quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:17 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti wil graag de groeten doen aan hermandeperman, m5 en baracuda
en ik dan vuile sletquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:17 schreef Alfisti het volgende:
wie zijn de uitzonderingen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:20 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti doet aan (bijna) iedereen de groeten
nu voel ik me niet meer speciaalquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:20 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti doet aan (bijna) iedereen de groeten
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti] doet speciaal aan ook_gek persoonlijk even de groeten[/me]
@alexxxxx: wie denk je?
jij moet niet zo slijmenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:23 schreef lipje het volgende:
[me=lipje doet de groeten aan Alexxxxx en ook_gek
Dat was het bij iedereen zo ongeveerquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Iemand bij wie het gister 12 graden was?
moet jij zeggen aandachtshoerquote:
Heeft die geen eigelijk niet een mega tijd verschil daar. Het valt op dat hij gewoon normale nederlandse tijden online isquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Iemand bij wie het gister 12 graden was?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heeft die geen eigelijk niet een mega tijd verschil daar. Het valt op dat hij gewoon normale nederlandse tijden online is![]()
Finland ligt maar een uur verder naar het oosten. Dus het is hier nu dus 5 over half 9quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heeft die geen eigelijk niet een mega tijd verschil daar. Het valt op dat hij gewoon normale nederlandse tijden online is![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Ja, Finland is tcoh dat eiland tussen Australië en Nieuw-Zeeland?
ji ging van het zomer toch naar spanje?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Finland ligt maar een uur verder naar het oosten. Dus het is hier nu dus 5 over half 9
Australïe wil ik hierna heen![]()
Van de zomer hopenlijk wel ja, maar dat is alleen voor de zomer. Ik woon in Finland tot janauri 2008quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:40 schreef lipje het volgende:
[..]
ji ging van het zomer toch naar spanje?
OK, tof. Enige deel van Assen waar ik kom zin het station, het circuit, en de weg er tussenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:30 schreef CrazyCavia het volgende:
Lijn 4 gaat naar Marsdijk.
Is er uberhaupt iets anders in Assen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OK, tof. Enige deel van Assen waar ik kom zin het station de weg erheen, het circuit, en de weg er tussen het weiland ernaast
Drents Museumquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is er uberhaupt iets anders in Assen?
de rechtbankquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is er uberhaupt iets anders in Assen?
Finkers..... ohnee das Almelo, ook zo'n k*tdorpquote:
om daarna lekker op het circuit rond te hangen. Was toch in de buurtquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, daar kwam jij als puber dan weer
Hoe sleep je die kart naar t circuit eigenlijk?quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe sleep je die kart naar t circuit eigenlijk?
als dank voor het leuke mixjequote:Op woensdag 14 maart 2007 19:16 schreef ook_gek het volgende:
http://www.nopeisdope.com/
ik wil die mix hebben die op deze site staat. Maar uhm hoe ga ik die krijgen![]()
helemaal goud!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:31 schreef PeT het volgende:
[..]
als dank voor het leuke mixje![]()
http://www.nopeisdope.com/track1.swf en dan ff googlen naar swf -> mp3
Hoeveel mb? Je mag een kopietje wel naar mn mailbox sturenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
helemaal goud!!!
op hyves staat ook muziek kan je dat ook er van af trekken of niet?
er staat een remix op die ik MOET hebben
Als er "serverside" een muziek file wordt geladen kan je het altijd nog proberen te grabben en als het "lokaal" dmv van een file gedaan wordt is het het helemaal makkelijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
helemaal goud!!!
Hyves? Geen idee, als het een zelfde soort mix is dan stuur maar een link want dan moet ik hem ook hebbenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
helemaal goud!!!
ik knal je vanavond wel op msn. Dat lult makkelijkerquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:00 schreef PeT het volgende:
[..]
Hyves? Geen idee, als het een zelfde soort mix is dan stuur maar een link want dan moet ik hem ook hebben
quote:
en toen dacht ze dat je een homofiele kapper was?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:19 schreef Richboy het volgende:
[..]
Vanmorgen om practische redenen met de Boxster naar college. Ik stap uit, parkeert er zo'n ontzettend geil rechtenvrouwtje haar 2002 SL naast me...
Nee. Maar ik dacht dat ik vaker naar de rechtenfaculteit moet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en toen dacht ze dat je een homofiele kapper was?
Welk merk banden heb jij?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:29 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb al naar parijs gebelt waar die ster blijft
Ze waren er mee bezig zeker?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:29 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb al naar parijs gebelt waar die ster blijft
quote:
Hoezo dat? Ik rij op Pirelli's P Zero Nero...quote:
Dan krijg je GEEN Michellin sterquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik rij op Pirelli's P Zero Nero...
Daarom heb je dus nog geen ster.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik rij op Pirelli's P Zero Nero...
Bara in een Alfaquote:
De eerstkomende tijd zal ik toch in mn aloude Visa gaan rijden. Dus die moeite is niet voor nisk geweest! Ik overweeg het slechts. Hij is gewoon vbeel te goed om te gebruiken voor onderdelen, of om te bouwen tot crosser. Mijn koets is redleijk gaar op bepaalde plekken, en deze heeft, ook aan de kleur te zien, een heel deel van zn leven binnen gestaan. Maar dit weekend maar eens met 2cv en Emiel kijken wat we doen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:35 schreef lipje het volgende:
hebben we daar al die moeite voor gedaan
maar wel feli
gister de V6 uit de mondeo van een collega van me bewonderd, maar dat was ook een mooi wolfje in schaapskleren. Was Bo zn dubebelganger btwquote:
Oke, dat zei die vast niet echtquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gister de V6 uit de mondeo van een collega van me bewonderd, maar dat was ook een mooi wolfje in schaapskleren. Was Bo zn dubebelganger btwWat ie zlef van zn auto vaond laat zich dus ook wel raden:')
"Bijna net zo gaaf als een Alfa!"
je leeft nogquote:
Bij de Makroquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die stond hier al ongebruikt
Daar komt volgende week een groot whiteboard voor in de plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |