te grabben en als het "lokaal" dmv van een file gedaan wordt is het het helemaal makkelijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
helemaal goud!!!
Hyves? Geen idee, als het een zelfde soort mix is dan stuur maar een link want dan moet ik hem ook hebbenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
helemaal goud!!!
ik knal je vanavond wel op msn. Dat lult makkelijkerquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:00 schreef PeT het volgende:
[..]
Hyves? Geen idee, als het een zelfde soort mix is dan stuur maar een link want dan moet ik hem ook hebben
quote:
en toen dacht ze dat je een homofiele kapper was?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:19 schreef Richboy het volgende:
[..]
Vanmorgen om practische redenen met de Boxster naar college. Ik stap uit, parkeert er zo'n ontzettend geil rechtenvrouwtje haar 2002 SL naast me...
Nee. Maar ik dacht dat ik vaker naar de rechtenfaculteit moet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en toen dacht ze dat je een homofiele kapper was?
Welk merk banden heb jij?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:29 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb al naar parijs gebelt waar die ster blijft
Ze waren er mee bezig zeker?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:29 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb al naar parijs gebelt waar die ster blijft
quote:
Hoezo dat? Ik rij op Pirelli's P Zero Nero...quote:
Dan krijg je GEEN Michellin sterquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik rij op Pirelli's P Zero Nero...
Daarom heb je dus nog geen ster.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik rij op Pirelli's P Zero Nero...
Bara in een Alfaquote:
De eerstkomende tijd zal ik toch in mn aloude Visa gaan rijden. Dus die moeite is niet voor nisk geweest! Ik overweeg het slechts. Hij is gewoon vbeel te goed om te gebruiken voor onderdelen, of om te bouwen tot crosser. Mijn koets is redleijk gaar op bepaalde plekken, en deze heeft, ook aan de kleur te zien, een heel deel van zn leven binnen gestaan. Maar dit weekend maar eens met 2cv en Emiel kijken wat we doen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:35 schreef lipje het volgende:
hebben we daar al die moeite voor gedaan
maar wel feli
gister de V6 uit de mondeo van een collega van me bewonderd, maar dat was ook een mooi wolfje in schaapskleren. Was Bo zn dubebelganger btwquote:
Oke, dat zei die vast niet echtquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gister de V6 uit de mondeo van een collega van me bewonderd, maar dat was ook een mooi wolfje in schaapskleren. Was Bo zn dubebelganger btwWat ie zlef van zn auto vaond laat zich dus ook wel raden:')
"Bijna net zo gaaf als een Alfa!"
je leeft nogquote:
Bij de Makroquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die stond hier al ongebruikt
Daar komt volgende week een groot whiteboard voor in de plaats.
url?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:45 schreef Hugster het volgende:
Verkoop via eigen Amerikaanse webshops. We hebben een LLC in de US.
En tevens ook search engine optimization.
Verkoop je macbookpro's voor spotprijsjes ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:42 schreef Hugster het volgende:
E-commerce
Neequote:Op donderdag 15 maart 2007 20:01 schreef lipje het volgende:
[..]
Verkoop je macbookpro's voor spotprijsjes ?![]()
Is nu nog niet nodig omdat we starten met dropshippers. Maar er zijn al een aantal opties voor opslag en huisvesting in de US via vrienden en kennissen. Als iets echt goed loopt gaat dat ook zeker gestart worden daar en gaat er 1 van ons 3 daar zitten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
heb je ook opslag? Voor de shit die je verkoopt?
relaxedquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:45 schreef Hugster het volgende:
Verkoop via eigen Amerikaanse webshops. We hebben een LLC in de US.
Nee hoor, die doe ik nog steedsquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
relaxedgestopt met de studie dan, of niet?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:12 schreef Hugster het volgende:
Waarom is Anne er nou weer niet als ik er wel ben
is de fax wel goed aangekomen dan. Hij was goed gegaan volgens de faxmachine.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:59 schreef Sjoewe het volgende:
Nog steeds geen Apple Student Developer
Nee hoeft niet. Ik moet gewoon m'n geduld trainen. Kan wel een week duren. Maar toch bedanktquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is de fax wel goed aangekomen dan. Hij was goed gegaan volgens de faxmachine.
zal ik hem morgen anders opnieuw faxen?
Die bedoel ik ookquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:31 schreef BoJo het volgende:
anne wie is mika in je msn titel, ik heb nl. een nieuwe agent deze week die mika heet![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook!!
http://forum.fok.nl/topic/975990
Yikes. Zeg 'm dat ie voor dequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:38 schreef BoJo het volgende:
mika wil een honda integra r of een lotus elise![]()
nep finquote:
Mja ik hoor hier alleen DREUN-DREUN-DREUN-DREUN-DREUN-DREUN-DREDREDREDRE-DREUN-DREUN-DREUNquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Toet-toet boing boing
rubberen vuist in den anus?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:05 schreef Sjoewe het volgende:
En iemand. Die AAAAAARGH. AAAAAAAAARGH. AAAAAAAAAAAARGH. gilt
hakkuh en zaguh!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Toet-toet boing boing
Neeh, dr heten er ook nog een maar Mikkoquote:
1 |
Niet veel, er zijn genoeg andere brandjes te blussen 14.gifquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe, wat zou de sanctie zijn als we dit gruwelijk gaan misbruiken?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:45 schreef Hugster het volgende:
Wie niet?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:38 schreef BoJo het volgende:
mika wil een honda integra r of een lotus elise![]()
True ende puickquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niet veel, er zijn genoeg andere brandjes te blussen 14.gif
Sjonnenbak, maar afgezien daarvan nog best okquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Integra spreekt me niet aan, sorry
Turquaz52 is je homeboyquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Sjonnenbak, maar afgezien daarvan nog best ok
Mensen die een auto kopen om 'de buurman' te imponerenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Turquaz52 is je homeboy [afbeelding]
Nee, daarvoor heb ik twee buurvrouwen een kind laten baren. Pantera was alleen om zelf niet mee te hoeven genieten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:49 schreef Paladijn het volgende:
Had je daar alleen maar Pantera voor nodig Sjoewe?
check en een pmquote:
Dat is het verschil tussen 2 dagen een relatie of 4 jaarquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:46 schreef PeuRac het volgende:
Nog 27 dagen![]()
Vlad, hoe hield jij dat vol, maanden lang zonder je vriendin?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:46 schreef PeuRac het volgende:
Nog 27 dagen![]()
Vlad, hoe hield jij dat vol, maanden lang zonder je vriendin?
oiquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:00 schreef Traband het volgende:
zo, nu toch maar eens geregistreerd na maanden lurken
zo dan dat is dan wel een erg druk beestjequote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik was laatst bij een tante op bezoek en die hebben een hondje en die is altijd heel druk. Maar laatst was ie echt zo druk dat ie me aanHammy
moest laten denken.
Het leekt echt alsof ie een aantal blikjes redbull achterover had gekukeld.
Ik heb 'm eigenlijk amper gezienquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:48 schreef peacetaker het volgende:
[..]
zo dan dat is dan wel een erg druk beestje![]()
liep die ook even snel?
zou de kat van de buren namelijk niet zo tof vinden![]()
12 kattenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb 'm eigenlijk amper gezien. Zo snel was ie weer weg. Kon totaal niet stil blijven zitten.
Maar ik denk dat een kat nog steeds wel sneller is. En daarbij, ze hebben zelf ook nog 12 katten ofzo (ze wonen op een boerderij) en die maken geen ruzie met 't hondje.
Het ding is net zo groot als een chihuahua, alleen is het dat niet. Ze weten niet wat het is.
Mij lijkt buiten de randstad wonen ook veel leukerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:55 schreef peacetaker het volgende:
[..]
12 katten![]()
oom en tante van me ook...4 honden...10 kippen, 2 hangbuikzwijntjes en een aantal vogels
wonen in een oud postkantoor die je al van ver buiten het dorp ziet staan (leuk dat zeeland)
geintje heeft ze even veel gekost als hier een huisje in de randstad![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:27 schreef vlad het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen 2 dagen een relatie of 4 jaar![]()
Ijsmeis volgelingen, lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:34 schreef ook_gek het volgende:
uhm is die de boere verzamel Slow chat?
wat zit er in het pakketje?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:17 schreef ThaFreak het volgende:
wachten op de tnt![]()
wordt tijd dat ze wat beter de tijd kunnen bepalen, hele dag wachten is ook niet![]()
mijn nokia N73quote:
moet je het met UPS express laten versturen heb je het 1000% zeker voor 12uur in huis.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:17 schreef ThaFreak het volgende:
wachten op de tnt![]()
wordt tijd dat ze wat beter de tijd kunnen bepalen, hele dag wachten is ook niet![]()
is vanuit telfort verstuurd dus ik had er weinig over te zeggenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
moet je het met UPS express laten versturen heb je het 1000% zeker voor 12uur in huis.
TNT zal en kan nooit tijden aangeven. Ja van 9 tot 17![]()
in enschede:quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:35 schreef hermandeperman het volgende:
Ik hobbel gewoon altijd even langs de Telfort/Vodafone/blabla winkel. Ideaal. Krijg je alles gelijk mee en fatsoenlijk advies.
Forza Utrecht olé olé oléquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
in enschede:
tmobile ---- check
vodafone ----check
orange ----- check
kpn ------ check
telfort ------ uncheck![]()
Mja, een The Phone House ook niet? Onafhankelijke winkel? Lijkt me wel...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
in enschede:
tmobile ---- check
vodafone ----check
orange ----- check
kpn ------ check
telfort ------ uncheck![]()
Zelfs Eindhoven heeft ze allemaal drie keerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Forza Utrecht olé olé olé
En wie niet springt! En wie niet springt! En wie niet springt die is een jooooooood![]()
wat ik eigenlijk wil zeggen, Utrecht has them all.
En zelfs daar ben ik elke weekquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zelfs Eindhoven heeft ze allemaal drie keer
Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Forza Utrecht olé olé olé
En wie niet springt! En wie niet springt! En wie niet springt die is een jooooooood![]()
wat ik eigenlijk wil zeggen, Utrecht has them all.
ooh die zijn er zat maar dat zijn oplichtersquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, een The Phone House ook niet? Onafhankelijke winkel? Lijkt me wel...
En ff naar (insert fatsoenlijke stad daar in de buurt met wel een Telfort-winkel) cruisen is volgens mij nog sneller dan de hele dag op de TPG wachten
ebay, marktplaats kom je op uit ben ik bangquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:44 schreef Hugster het volgende:
Wie weet hoe ik nog aan BMW onderdelen kan komen voor een BMW 2500 uit 1973?
BMW Hans Severs stuurde me naar BMW Club Nederland maar dat is zo dood als een pier en stelt niet veel voor
Fuck men, het gaat om een hoofdremcylinder een een knipperlichtschakelaar, anders komt ie niet door de APK..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ebay, marktplaats kom je op uit ben ik bang![]()
of op zoek naar een sloper om daar onderdelen vanaf te halen
Condoomsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
Het onderwerp van vandaag is, condooms zijn duur.
omgekeerde wereldquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad. En nu gaat het over de smoesjes die er gebruikt worden zoals hoofdpijn.
Jongens.
Neehee, ze hebben het over vrouwen en hun smoesjes.quote:
Ja dat snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neehee, ze hebben het over vrouwen en hun smoesjes.
Het gaat eigenlijk altijd over dat soort dingen![]()
.
Op doorreis naar een opdrachtgever in Venloquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WTF?
En mij dan niet bellen voor koffie en zulks?Of heb je het weer druk?
Van je vrienden moet je het hebben.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WTF?
En mij dan niet bellen voor koffie en zulks?Of heb je het weer druk?
Ah, Venlo, wat is dat een kutbende zegquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Op doorreis naar een opdrachtgever in Venlo
Is vaak woensdag of donderdag, einde van de middag dat ik er ben, ik bel je de volgende keer wel![]()
Tsssssssssssssss en mij niet. Tyfushoer.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Op doorreis naar een opdrachtgever in Venlo
Is vaak woensdag of donderdag, einde van de middag dat ik er ben, ik bel je de volgende keer wel![]()
Oh jammer, want daar heb ik nou net een bloedhekel aanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, Venlo, wat is dat een kutbende zeg
En dat lijkt me gezellig, al is het donderdag eind van de middag wel bier
Ik kan ook zo lekker wat bij jou aan het einde van de dag, om 21:00 moet ik godverdomme de trein alweer hebben joh, of moet je me zelfs alweer op Boxmeer afgezet hebbenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsssssssssssssss en mij niet. Tyfushoer.
Tss, ik kan je ook niet naar Nijmegen of Arnhem brengen ehquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik kan ook zo lekker wat bij jou aan het einde van de dag, om 21:00 moet ik godverdomme de trein alweer hebben joh, of moet je me zelfs alweer op Boxmeer afgezet hebben
Heb je geen auto dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik kan ook zo lekker wat bij jou aan het einde van de dag, om 21:00 moet ik godverdomme de trein alweer hebben joh, of moet je me zelfs alweer op Boxmeer afgezet hebben
Uh-uhquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
Oh jammer, want daar heb ik nou net een bloedhekel aan
Ik zie in mijn agenda dat ik er vrijdag 23 maart er weer ben, et toi?
Daar schiet ik nog niks mee op, op Arnhem pak ik ook de allerlaatste dan hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tss, ik kan je ook niet naar Nijmegen of Arnhem brengen eh.
Dan breng ik je wel naar Utrechtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Daar schiet ik nog niks mee op, op Arnhem pak ik ook de allerlaatste dan hoor.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan breng ik je wel naar Utrecht. Zeikerd.
En nu ga ik naar huis.
Ik denk dat ik 16:00-17:00 op Eindhoven ben, ik bel je wel ff die middag om te checkz0rren of we onze treinschema's nog wat kunnen syncz0rren dan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uh-uh
Dan ben ik er wel ja, maar ga ik in Utrecht uit eten, dus kunnen we lekker knus saampjes reizen
Yeah baby, synchen is de shiznit!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 16:00-17:00 op Eindhoven ben, ik bel je wel ff die middag om te chechz0rren of we onze treinschema's nog wat kunnen syncz0rren dan.
Geintje. Ik geloof echt niet dat de laatste trein pas om 21:00 in Arnhem of Nijmegen vertrekt. Lulmansquote:
Naar waar? Ik stapte soms pas rond 11 uur op de trein van Arnhem naar Rotterdam.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geintje. Ik geloof echt niet dat de laatste trein pas om 21:00 in Arnhem of Nijmegen vertrekt. Lulmans.
Ik zag een witte GTV te koop staan, dat is ook best mooiquote:
Jaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoort een VPB bij een GTV zo te lopen
[afbeelding]
Van mij hoeft ie al niet eens meer te komen. Puh.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:19 schreef hermandeperman het volgende:
Hugo wil gewoon niet te lang bij Anne blijven.
Dat is over 5 minuten ook weer andersquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Van mij hoeft ie al niet eens meer te komen. Puh.
5 minuten zijn voorbij en ik kan hem nog een keer zeggen als je wiltquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is over 5 minuten ook weer anders
Ik waande me even in een kleuterklasjequote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage.
Hoe staat het met de Porsche?
Uit de pinautomaten is het ¤1000,00 bij je eigen bank dacht ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:46 schreef Paladijn het volgende:
Iemand trouwens enig idee hoeveel geld je contant op mag nemen bij de bank? Ik dacht dat de limiet op 10k lag, maar kan dat zo niet terugvinden op de abnamro site
pinlimiet is 1000 inderdaad, en ze zijn morgenvroeg ook open van 0900-1200quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uit de pinautomaten is het ¤1000,00 bij je eigen bank dacht ik.
Bij de bank binnen heb ik geen idee. Ik zou gewoon even langsgaan. En wel snel, want vaak zijn ze op zaterdag niet open.... Toch?
Of dat wordt een paar dagen achter elkaar pinnen.
Maar je gaat hem binnenkort kopen dus?
Ah alleen morgenvroeg inderdaad, dat was het.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
pinlimiet is 1000 inderdaad, en ze zijn morgenvroeg ook open van 0900-1200Ik probeer ze zometeen wel te bellen en door het zoveelste keuzemenu of belmiep heen te komen.
mbt. de Porsche, morgenvroeg hoop ik de zaken af te kunnen handelen, maar wacht nog op tegenbericht van de verkoper. Kan dus ook zijn dat't volgende week wordt...
ik heb geen idee waar je het over hebt, maar ik ben blij dat het niet mijn schuld is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:01 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens lexxx, dat probleem met de foto's op buzzybee die niet getoond werden kwam door je webserver. Die vond het niet zo hip dat ik 128 connecties tegelijk legde ipv de standaard 8
oh, als ik een pagina met veel foto's opvraag gaat ie ze alle 128 tegelijk opvragen. Je servertje vond dat niet hip, dus dan kreeg ik een hoop kruisjes in't topicquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:46 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb geen idee waar je het over hebt, maar ik ben blij dat het niet mijn schuld is.
rabobank kun je binnen iig 5000 opnemenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uit de pinautomaten is het ¤1000,00 bij je eigen bank dacht ik.
Bij de bank binnen heb ik geen idee. Ik zou gewoon even langsgaan.
het zal dan wel 10k guldens geweest zijn, dat getal stond me in ieder geval bij... ik merk het morgenvroeg welquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:35 schreef lipje het volgende:
Fortis had ook een limiet van 5000
Tegenwoordig hebben ze haast geen loketten meer
betrapt?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:11 schreef Paladijn het volgende:http://www.waldnet.nl/wn/(...)s_van_W%E2ldNet.html
Ik ben Erik immersquote:
Dat staat in het linkje van 'brief' op die paginaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:36 schreef PeuRac het volgende:
Vraag ik me af, om welke reactie ging dat
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:54 schreef Paladijn het volgende:
hehe, het wordt nog gekker hier in het noorden
<Keizer> Buspassagiers die woensdag in Groningen getuige waren van de arrestatie van hun chauffeur, hebben onthutst en boos gereageerd op de gang van zaken. Omdat de man bij de stoplichten op de Stationsweg onnodig zou hebben getoeterd, gaf een motoragent een stopteken. Toen de chauffeur vervolgens dat stopteken negeerde en weigerde zijn bus aan de kant te zetten, werd hij in de boeien geslagen en meegenomen naar het bureau. Hier zat hij zes uur vast.
iddquote:
Hij heeft minpunten gescoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |