Ook 030quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:11 schreef salutem het volgende:
OMG kanaaleiland loopt leeg !!!!
Hoe lang blijven de rappers want dan ga ik weg tot zij weg zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:11 schreef Soury het volgende:
Gaat het 21:00 worden of 23:00 ? Iemand ...
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:12 schreef ericahysterica het volgende:
ik kan nu echt de streams niet uitzetten dan komt er een hiaat in mijn dagschema verder heb ik toch geen leven
Wel later denk ikquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:11 schreef Soury het volgende:
Gaat het 21:00 worden of 23:00 ? Iemand ...
Denk eerder dat ze het Ondiep niet meer in mogenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:11 schreef salutem het volgende:
OMG kanaaleiland loopt leeg !!!!
BEEEEEEEEEEEEEEPquote:
De laatste tijd neemt DGK opzichtig allerlei voorzorgsmaatregelen zodat de bewoners niks meer mogen, behalve Godfathers en aan de andere kant nodigen ze acts uit die alleen maar het Tokkie-gehalte vergroten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:13 schreef Mika25 het volgende:
Wanneer komt er eens een strijk-kwartetje op bezoek om de miljonairs bewoners eens wat cultuur bij te brengen?
Snoopdog, doe mij die maa... Zit die niet even vast?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:13 schreef Mika25 het volgende:
Wanneer komt er eens een strijk-kwartetje op bezoek om de miljonairs bewoners eens wat cultuur bij te brengen?
Ja, of die pianist, Wibi huppelepup.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:13 schreef Mika25 het volgende:
Nog een 030quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:13 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze het Ondiep niet meer in mogen
3 willekeurige wannabe gangsta-rappers...take your pick...quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:13 schreef Kombucha het volgende:
wie zijn dat ook alweer?
Nee, maar familie woont wel in Utrecht.quote:
Kun je je er vast op voorbereiden hoe het a.s. zaterdag er aan toe gaat bij het eerste feestje van Huub en Eric met 20 extra mensen in da house.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:
Die kut muziek neem ik op de koop toe( je kunt moeilijk anders), maar je kunt goddomme niemand verstaan![]()
Nou in dat geval ga ik nog maar een opgenomen CSI tje kiijken .. Dat hoopt vreselijk opquote:
och, dat ze donker zijn interesseert me niet zo. Er zijn veel goede donkere bass/bariton zangers in het opera genrequote:Op woensdag 14 maart 2007 20:16 schreef rooie3 het volgende:
Waarom krijgen we elke keer donkere mensen in die villa.
Word er beetje para van.
Ik word een beetje moe van al die rooie hier op het forumquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:16 schreef rooie3 het volgende:
Word er beetje para van.
Juf Judith is een blondje - dan die agressieve Thai bokser, Tilly, Marc, de typende dominee, enzo. Affijn, je hoeft echt niet para te worden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:16 schreef rooie3 het volgende:
Word er beetje para van.
dat noem ik dan wel weer positiefquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:18 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben absinth.
Oeh, als je daaraan begint loopt het uit de hand.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:18 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben absinth.
Lijkt me beter dit zootje bijelkaar geraapte rappers is niks inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou in dat geval ga ik nog maar een opgenomen CSI tje kiijken .. Dat hoopt vreselijk op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |