In tegendeel! Ik vind Peter 6000 een intelligente poster, met een verfrissende kijk op de gebeurtenissen in DGK. Daarnaast zijn zijn posts geestig en bijzonder vermakelijk! Een user om te koesteren!quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:18 schreef joop24 het volgende:
[..]
Mooi zo kun je ook van het forum oprotten DAT ZOU HELEMAAL GEWELDIG ZIJN
Ik dacht dat ook te horen ....quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:37 schreef itsme het volgende:
namens welk forum las syl net voor? fokforum?
hij heeft er alleen een hersenbeschadiging aan overgehoudenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:40 schreef Copycat het volgende:
Brian is vroeger zes, zeven, acht meter plat van een gebouw af gevallen.
Vroeger hè, in de goeie ouwe tijd, toen ging je daar nog aan dood.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:39 schreef BuffyJan het volgende:
Brian is vroeger van n gebouw gevallen
Dat verklaart een hoop![]()
Op z'n achterhoofd zeker?!quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:39 schreef BuffyJan het volgende:
Brian is vroeger van n gebouw gevallen
Dat verklaart een hoop![]()
Wat klink je oud!quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:40 schreef Copycat het volgende:
Brian is vroeger zes, zeven, acht meter plat van een gebouw af gevallen.
Vroeger hè, in de goeie ouwe tijd, toen ging je daar nog aan dood.
En is er toondoof van geworden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
hij heeft er alleen een hersenbeschadiging aan overgehouden
Misschien gaan ze dan minder etenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:42 schreef 2live het volgende:
alle kinderen gaan nu op school dikke kinderen pesten, door Huub, zegt Brian
en wat had je daar gezet dan......quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat leuk ... Hupie en Eric hebben mijn brieven voorgelezen. Ik zag trouwens dat in mijn brief aan Eric gestreept was ...
I don't give a flipmode squad, ja!quote:
Yes goed he.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:41 schreef Ning het volgende:
Jaap zegt, de grootste klojo krijgt wel 45 procent
Reden te meer om je kinderen niet naar DGK te laten kijken... de scholen hebben allemaal net een pest-protocol een dan begint John de Mol een programma wat "echt geen pestshow" is....quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:42 schreef 2live het volgende:
alle kinderen gaan nu op school dikke kinderen pesten, door Huub, zegt Brian
En de aangetaste stembanden niet te vergeten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En is er toondoof van geworden.
sneaky van Jaap... hij weet dondersgoed dat brian geen schijn van kans heeft als hij er tegenin gaatquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:42 schreef BuffyJan het volgende:
Brain moet er tegenin gaan volgens Japio. Dan wordt ie populair
Het zou echt heel leuk zijn als H&E zelf mogen bepalen of de bewoners wel of niet mogen komenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:42 schreef Marrije het volgende:
Jaap: moet ik mezelf uitnodigen
Brian: je hoeft jezelf niet uit te nodigen, je WOONT hier! Stop nou over dat deurbeleid.
alle woorden wel; zelfs ' kinderachtig' spreekt hij verkeerd uit.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:44 schreef Gigageil het volgende:
Dure woorden klinken uit de mond van Brian als een tang op varken.....![]()
![]()
Van een van de twee kindjes van God kan toch niets anders dan goed komen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:43 schreef 2live het volgende:
brian vergeet wat kinderen van hem leren...
Huub mag nog wel een maandje trainen als hij 185 kilo (en mischien over een maand wel 250 kilo ) bulderend vlees wil gana tegen houden bij de deur.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:44 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Het zou echt heel leuk zijn als H&E zelf mogen bepalen of de bewoners wel of niet mogen komen
Nee hoor ik eet nog net zoveel als voor dgkquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, kennelijk is het besmettelijk..... beetje jammer.
180 paginasquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:14 schreef itsme het volgende:
syl heeft enorm veel A4tjes gehad, condolance register denk ik. of emailtjes
en pakketje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |