Duurde zeker langquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
De volgende Cos dus
Alsof mensen buiten DGK hem serieus zullen nemenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:47 schreef Prosac het volgende:
Brian moet de politiek in, alleen vertellen wat hem goed uitkomt en Jaap naar de mond praten
Visualiseer dat eens even, dan ga je kotsen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:46 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze zijn allebei vol van zichzelf en steken bij elkaar veren in de reet..![]()
Staat bij mij altijd op Mutequote:Op woensdag 14 maart 2007 18:55 schreef tipsch het volgende:
Jaap liet maar weer eens twee bodemboeren tijdens z'n training![]()
Nee die gedachte verdring ik maarquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Visualiseer dat eens even, dan ga je kotsen.
Zal Jaap de hele tijd "fucking hell" tegen zichzelf zeggen omdat hij al een idee heeft van wat er vanavond gaat komen? ik hoop het! weg met dat ranzige homp vlees.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:56 schreef Mika25 het volgende:
Staat er nou echt niets op het programma buiten de 2 rappers om? Word wel eens tijd dat we weten wat de maatregelen nav. gisteren zijn...
Nee natuurlijk niet hij heeft geen phsysiek geweld gebruiktquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zal Jaap de hele tijd "fucking hell" tegen zichzelf zeggen omdat hij al een idee heeft van wat er vanavond gaat komen? ik hoop het! weg met dat ranzige homp vlees.
Maar genoeg andere dingen waarvoor hij gewaarschuwd kan wordenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:59 schreef havefun het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet hij heeft geen phsysiek geweld gebruikt
Nee hooguit wat ongewenste intimiteiten als ik het goed heb begrepen/quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:59 schreef havefun het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet hij heeft geen phsysiek geweld gebruikt
Amanda hoefde ook niet weg, dus wordt gewoon een heel klein waarschuwingkje...quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:58 schreef tipsch het volgende:
Zal Jaap de hele tijd "fucking hell" tegen zichzelf zeggen omdat hij al een idee heeft van wat er vanavond gaat komen?
ff pestenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:00 schreef Mika25 het volgende:
Nu weer die heks op S3 en S4Kan die 2 voorlopig beter uitlaten..
Volgens mij was weggestreept dat ik Jaap een eigenaardig portret vind. Da's toch heel mild uitgedrukt dacht ik zo? Nou ja, er stond in ieder geval een vette streep door ...quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:43 schreef milk-shake het volgende:
[..]
en wat had je daar gezet dan......
Mooie brief, en Syl werd ook heel vrolijk, goed gedaan.quote:
Thanks, bijna gemist.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:01 schreef havefun het volgende:
Tegen wie is Nataisa aan het praten , denkt ze nou echt dat die keuters van haar nog naar haar klunnen kijken laat staan luisteren?
Een kleine waarschuwing met een grote boodschap, namelijk niet meer direct uitlokken van fysiek geweld.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:01 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Amanda hoefde ook niet weg, dus wordt gewoon een heel klein waarschuwingkje...
Leuke brief .. .ze vond hem écht gaaf !!! Fijn om haar zo te zien genieten van alle post die ze krijgt.quote:
Gezellig he!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:04 schreef Sug4r het volgende:
Natasia is haar kindjes en alle kindertjes in Nederland aan het voorlezen
Natasia is alle doof blinde kindertjes van nederland aan het voor lezen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:04 schreef Sug4r het volgende:
Waarom is dat geen prettig idee ??? Denk je dat Eric een aanrander is ofzo. Beetje kortzichtig gedacht.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef havefun het volgende:
Die Huub en Eric slapen nu bij elkaar op de kamer of nie?
Huub heeft wel lef, lijkt me toch niet echt een prettig idee om naast die Eric te moeten liggen.
Waarom niet? Als je het nou over Jaap zou hebben kon ik het me voorstellen..quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef havefun het volgende:
Huub heeft wel lef, lijkt me toch niet echt een prettig idee om naast die Eric te moeten liggen.
Gelukkig is Huub niet zo bekrompen, dat maakt hem juist zo mooi!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef havefun het volgende:
In de tuin ligt Huub ook tegen Erik aan of steunt met een arm/been/hoofd op zijn been.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef havefun het volgende:
Op zich heb je gelijk en toch denk ik dat de meerderheid van de mannen daar moeilijk over zou doen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom is dat geen prettig idee ??? Denk je dat Eric een aanrander is ofzo. Beetje kortzichtig gedacht.
kindjes van godquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:04 schreef Sug4r het volgende:
Die had ik al klaarstaan!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef havefun het volgende:
[..]
Natasia is alle doof blinde kindertjes van nederland aan het voor lezen.
En als Erik weer's vervelend doet dan slaat Huub wel van zich afquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:06 schreef Yollie het volgende:
[..]
Gelukkig is Huub niet zo bekrompen, dat maakt hem juist zo mooi!
Ik wist niet dat hier op het forum van die preutse mannen zitten als het gaat om bij een homo in bed te gaan liggen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:08 schreef Clank het volgende:
[..]
En als Erik weer's vervelend doet dan slaat Huub wel van zich af![]()
Over wie heb je het ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:09 schreef Gigageil het volgende:
En nou je graf weer in , en de deksel dicht graag......![]()
![]()
tis soms net de echte wereld hierquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hier op het forum van die preutse mannen zitten als het gaat om bij een homo in bed te gaan liggen.
Natasia natuurlijk, wie anders?quote:
Homofoob?????quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef havefun het volgende:
Nee het gaat meer om Eric als persoon, ik vind het een uitermate smerig mannetjequote:Op woensdag 14 maart 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hier op het forum van die preutse mannen zitten als het gaat om bij een homo in bed te gaan liggen.
we leren heel veel wat dat aangaatquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
[..]
alle homosexuele mannen willen alleen maar sex, ongeacht met wie? iets of die fiets?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef havefun het volgende:
Dan nog liever naast Japie Jow 185 kilo schoon aan de haak hijgend stuk vlees.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:11 schreef havefun het volgende:
[..]
Nee het gaat meer om Eric als persoon, ik vind het een uitermate smerig mannetje
Ik vind em hilarischquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:11 schreef havefun het volgende:
[..]
Nee het gaat meer om Eric als persoon, ik vind het een uitermate smerig mannetje
Check je PM please dearquote:
Normaal niet, maar als eric met zijn blote reet bij mij op bed gaat liggen, hoeft het van mij ook niet.quote:
Hij geniet er natuurlijk stiekem van!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:11 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik ben een man dus hoe kan hij mij aanranden. Ik heb geen kut.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind em hilarisch![]()
En ik zou dr zonder problemen naast gaan liggen trouwens...
Alsof hij je aan gaat randen ofzo...![]()
Ik heb intussen al vele reacties gelezen van users die het gedrag van Huub richting Eric steeds smeriger gaan vinden. Die opmerkingen gaan dan gepaard met de nodige kotssmileys. Dus ja, helaas.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Bang dat hij wat lauwe mannenpap over je gezicht heen spettert?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Normaal niet, maar als eric met zijn blote reet bij mij op bed gaat liggen, hoeft het van mij ook niet.![]()
Ook geen hersens ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:13 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik ben een man dus hoe kan hij mij aanranden. Ik heb geen kut.
Die en publique zelfbevrediging hoeft om mij ook niet, maar ja ieder z'n ding.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:11 schreef havefun het volgende:
[..]
Werpt toch vruchten af, dat schrijven naar jezelfquote:
Ik ben ook een man en als jij denkt dat ik jou dan dus niet kan aanranden moet je maar een keer langskomen, lekker dingquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:13 schreef havefun het volgende:
[..]
Uh.. ik ben een vrouwquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:13 schreef havefun het volgende:
[..]
En dat is dus weer een gevalletje van meningen verschillen, wat jij een smerig mannetje vindt vinden anderen niet. Huub vindt Eric dus absoluut niet smerig en gaat daar gewoon naast liggen, is geen lef voor nodig.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:11 schreef havefun het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben ook een man en als jij denkt dat ik jou dan dus niet kan aanranden moet je maar een keer langskomen, lekker ding![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:13 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Bang dat hij wat lauwe mannenpap over je gezicht heen spettert?![]()
[..]
Ik ben ook een man en als jij denkt dat ik jou dan dus niet kan aanranden moet je maar een keer langskomen, lekker ding![]()
![]()
Hij doet pogingen zat bij Huub, maar dat kun je ook zien als compliment.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind em hilarisch![]()
En ik zou dr zonder problemen naast gaan liggen trouwens...
Alsof hij je aan gaat randen ofzo...![]()
ik wist niet dat er mensen zijn die zo bekrompen denken. Alsof het een homo niet uitmaakt met wie hij sex heeft.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb intussen al vele reacties gelezen van users die het gedrag van Huub richting Eric steeds smeriger gaan vinden. Die opmerkingen gaan dan gepaard met de nodige kotssmileys. Dus ja, helaas.
[..]
![]()
Sommige homo's wel en sommige niet, net zoals bij hetero's.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:17 schreef 2live het volgende:
[..]
ik wist niet dat er mensen zijn die zo bekrompen denken. Alsof het een homo niet uitmaakt met wie hij sex heeft.![]()
Over Natasia die steeds meer als een halve dooie klonk in de laatste minuut van voorlezen......quote:
Okee..quote:
Dat is dan wel weer jammer ja.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:19 schreef Marrije het volgende:
't Maakt Amanda ook niet veel uit maar daarom zijn nog niet alle meisjes zo.
Het omgekeerde. Tenminste zo had ik het begrepen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee..![]()
Ten eerste: Noem je jezelf nou een kinderverkrachter!?
En ten tweede: Noem je mij nou een kind?!![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:23 schreef Mika25 het volgende:
Wat ik minder vind aan DGK is dat bewoners elkaar te veel copieren.
DJ-lessen, piano lessen, rijlessen. Kunnen ze nou echt niet eens wat echt origineels verzinnen?
Oh, natuurlijk!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het omgekeerde. Tenminste zo had ik het begrepen.
Heb jij niet een dochter van 12? Denk e3ens vooruit ...quote:
nee joh, have fun mag mss voor de eerste keer zonder toezicht op de computer , en dan roepen ze wel vaker dingen die ze anders niet mogen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee..![]()
Ten eerste: Noem je jezelf nou een kinderverkrachter!?
En ten tweede: Noem je mij nou een kind?!![]()
Maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Heb jij niet een dochter van 12? Denk e3ens vooruit ...
Dochter van 15... en zij kan ook heel goed zelf beslissen wat ze wel en niet wil.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Heb jij niet een dochter van 12? Denk e3ens vooruit ...
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:24 schreef Soury het volgende:
Kinders tochMooi moment van Huub en Eric
Gevoelig
En nu lekker slapen !!! Bedank he ...........quote:
Het ging zeker niet goed met de zaken? Massaontslag? --> nee, dat gaat 'm niet worden... Dan maar sabbotagequote:Op woensdag 14 maart 2007 19:27 schreef Soury het volgende:
Jemig ik ken ook iemand die is omgekomen met de dakota ramp. Het was een bedrijfsuitje![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:33 schreef kleinzusje het volgende:
Iemand heeft mn geposte liedje van Anouk aan Syl gestuurd
Ben ik nu ook beroemd ???
Leuke cap bij je nickquote:
Net zo beroemd als Anouk??quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:33 schreef kleinzusje het volgende:
Japio was gewoon opgestookt door achter.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:35 schreef Mika25 het volgende:
Ik heb net even op tien.tv gekeken en het enige nieuws wat er staat omtrent vannacht legt de schuld volledig bij Huub, niets maar dan ook niets over het gedrag van Jaap. Dus zal me niet eens verbazen als we er niets meer over gaan horen...
hij is echt niet helemaal opgestookt, er is nog een heleboel jaap over.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Japio was gewoon opgestookt door achter.
Jammer genoeg wel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hij is echt niet helemaal opgestookt, er is nog een heleboel jaap over.
Da's dan heel triest. Ik hoop dat dat vanavond nog even gecorrigeerd wordtquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:35 schreef Mika25 het volgende:
Ik heb net even op tien.tv gekeken en het enige nieuws wat er staat omtrent vannacht legt de schuld volledig bij Huub, niets maar dan ook niets over het gedrag van Jaap. Dus zal me niet eens verbazen als we er niets meer over gaan horen...
Kijk, dat vind ik nou om tequote:Op woensdag 14 maart 2007 19:40 schreef mootie het volgende:
Amanda en Brian hebben HET gesprek weer eens?
Slapen gaat vast wel lukken. CP-tjes zijn onderweg, hoor!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
En nu lekker slapen !!! Bedank he ...........Doe geen oog meer dicht
Ja voor de 12736384e keerquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:40 schreef mootie het volgende:
Nee, helaas, mn gouden tanden laten verwijderen. Maar net zo mooiquote:
En dát zónder tanden!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee, helaas, mn gouden tanden laten verwijderen. Maar net zo mooi![]()
Ik zou in elk geval héél anders dan haar tegenover Brian doen, dat is zeker.quote:
complimenten voor je eerste cap lessen en je manier van je newie schapquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, lieverd...![]()
Dat je beroemd bent![]()
Kan vanacht met toeschouwers.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:44 schreef tipsch het volgende:
aDEL wil weer neuken vanavond, zo lijkt het
Dat zal ook zeker niet de laatste keer zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:40 schreef mootie het volgende:
Jij bent niet de Nena.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:44 schreef tipsch het volgende:
Ach ja wanneer nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:44 schreef tipsch het volgende:
denk ut wel .. op z'n minst een BF'er !!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:33 schreef kleinzusje het volgende:
Tsja, is een mooie wens, maar met Brian, das dan wel weer erg ranzigquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:44 schreef tipsch het volgende:
hij past niet door de uitgangquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:47 schreef Dogga het volgende:
is de jaapster nou nog niet verwijderd uit de vila?
duurt wel erg lach zo
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:46 schreef beequeen het volgende:
Braaaajen zegt dat hij er hekel aan heeft dat Huub aan Snollie zit, dat heeft NENA nooit gedaan............Nena zit nogsteeds in zijn para-harses.
Dat zou ik voor geen geld willen missen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Kan vanacht met toeschouwers.
Jaap gaat er dan vast op de neus bijzitten.
nahja nevermind that...quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hij past niet dooe de uitgang
Vanwege de happy doos of het jurkje?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:47 schreef Soury het volgende:
Voor de 1273638e ste keer... Lief jurkje. Ik zag een advertentie vandaag van Prenetal die bzorgen een happy doos. En ik moest gelijk aan Amanda denken. Slecht he?![]()
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hij past niet door de uitgang
Ja, jammer dat DGK even vergeet de eigen regels te handhaven.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:35 schreef Mika25 het volgende:
Ja idd. Hij heeft t ook heel vaak over muziek branden etc.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:49 schreef Gigageil het volgende:
Brian zoekt tussen de illegaal gedownloadde muziek........
Ik zit eigenlijk te wachten op een inval van Brein.....![]()
Het jurkje is zo kort dat het lijkt alsof ze eronder iets vergeten is aan te doenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vanwege de happy doos of het jurkje?![]()
Waarom komt er nou weer een rapper, kunnen ze niet is een normale band laten komen. Maar Japie Jow en rap is altijd wel een komisch gezichtquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:51 schreef blomst het volgende:
Volgens mij mogen we de huiskamer niet zien.
Zal wel wat veranderd worden ivm de rapper vanavond.
Die kan zo in een film, zonder masker of make-upquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit is geen terror maar HORROR![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:51 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja idd. Hij heeft t ook heel vaak over muziek branden etc.
Misschien maar ns n mailtje aan wagen![]()
't geeft een soort rust.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:52 schreef kleinzusje het volgende:
De streamlok geluiden zijn mooier dan de DJ sessie
Die heb ik ook aan staanquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:52 schreef kleinzusje het volgende:
De streamlok geluiden zijn mooier dan de DJ sessie
Ja, ik heb alleen het gevoel dat het echt de stilte voor de storm is.quote:
Soort innelijke rust, waarin je kunt gaan mediterenquote:
Oh jee. Ik hoop dat t rellen wat later begint vanavond, moet nog boodschappen doenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:54 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen het gevoel dat het echt de stilte voor de storm is.
Heb een heel vreemd voorgevoel.
"Ik hou d'r van"quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:54 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik zeg: ik vind het fijn (Of wat zegt Huub nou ook alweer altijd? )
Mischie Gaat jaap vanavond los en voel je de eerste aardschokken al lichtjes. En om een uur of elf hebben we hier een aarbeving 12 op de schaal van richter.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:54 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen het gevoel dat het echt de stilte voor de storm is.
Heb een heel vreemd voorgevoel.
Ik zeg ik hou d'r vanquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:54 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik zeg: ik vind het fijn (Of wat zegt Huub nou ook alweer altijd? )
Of dan de lucht van 10..quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:54 schreef kleinzusje het volgende:
Liever 1 blauwe blije doos op het biljart dan 10 in de lucht
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:56 schreef havefun het volgende:
[..]
Mischie Gaat jaap vanavond los en voel je de eerste aardschokken al lichtjes. En om een uur of elf hebben we hier een aarbeving 12 op de schaal van richter.
Hoe de waard is.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian vertelt Amanda dat hij op Nu.nl had gelezen dat zij 'het nu ook met Huub doet'. Amanda reageert verbazend rustig en legt nog maar eens uit dat 'het' nooit gebeurd is tussen Huub en haar.
Attenooie ... de jongen laat weinig achter zich he? .....
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt....als Syl kan draaien , kan die nep DJ weg (lees Braaaaajen)
Ik zeg : ik hou d'r vanquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt....als Syl kan draaien , kan die nep DJ weg (lees Braaaaajen)
Gezelligquote:
En mixen is toch wel Amadnel dr dingquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
Het verscil tussen het mixen van Syl en Braaaaaaaajen is, dat Syl wel ritmegevoel heeft.![]()
Op nu.nlquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian vertelt Amanda dat hij op Nu.nl had gelezen dat zij 'het nu ook met Huub doet'. Amanda reageert verbazend rustig en legt nog maar eens uit dat 'het' nooit gebeurd is tussen Huub en haar.
Attenooie ... de jongen laat weinig achter zich he? .....
En dat Syl gevoel heeft en niet alleen dierlijk instinctief hormonaal handelt zoals een bepaalde rat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
Het verschil tussen het mixen van Syl en Braaaaaaaajen is, dat Syl wel ritmegevoel heeft.![]()
Yep, denk dat Sylvia het sneller onder de knie heeft dan Brianquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
Het verschil tussen het mixen van Syl en Braaaaaaaajen is, dat Syl wel ritmegevoel heeft.![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dat Syl gevoel heeft en niet alleen dierlijk instinctief hormonaal handelt zoals een bepaalde rat.
De rapper zal zo wel komen, ik hoorde net een auto wegrijden, komt hij nu vast officeel aanquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:07 schreef Dogga het volgende:
pooort?
2 auto's nog welquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:08 schreef ericahysterica het volgende:
ik zie een auto aankomen wie is dat?????????????????????
Dat wist ze al met een ander woord hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:06 schreef Soury het volgende:
Oh ik zie dat Amadna keukendienst heeft. Heeft ze het alfabet al onder controle. De K ligt dicht bij de N![]()
Nou inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:08 schreef schatje het volgende:
Ik wil weten of Jaap een waarschuwing krijgt. Opzouten met die DJ's.
Streams uit kanquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:08 schreef schatje het volgende:
Ook nog die rapper. Kan het nog erger?
+1quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:09 schreef ericahysterica het volgende:
ja door die rotherrie hoor je niets meer dus ik zeg ik hou dr niet van
't Zou verboden moeten worden ...quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:10 schreef blomst het volgende:
De knockploeg van brian komt binnen.
Ook 030quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:11 schreef salutem het volgende:
OMG kanaaleiland loopt leeg !!!!
Hoe lang blijven de rappers want dan ga ik weg tot zij weg zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:11 schreef Soury het volgende:
Gaat het 21:00 worden of 23:00 ? Iemand ...
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:12 schreef ericahysterica het volgende:
ik kan nu echt de streams niet uitzetten dan komt er een hiaat in mijn dagschema verder heb ik toch geen leven
Wel later denk ikquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:11 schreef Soury het volgende:
Gaat het 21:00 worden of 23:00 ? Iemand ...
Denk eerder dat ze het Ondiep niet meer in mogenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:11 schreef salutem het volgende:
OMG kanaaleiland loopt leeg !!!!
BEEEEEEEEEEEEEEPquote:
De laatste tijd neemt DGK opzichtig allerlei voorzorgsmaatregelen zodat de bewoners niks meer mogen, behalve Godfathers en aan de andere kant nodigen ze acts uit die alleen maar het Tokkie-gehalte vergroten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:13 schreef Mika25 het volgende:
Wanneer komt er eens een strijk-kwartetje op bezoek om de miljonairs bewoners eens wat cultuur bij te brengen?
Snoopdog, doe mij die maa... Zit die niet even vast?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:13 schreef Mika25 het volgende:
Wanneer komt er eens een strijk-kwartetje op bezoek om de miljonairs bewoners eens wat cultuur bij te brengen?
Ja, of die pianist, Wibi huppelepup.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:13 schreef Mika25 het volgende:
Nog een 030quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:13 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze het Ondiep niet meer in mogen
3 willekeurige wannabe gangsta-rappers...take your pick...quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:13 schreef Kombucha het volgende:
wie zijn dat ook alweer?
Nee, maar familie woont wel in Utrecht.quote:
Kun je je er vast op voorbereiden hoe het a.s. zaterdag er aan toe gaat bij het eerste feestje van Huub en Eric met 20 extra mensen in da house.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:
Die kut muziek neem ik op de koop toe( je kunt moeilijk anders), maar je kunt goddomme niemand verstaan![]()
Nou in dat geval ga ik nog maar een opgenomen CSI tje kiijken .. Dat hoopt vreselijk opquote:
och, dat ze donker zijn interesseert me niet zo. Er zijn veel goede donkere bass/bariton zangers in het opera genrequote:Op woensdag 14 maart 2007 20:16 schreef rooie3 het volgende:
Waarom krijgen we elke keer donkere mensen in die villa.
Word er beetje para van.
Ik word een beetje moe van al die rooie hier op het forumquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:16 schreef rooie3 het volgende:
Word er beetje para van.
Juf Judith is een blondje - dan die agressieve Thai bokser, Tilly, Marc, de typende dominee, enzo. Affijn, je hoeft echt niet para te worden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:16 schreef rooie3 het volgende:
Word er beetje para van.
dat noem ik dan wel weer positiefquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:18 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben absinth.
Oeh, als je daaraan begint loopt het uit de hand.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:18 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben absinth.
Lijkt me beter dit zootje bijelkaar geraapte rappers is niks inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou in dat geval ga ik nog maar een opgenomen CSI tje kiijken .. Dat hoopt vreselijk op![]()
dan zijn het nog gare gastenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:17 schreef Yollie het volgende:
Als ze een battle gaan doen hebben ze misschien wel een leuke tekst op de bewoners geschreven???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |