Jaap pas je op met eten, had ik ook nogquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:13 schreef itsme het volgende:
meisje schreef wat ze van de miljonairs vond
Huub haar lieveling let op drank
eric een schat of zo
Natasia bazig
Brian let op wat je met meisjes doet volgende keer krijg je een klap?
Amanda, kies tussen Brian en huub niet alle 2
Die foto van scan was eergister al binnen toch?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:15 schreef itsme het volgende:
foto van in de tuin. is die van scanman?
nee die was groter
Die heeft ze gister gekregen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:15 schreef itsme het volgende:
nee die was groter
Die heef ze (eer)gister al gekregen dacht ik. Ik zag in het SC topic dat Syl die vasthoudt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:15 schreef itsme het volgende:
nee die was groter
Je bedoelt dreigmail hoop ik.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:16 schreef itsme het volgende:
amanda heeft fanmail gehad.
Ze is een voorbeeld voor haar fan, omdat ze doet waar ze zin in heeft.
Opeens nog meer losgeslagen pubers.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:16 schreef itsme het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:16 schreef itsme het volgende:
Mooi zo kun je ook van het forum oprotten DAT ZOU HELEMAAL GEWELDIG ZIJNquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:10 schreef Peter6000 het volgende:
Walgelijk, Huub doet of zijn lullige opmerkingen vanmiddag tegen Jaap als serieuze belangstelling bedoeld waren.
Natasia is triomphantelijk, ze was vroeger net als Jaap maar heeft geleerd, is de strekking van haar opmerking.
Ik zet de streams nu uit, ik kan niet tegen die LINGO-grapjes van Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |