Restecpquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:15 schreef -J-D- het volgende:
Mededeling
Dit lijkt me ook een mooi moment om wat anders kenbaar te maken....
Ik stop per direct met het (mede-)organiseren van de Fok!-Cup.
Ik ben al actief in de organisatie vanaf Fok!-Cup 4, en dit was editie 10.
Dat zijn dus ff tellen.... 4,5,6,7,8,9,10 ....... 7 edities.
Dat zijn dus 7 seizoenen... Dat zijn dus meer dan 100 weken.
Ik vind het een mooi moment om te stoppen met de organisaitie.
In het verleden heb ik het samen met Maniack mogen organiseren. Sinds 2 edities werkte ik samen met Mangoworks. Allebei de collega's waren een waar genot om mee te mogen werken. De reden dat ik dan ook stop, ligt in het feit dat het tijd wordt voor nieuw bloed. Bovendien is de uitdaging er voor mij ondertussen wel vanaf.
Ook heb ik jaren de website en het domein www.fokhattrick.nl beheerd en betaald. Dit contract loopt tot oktober 2007. In die maand zal de website komen te vervallen aangezien ik de betaling ga stop zetten.
De webspace blijft wel beschikbaar, en wel op domein http://fokcup.johan-derksen.com.
Voorlopig kan je de website nog bezoeken op www.fokhattrick.nl. Daar vind je ook het archief van de afgelopen 10 Fok!-cups.
In de jaren heb ik Awards gemaakt, website onderhouden, Fok!-Cup organiseren, IRC-script gemaakt, beginners vaak op weg geholpen en dergelijke. Dat laatste zal ik zeker blijven doen.
Mango weet nog niet van mijn besluit, maar ik hoop dat hij nog door wil gaan met het organiseren. Mochten mensen geinteresseerd zijn om mee te helpen de Fok!-Cup te organiseren, dan kunnen ze hopelijk contact opnemen met Mango.
Groetjes
JD
quote:
Ik zit eik met hetzelfde...quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:46 schreef Grumpey het volgende:
en bedankt JDAls ik nog veel tijd in hattrick zou steken zou ik graag over nemen, maar ik geef het zelf niet lang meer (als ik al mijn belangrijkste mids opstel in de fokcup om zo een +4 voor een magical mid op te lopen ben je volgens mij niet serieus meer met spel bezig). Vandaar dat het niet slim is om het te doen.
Bedankt iedereen voor felicitaties, en joralf, het was fifty/fifty
17-01-2007 (Vriendschappelijk): Kristiansund - Einsteins Elf 4 - 1quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:48 schreef Grumpey het volgende:
Op zich heb ik best sneaky die beker gepakt, met telkens spannende uitslagen:
31-01-2007 (Friendly): Grumpelix - Veninga FC 3 - 2
14-02-2007 (Friendly): insane ones - Grumpelix 1 - 3
21-02-2007 (Friendly): Grumpelix - truStopia Ballers 1 - 0
28-02-2007 (Friendly): Dieptriest - Grumpelix 0 - 2
07-03-2007 (Friendly): FC Kielp - Grumpelix 1 - 2
14-03-2007 (Friendly): Grumpelix - Kristiansund 2 - 1
Dus jullie hadden best een kans hoor, heb best geluk gehad![]()
1x van jou, die andere keer was ik al door, dus heb ik tegen FC Kielp allemaal prutsers opgesteld... en ja... vv Emmen had ik wel moeten hebben ja!quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:48 schreef Grumpey het volgende:
2x verloren en ook nog een keer gelijk?!? Dus eigenlijk verdiende je het helemaal niet
Je bent me net voor!quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:41 schreef komrad het volgende:
ik weet niet wie de aanvraag gedaan heeft maar:
Schouderklopjes meldtopic.
volkomen terecht natuurlijk
quote:Een schouderklopje voor -J-D-
Hij heeft 7 Fok!-Cups georganiseerd in het spel Hattrick. Wat zo te zien echt een berg werk is. [Hattrick] Fok!-Cup #10 Topic 13: En de winnaar is.......
Hij gaat er nu mee stoppen, bedankt voor alles.
-J-D-
Even wat gedachten hierover:quote:Op zondag 18 maart 2007 19:51 schreef Lennox het volgende:
Wat houden de taken in JD?
Welke skills zijn nodig (je moet die standen updaten enzo lijkt me?)
Veel handen maken ook licht werk, als er niet 1 iemand gevonden kan worden?
Kan inderdaad ookquote:Op maandag 19 maart 2007 08:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
eventueel een goed alternatief: http://www.databased.at/hattrick/cupmanager/
Heeft geen haast joh... we zitten pas in week 1... en die schema's, das zo gefixed hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:29 schreef truStie het volgende:
Ben nog steeds beschikbaar.. denk alleen dat ik met het schema maken wel wat hulp nodig hebMaar ik zal even de oudere schema's bekijken heo ze in elkaar zitten (bekerhelden enzo, misschien kom ik er dan ook al uit)
Ondertussen maar misschien iedereen al inschrijven ?
Hier nog 1quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zo, wil me alvast inschrijven voor de cup
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:23 schreef komrad het volgende:
ik doe ook mee, mss win ik die titel nog ooit
Khad je vandeweek al toegevoegd maar je had me nog niet geaccepteerd zo te zienquote:Op zaterdag 31 maart 2007 08:51 schreef maniack28 het volgende:
Trustie.. als je dit leest.. mijn internet werkte de hele vrijdag niet. Ik hoop dat het de rest van het weekend wel blijft werken.. je hebt mn email/msn, dus we kunnen ergens wel een keer de Fok!Cup bespreken! Add me ff op msn, want volgens mij heb je dat nog niet gedaan: -> weather_maniac apenstaartje hotmail.com
Ik gok dat mijn internet het over pak hem beet, een half uurtje, het niet meer doet.. zelfde probleem als gisteren, 15% packetloss en de upload is gewoon bout en veels te variabel. Ze zullen de stekker er straks wel weer uittrekken en opnieuw gaan zoeken naar het probleem..
Geaccepteerd.. .maar internet knalt er hier iedere 10 min uit.. dus als hij stabiel is zie je me wel verschijnen!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:53 schreef truStie het volgende:
[..]
Khad je vandeweek al toegevoegd maar je had me nog niet geaccepteerd zo te zienIk zie je wel online verschijnen
Volgens mij is de inschrijving nog niet eens begonnenquote:Op maandag 2 april 2007 20:11 schreef -J-D- het volgende:
Wanneer sluit de inschrijving?
Komen er 2 cups?
Wanneer begint de cup?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |