quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je gaat er alleen scheef van printen.
Melk: 47 kcal/100 gramquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:12 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
In het voordeel van de melk bedoel je?
Chocolade is geen ongezond iets als je het niet in enorme hoeveelheden naar binnen werktquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:18 schreef k_i_m het volgende:
Oja, ik vind chocolademelk op zijn tijd wel lekker. Dat is nu natuurlijk helemaal geen goed idee. Ik heb echter soja-chocolademelk ontdekt. Niet dat ik daar pakken van moet opzuipen, maar is dat beter dan gewone? Sorry hoor, ik heb echt geen verstand van dat soort dingen.
quote:The following dietary elements met the inclusion criteria to be ingredients of the Polymeal: wine, fish, dark chocolate, fruits and vegetables, almonds, and garlic (Allium sativum).
Ja. dark chocolate, en dat lijkt me niet bepaald de basis van chocolademelk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:23 schreef Isabeau het volgende:
Hier staat chocolade ook bij als ingrediënt voor een gezond voedingspatroon:
The Polymeal
[..]
Nu moet ik je tegenspreken PVD.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Meer bewegen, sporten, vaker de fiets pakken.
Enne, als je 5 kilo bent aangekomen eet je wel degelijk meer.
´Voedingsstoffen´, waar hebben we het dan over? Ik heb wel eens gehoord dat je minder vitamine C opneemt als je rookt, maar dat is nou niet echt een verschil van 100 Kcal per dag lijkt me.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:14 schreef Thorical het volgende:
Nu moet ik je tegenspreken PVD.
Als je rookt heb je een snellere spijsvertering waardoor je niet alle voedingsstoffen goed opneemt.
Als ik jou was zou ik naar je huisarts gaan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:12 schreef k_i_m het volgende:
Dus elke dag 2 uur persen op het toilet voor een schamele opbrengst van 2 konijnenkeuteltjes komt door meer eten?.
Alles reeds onder controlequote:Op donderdag 15 maart 2007 09:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik naar je huisarts gaan.
Komen veel "deskundigen" nu op terug.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar nog even terugkomend op mijn soja vraag; Is soja nu daadwerkelijk zo gezond?
Gewichtstoename komt door meer eten dan je verbruikt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Alles reeds onder controle. Ik kan alleen nogal sjagerijnig worden van mensen die zeggen dat gewichtstoename alleen komt door meer eten.
Als je het mij vraagt, nee, daar ben ik niet van overtuigt.quote:Maar nog even terugkomend op mijn soja vraag; Is soja nu daadwerkelijk zo gezond?
Waar hebben we het dan over? 10 Kcal per dag, 100, 1000?quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:37 schreef Isabeau het volgende:
Roken verhoogt trouwens je basaalmetabolisme
Ik ben er zelf ook wel nieuwsgierig naar, ga ik voor je opzoeken (niet nu direct, ik ben niet thuis). Ik weet het niet uit m'n hoofd, maar 10 of 1000 kcal zal het niet zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:45 schreef Pinball het volgende:
Waar hebben we het dan over? 10 Kcal per dag, 100, 1000?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |