quote:Twello FC - FC RKDEO (68 minuten gespeeld) 0 - 3 [Verwijder]
60 minuten: Het gebrek aan ervaring van Gabriel Moreira werd pijnlijk duidelijk toen hij in de 60e minuut opzichtig in de fout ging. Twello wist hier echter niet van te profiteren.
quote:In de 68e minuut kopte Gabriel Moreira van RKDEO een hoekschop door, recht voor de voeten van Vic Le Clercq, die uithaalde en de 0-4 maakte.
Vorige topic overgenomen daar stond ook 11quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:44 schreef Tazmaniac het volgende:
tis fok-cup 10 hoor (A)
hoerzooi, ligt een van mijn beste spelers er voor 6 weken uitquote:In de 42e minuut haalde Geloel-speler Ulco Bertens een tegenstander grof van achteren neer en kreeg terecht een rode kaart. Tot diepe teleurstelling van de Elsloo-fans kon Iver Radich een blessure aan zijn hamstring niet verbijten en moest van het veld. Reserve Veljko ŠuraØković nam zijn positie over.
Frotter!quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:30 schreef Flappekz het volgende:
0-2 voor tegen Brouwhuis '04
Wel al 5 kansen gemist ook
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:55 schreef SuperUli het volgende:
Karel Van Hoe (100182227)
Fysiek: 6 we(e)k(en) geblesseerd
K&$(*#@*(#$*@#%)(*&@#$)(*@$)(*@$)(@*)$(*@&!
Crackhoer.!
eneigste is zonder puntenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:59 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
Spannend in de Jupilercup.
De standen zijn ook te zien op www.fokhattrick.nl
Volgens mij heb ik inm 9 punten JD en 10 doelpunten voor ipv 6.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:59 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
Spannend in de Jupilercup.
De standen zijn ook te zien op www.fokhattrick.nl
quote:Twello FC - FC RKDEO 0 - 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |