Hier nog 1quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zo, wil me alvast inschrijven voor de cup
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:23 schreef komrad het volgende:
ik doe ook mee, mss win ik die titel nog ooit
Khad je vandeweek al toegevoegd maar je had me nog niet geaccepteerd zo te zienquote:Op zaterdag 31 maart 2007 08:51 schreef maniack28 het volgende:
Trustie.. als je dit leest.. mijn internet werkte de hele vrijdag niet. Ik hoop dat het de rest van het weekend wel blijft werken.. je hebt mn email/msn, dus we kunnen ergens wel een keer de Fok!Cup bespreken! Add me ff op msn, want volgens mij heb je dat nog niet gedaan: -> weather_maniac apenstaartje hotmail.com
Ik gok dat mijn internet het over pak hem beet, een half uurtje, het niet meer doet.. zelfde probleem als gisteren, 15% packetloss en de upload is gewoon bout en veels te variabel. Ze zullen de stekker er straks wel weer uittrekken en opnieuw gaan zoeken naar het probleem..
Geaccepteerd.. .maar internet knalt er hier iedere 10 min uit.. dus als hij stabiel is zie je me wel verschijnen!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:53 schreef truStie het volgende:
[..]
Khad je vandeweek al toegevoegd maar je had me nog niet geaccepteerd zo te zienIk zie je wel online verschijnen
Volgens mij is de inschrijving nog niet eens begonnenquote:Op maandag 2 april 2007 20:11 schreef -J-D- het volgende:
Wanneer sluit de inschrijving?
Komen er 2 cups?
Wanneer begint de cup?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |