Ik zeg: vól er op nu!! Ik heb óók het idee dat-ie op knappen staat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:00 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Hij doet echt vreemd sinds het moment dat hij moest verhuizen van kamer. Hij kan er niet tegen dat zijn domein is afgepakt en vanaf het koken doet hij al gekkig wat ik zo zie.Hij gaat nu maar even draaien en we weten wanneer Brian gaat draaien als ie zich kut voeld.
Fijn dat je het toch nog een keertje meldtquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:08 schreef Peter6000 het volgende:
Minpunten voor Eric en Huub.
Huub staat op min 24759234702502867507535
En dat niet alleen he, hij heeft m ook uitgelegd hoe je tafel moet dekkenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:06 schreef itsme het volgende:
eric zegt dat hij tijd en energie in Jaap stopt (aquajogging)
en dan moet ik nog een keer naar je toe komen.
jij bent net de NS he?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:07 schreef Peter6000 het volgende:
Pfffffffffff, daar gaan ze weer.
Huub de treiteraar, en Eric de meeschreeuwende meeloper.
En Jaap, de stabiele factor die er ver boven staat.![]()
Raar, hij had net ijzersterke LINGO-woorden en dan is het voor jou nog niet goedquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:08 schreef Peter6000 het volgende:
Minpunten voor Eric en Huub.
Huub staat op min 24759234702502867507535
Die Natasja ff op dr plek zet: natasia jij bent echt de baaspeler in huisquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:11 schreef itsme het volgende:
haha brief van meisje van 9 jaar.
Ik was de brief aan het meetypen maar Huub ging VEEL te snel!quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:11 schreef itsme het volgende:
haha brief van meisje van 9 jaar.
Aaa gossie, wat liefquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:13 schreef itsme het volgende:
meisje schreef wat ze van de miljonairs vond
Huub haar lieveling let op drank
eric een schat of zo
Natasia bazig
Brian let op wat je met meisjes doet volgende keer krijg je een klap?
Amanda, kies tussen Brian en huub niet alle 2
Jaap pas je op met eten, had ik ook nogquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:13 schreef itsme het volgende:
meisje schreef wat ze van de miljonairs vond
Huub haar lieveling let op drank
eric een schat of zo
Natasia bazig
Brian let op wat je met meisjes doet volgende keer krijg je een klap?
Amanda, kies tussen Brian en huub niet alle 2
Die foto van scan was eergister al binnen toch?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:15 schreef itsme het volgende:
foto van in de tuin. is die van scanman?
nee die was groter
Die heeft ze gister gekregen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:15 schreef itsme het volgende:
nee die was groter
Die heef ze (eer)gister al gekregen dacht ik. Ik zag in het SC topic dat Syl die vasthoudt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:15 schreef itsme het volgende:
nee die was groter
Je bedoelt dreigmail hoop ik.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:16 schreef itsme het volgende:
amanda heeft fanmail gehad.
Ze is een voorbeeld voor haar fan, omdat ze doet waar ze zin in heeft.
Opeens nog meer losgeslagen pubers.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:16 schreef itsme het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:16 schreef itsme het volgende:
Mooi zo kun je ook van het forum oprotten DAT ZOU HELEMAAL GEWELDIG ZIJNquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:10 schreef Peter6000 het volgende:
Walgelijk, Huub doet of zijn lullige opmerkingen vanmiddag tegen Jaap als serieuze belangstelling bedoeld waren.
Natasia is triomphantelijk, ze was vroeger net als Jaap maar heeft geleerd, is de strekking van haar opmerking.
Ik zet de streams nu uit, ik kan niet tegen die LINGO-grapjes van Huub.
Idd heel lief, maar eerlijk gezegd hoop ik dat de ouders van dat meisje het kind bij de TV en/of de streams weghalen want DGK is echt niet geschikt voor die leeftijdsklasse...quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:14 schreef Elounda het volgende:
[..]
Aaa gossie, wat lief![]()
Zo zie je maar weer: kleine kinderen en dronken mensen spreken de waarheid.
Nu maar hopen dat ze er wat mee doen daar.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:18 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik heb nog wat kogels liggen dus dan zorg ik er wel voor
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:07 schreef Peter6000 het volgende:
Pfffffffffff, daar gaan ze weer.
En Jaap, de stabiele factor die er ver boven staat.![]()
Zeg hou es op met die persoonlijke aanvallen alsjeblieftquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:18 schreef joop24 het volgende:
[..]
Mooi zo kun je ook van het forum oprotten DAT ZOU HELEMAAL GEWELDIG ZIJN
sex dus.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:16 schreef itsme het volgende:
staat nog niets op de 10 site over een waarschuwing. moet dus nog worden aangekondigt, samen met die voor Jaapquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:19 schreef Maanvis het volgende:
Dus als ik het goed begrijp heeft huub nu nog steeds een officiële waarschuwing en Jaap alleen een maning tot stoppen, via de telefoon?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:01 schreef Dark het volgende:
Staat Jaap niet op de gastenlijst?
Huub en Eric vertellen hun feestplannen aan de andere Miljonairs. “Iedereen is uitgenodigd, alleen Jaap moet nog wel even bewijzen dat hij zich kan gedragen!”, geeft Huub aan. Jaap ziet het weer als één grote grap: “Ik nodig mezelf uit!” Maar de heren zijn bloedserieus: “Wij mogen beslissen wie er komen en wie niet.” Maar daar gelooft de Briellenaar niet in: “Dat mocht je willen!” Maar hoe pijnlijk het ook is voor Jaap, Huub en Eric zouden wel eens gelijk kunnen hebben. Zou Jaap dan in zijn eentje zijn eigen feestje moeten vieren?
Bron: 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |