Ik wist niet dat hier op het forum van die preutse mannen zitten als het gaat om bij een homo in bed te gaan liggen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:08 schreef Clank het volgende:
[..]
En als Erik weer's vervelend doet dan slaat Huub wel van zich af![]()
Over wie heb je het ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:09 schreef Gigageil het volgende:
En nou je graf weer in , en de deksel dicht graag......![]()
![]()
tis soms net de echte wereld hierquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hier op het forum van die preutse mannen zitten als het gaat om bij een homo in bed te gaan liggen.
Natasia natuurlijk, wie anders?quote:
Homofoob?????quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef havefun het volgende:
Die Huub en Eric slapen nu bij elkaar op de kamer of nie?
Huub heeft wel lef, lijkt me toch niet echt een prettig idee om naast die Eric te moeten liggen.
Nee het gaat meer om Eric als persoon, ik vind het een uitermate smerig mannetjequote:Op woensdag 14 maart 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hier op het forum van die preutse mannen zitten als het gaat om bij een homo in bed te gaan liggen.
we leren heel veel wat dat aangaatquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
[..]
alle homosexuele mannen willen alleen maar sex, ongeacht met wie? iets of die fiets?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef havefun het volgende:
Die Huub en Eric slapen nu bij elkaar op de kamer of nie?
Huub heeft wel lef, lijkt me toch niet echt een prettig idee om naast die Eric te moeten liggen.
Dan nog liever naast Japie Jow 185 kilo schoon aan de haak hijgend stuk vlees.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:11 schreef havefun het volgende:
[..]
Nee het gaat meer om Eric als persoon, ik vind het een uitermate smerig mannetje
Ik vind em hilarischquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:11 schreef havefun het volgende:
[..]
Nee het gaat meer om Eric als persoon, ik vind het een uitermate smerig mannetje
Check je PM please dearquote:
Normaal niet, maar als eric met zijn blote reet bij mij op bed gaat liggen, hoeft het van mij ook niet.quote:
Hij geniet er natuurlijk stiekem van!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:11 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik ben een man dus hoe kan hij mij aanranden. Ik heb geen kut.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind em hilarisch![]()
En ik zou dr zonder problemen naast gaan liggen trouwens...
Alsof hij je aan gaat randen ofzo...![]()
Ik heb intussen al vele reacties gelezen van users die het gedrag van Huub richting Eric steeds smeriger gaan vinden. Die opmerkingen gaan dan gepaard met de nodige kotssmileys. Dus ja, helaas.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Bang dat hij wat lauwe mannenpap over je gezicht heen spettert?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Normaal niet, maar als eric met zijn blote reet bij mij op bed gaat liggen, hoeft het van mij ook niet.![]()
Ook geen hersens ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:13 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik ben een man dus hoe kan hij mij aanranden. Ik heb geen kut.
Die en publique zelfbevrediging hoeft om mij ook niet, maar ja ieder z'n ding.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:11 schreef havefun het volgende:
[..]
Werpt toch vruchten af, dat schrijven naar jezelfquote:
Ik ben ook een man en als jij denkt dat ik jou dan dus niet kan aanranden moet je maar een keer langskomen, lekker dingquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:13 schreef havefun het volgende:
[..]
Uh.. ik ben een vrouwquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:13 schreef havefun het volgende:
[..]
En dat is dus weer een gevalletje van meningen verschillen, wat jij een smerig mannetje vindt vinden anderen niet. Huub vindt Eric dus absoluut niet smerig en gaat daar gewoon naast liggen, is geen lef voor nodig.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:11 schreef havefun het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben ook een man en als jij denkt dat ik jou dan dus niet kan aanranden moet je maar een keer langskomen, lekker ding![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:13 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Bang dat hij wat lauwe mannenpap over je gezicht heen spettert?![]()
[..]
Ik ben ook een man en als jij denkt dat ik jou dan dus niet kan aanranden moet je maar een keer langskomen, lekker ding![]()
![]()
Hij doet pogingen zat bij Huub, maar dat kun je ook zien als compliment.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind em hilarisch![]()
En ik zou dr zonder problemen naast gaan liggen trouwens...
Alsof hij je aan gaat randen ofzo...![]()
ik wist niet dat er mensen zijn die zo bekrompen denken. Alsof het een homo niet uitmaakt met wie hij sex heeft.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb intussen al vele reacties gelezen van users die het gedrag van Huub richting Eric steeds smeriger gaan vinden. Die opmerkingen gaan dan gepaard met de nodige kotssmileys. Dus ja, helaas.
[..]
![]()
Sommige homo's wel en sommige niet, net zoals bij hetero's.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:17 schreef 2live het volgende:
[..]
ik wist niet dat er mensen zijn die zo bekrompen denken. Alsof het een homo niet uitmaakt met wie hij sex heeft.![]()
Over Natasia die steeds meer als een halve dooie klonk in de laatste minuut van voorlezen......quote:
Okee..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |