En is er toondoof van geworden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
hij heeft er alleen een hersenbeschadiging aan overgehouden
Misschien gaan ze dan minder etenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:42 schreef 2live het volgende:
alle kinderen gaan nu op school dikke kinderen pesten, door Huub, zegt Brian
en wat had je daar gezet dan......quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat leuk ... Hupie en Eric hebben mijn brieven voorgelezen. Ik zag trouwens dat in mijn brief aan Eric gestreept was ...
I don't give a flipmode squad, ja!quote:
Yes goed he.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:41 schreef Ning het volgende:
Jaap zegt, de grootste klojo krijgt wel 45 procent
Reden te meer om je kinderen niet naar DGK te laten kijken... de scholen hebben allemaal net een pest-protocol een dan begint John de Mol een programma wat "echt geen pestshow" is....quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:42 schreef 2live het volgende:
alle kinderen gaan nu op school dikke kinderen pesten, door Huub, zegt Brian
En de aangetaste stembanden niet te vergeten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En is er toondoof van geworden.
sneaky van Jaap... hij weet dondersgoed dat brian geen schijn van kans heeft als hij er tegenin gaatquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:42 schreef BuffyJan het volgende:
Brain moet er tegenin gaan volgens Japio. Dan wordt ie populair
Het zou echt heel leuk zijn als H&E zelf mogen bepalen of de bewoners wel of niet mogen komenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:42 schreef Marrije het volgende:
Jaap: moet ik mezelf uitnodigen
Brian: je hoeft jezelf niet uit te nodigen, je WOONT hier! Stop nou over dat deurbeleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |